Ja als we allemaal zo denkenquote:Op woensdag 4 maart 2020 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En Nederland is maar een klein stipje op het geheel. Zo klein dat het volgens mij geen zode aan de dijk zet.
He je hebt een nieuwe UIquote:Op woensdag 4 maart 2020 07:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb liever dat als het om iets belangrijks gaat meningen er niet toe doen, maar wel hard bewijs waaronder van de NASA en dan ben ik graag het braafste jongetje van de klas.
Overigens is braafste jongetje van de klas populistisch dom gelul, we staan stijf onderaan in de EU als het gaat om inzetten op groene energie.
Oke nu echt weg.
Welnee, weggegooid geld. Tijd voor ander kabinet. Maar wie en wat? In ieder geval ben ik voorstander van minder geld naar die stikstof onzin.quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En Nederland is zo klein stipje op het geheel dat het volgens mij geen zode aan de dijk zet.
Dat is ook weer waar. Ergens moet er een begin zijn natuurlijk.quote:
Als ik nu zou moeten stemmen heb ik geen idee op wie.quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:46 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Welnee, weggegooid geld. Tijd voor ander kabinet. Maar wie en wat? In ieder geval ben ik voorstander van minder geld naar die stikstof onzin.
Mijn vader zei altijd. Denken moet je aan een paard overlaten die heeft een groter hoofdquote:
Trustequote:Op woensdag 4 maart 2020 07:41 schreef skysherrif het volgende:
Maargoed aangezien je de NASA blijkbaar een goede bron vindt
https://climate.nasa.gov/evidence/
Lees dit maar eens door
Weltrusten.
Dat is altijd mooi als je het weet.quote:
Ik weet het wel hoor.quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik nu zou moeten stemmen heb ik geen idee op wie.
Heb je wel vaak last van hequote:
Das mooi.quote:
quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn vader zei altijd. Denken moet je aan een paard overlaten die heeft een groter hoofd
Soms hebben ouders wel eens gelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |