quote:
Van jou is het wel lekkerquote:
Ik ga checken waar een goede baan is.quote:
Wonen jullie bij elkaar in de buurt?quote:Op woensdag 4 maart 2020 06:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga checken waar een goede baan is.![]()
Lijkt me echt leuk.
Moet dat?quote:Op woensdag 4 maart 2020 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wonen jullie bij elkaar in de buurt?
Nou zeg.quote:
Niets moet, was een normale vraag.quote:
kusje eropquote:Op woensdag 4 maart 2020 06:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou zeg.Dit hoef nu ook weer niet zo harde tik.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2020 06:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga checken waar een goede baan is.![]()
Lijkt me echt leuk.
Nope, dank u. Wel lief dat je het vraagtquote:
Dit las ik ook echt op de site van het ADquote:Op woensdag 4 maart 2020 06:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
ik geloof onderstaande dus echt niet.
Een Britse vrouw die haar plastic vetplant twee jaar lang water heeft gegeven in de veronderstelling dat het om een levend exemplaar ging, krijgt de lachers op haar hand op sociale media.
Zorgt in ieder geval voor haar planten, al dan niet nepquote:Op woensdag 4 maart 2020 06:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
ik geloof onderstaande dus echt niet.
Een Britse vrouw die haar plastic vetplant twee jaar lang water heeft gegeven in de veronderstelling dat het om een levend exemplaar ging, krijgt de lachers op haar hand op sociale media.
FOK! Assistance Referee?quote:
Dat is waar. Las gisteren ook in de krant dat een 91 jarige vrouw na 80 jaar alsnog haar rebus opstuurde naar Jamin. Er was nooit een prijswinnaar bekend gemaakt omdat de oorlog uitbrak. Met het opruimen van haar huis kwam ze de rebus tegen en stuurde hem als nog op.quote:Op woensdag 4 maart 2020 06:20 schreef engine het volgende:
[..]
Zorgt in ieder geval voor haar planten, al dan niet nep![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |