Vervelend ja, beterschap dotquote:Op woensdag 4 maart 2020 06:50 schreef Dotteke het volgende:
He die smerige )&(*& verkoudheid 987235687 het blijft maar terug komen.
Gisterenavond dacht ik, o het is weer over. Verkeerd gedacht dus.
Ben niet de enige denk ik. Je hoort het zoveel deze winter. Mensen zijn verkouden, keelpijn etc etcquote:
Dank u. Het zijn de kleine ongemakjes van het leven zeg ik dan maar weer.quote:
Net gepakt en een crackertje met kaasquote:
Kloptquote:Op woensdag 4 maart 2020 06:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben niet de enige denk ik. Je hoort het zoveel deze winter. Mensen zijn verkouden, keelpijn etc etc
Het gaat over en komt weer terug, het komt en gaat.
Rare verkoudheid is het.
[..]
Dank u. Het zijn de kleine ongemakjes van het leven zeg ik dan maar weer.
Het ergste vond ik gisteren dat ik niet naar de fysio mocht.
De fysio van vandaag zegt, kom maar gewoon.
Ze zijn dus niet allemaal in paniek nog.
[..]
Net gepakt en een crackertje met kaasook altijd lekker.
Je bedoelt geen fysio ivm corona ofzo?quote:Op woensdag 4 maart 2020 06:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben niet de enige denk ik. Je hoort het zoveel deze winter. Mensen zijn verkouden, keelpijn etc etc
Het gaat over en komt weer terug, het komt en gaat.
Rare verkoudheid is het.
[..]
Dank u. Het zijn de kleine ongemakjes van het leven zeg ik dan maar weer.
Het ergste vond ik gisteren dat ik niet naar de fysio mocht.
De fysio van vandaag zegt, kom maar gewoon.
Ze zijn dus niet allemaal in paniek nog.
[..]
Net gepakt en een crackertje met kaasook altijd lekker.
Ja, omdat ik verkouden was. We hadden al een mail gekregen als we verkouden/ grieperig of aan het hoesten waren dat wilde melden als je een behandeling had. Dat heb ik gisteren netjes gedaan en het verzoek was dan of ik een andere keer wilde komen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 06:59 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Je bedoelt geen fysio ivm corona ofzo?
Ok, vandaar. Ik moet ook heen vandaag toevallig fysio.quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, omdat ik verkouden was. We hadden al een mail gekregen als we verkouden/ grieperig of aan het hoesten waren dat wilde melden als je een behandeling had. Dat heb ik gisteren netjes gedaan en het verzoek was dan of ik een andere keer wilde komen.
Nu moet ik er wel bij zeggen dat zij thuis behandeld en haar man een zwakke gezondheid heeft. Ze zal wel extra voorzichtig zijn.
Ik moet vandaag ook weer, daar kan het wel.quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:06 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ok, vandaar. Ik moet ook heen vandaag toevallig fysio.
Ik denk dat het wel die kant opgaat, hele leven en de infrastructuur op zijn gat. Lijkt wel zo een film.quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet vandaag ook weer, daar kan het wel.
We gaan we zien waar het schip strand Plym.
Er zal nog wel meer gesloten gaan worden mocht het erger gaan worden.
IK vraag me af hoe dat moet als scholen dicht gaan en beide ouders moeten werken.
Groot probleem hebben ze dan.
In China is de lucht al wel een stuk schoner geworden geworden dus het heeft ook wel voordelen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:12 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel die kant opgaat, hele leven en de infrastructuur op zijn gat. Lijkt wel zo een film.
Ja, heb die grafieken gezien van die klimaat gekkies. Elk nadeel heeft zijn voordeel. Ben benieuwd waar dit eindigtquote:Op woensdag 4 maart 2020 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In China is de lucht al wel een stuk schoner geworden geworden dus het heeft ook wel voordelen.
me to, we gaan het zien.quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:21 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, heb die grafieken gezien van die klimaat gekkies. Elk nadeel heeft zijn voordeel. Ben benieuwd waar dit eindigt
quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Weet niet waarom dat gekkies zijn, ik vind mensen die hen gekkies noemen gekkies
Klimaat onzin stikstof onzin. De aarde regelt zichzelf.quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Weet niet waarom dat gekkies zijn, ik vind mensen die hen gekkies noemen gekkies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |