haags_kwartiertje telt niet mee!!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.??
[ Bericht 1% gewijzigd door Rob op 04-03-2020 00:40:34 ]![]()
Smerige kaapEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
engine is stiekum een mod...quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:55 schreef madam-april het volgende:
[..]
Jij postte door het slotje heenjouw post was 302
![]()
Ja lapoquote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:55 schreef madam-april het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik verdien een sticker voor deze prestatie maar wordt bestolen
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Haha het was wel knap ja exact tegelijk postenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ja lapo![]()
![]()
![]()
![]()
uniek momentThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
hahaha o god is het zo ver?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:55 schreef madam-april het volgende:
[..]
nou dan kunnen we achter maar beter meteen even de boel in gang zetten dat ie blauw wordtOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
goed planquote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahaha o god is het zo ver?
nou dan kunnen we achter maar beter meteen even de boel in gang zetten dat ie blauw wordtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou dan kunnen we achter maar beter meteen even de boel in gang zetten dat ie blauw wordt![]()
![]()
Lijkt mij verstandig inderdaadquote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou dan kunnen we achter maar beter meteen even de boel in gang zetten dat ie blauw wordt
With power comes great responsibility![]()
ik ben er klaar voor.
Tegelijk gepostOh ik kwam al op een oorlogsserie uitquote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:49 schreef aKboR het volgende: [..] The Blitz kwam voor in een aflevering van HIMYM
HIMYM op Netflix
The Inbetweeners alleen de Films op Flixtor?![]()
Spider-man quote +1quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:59 schreef engine het volgende:
[..]
Lijkt mij verstandig inderdaad
ik ben er klaar voor.
R.I.P DTS.![]()
AKboR en ik hebben een band als harry potter en hij die niet genoemd mag worden.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:56 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha het was wel knap ja exact tegelijk postenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
MODPOWER!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ja lapo![]()
![]()
![]()
Ik zou het niet weten..quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:59 schreef Jippie68 het volgende:
we hadden je nog zo gewaarschuwd niet meer te lapohunten he tot je blauw wasquote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:59 schreef engine het volgende:
[..]
Lijkt mij verstandig inderdaad
ik ben er klaar voor.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
wie is wiequote:Op woensdag 4 maart 2020 00:00 schreef engine het volgende:
[..]
AKboR en ik hebben een band als harry potter en hij die niet genoemd mag worden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kleurenblind... Dacht dat het al doorgevoerd wasquote:Op woensdag 4 maart 2020 00:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
we hadden je nog zo gewaarschuwd niet meer te lapohunten he tot je blauw was
quote:Op woensdag 4 maart 2020 00:01 schreef engine het volgende:
[..]
Kleurenblind... Dacht dat het al doorgevoerd was![]()
![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ga je himym kijken?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:59 schreef Jippie68 het volgende:
Tegelijk gepost
[..]
Oh ik kwam al op een oorlogsserie uit
HIMYM op Netflix
![]()
Films zijn iets minder leuk maar bijna hele serie staat op YouTube. Wel beetje matige kwaliteit.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:59 schreef Jippie68 het volgende:
Tegelijk gepost
[..]
Oh ik kwam al op een oorlogsserie uit
HIMYM op Netflix
The Inbetweeners alleen de Films op Flixtor?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik ben Harryquote:
google zegt seriequote:Op woensdag 4 maart 2020 00:01 schreef Jippie68 het volgende:
@:engine je gaf toch aan dat The Inbetweeners een leuke serie was of zijn dit films?![]()
Dank je, zal kijken of ik ze nog ergens op een torrent site kan vinden.quote:Op woensdag 4 maart 2020 00:01 schreef engine het volgende:
[..]
Films zijn iets minder leuk maar bijna hele serie staat op YouTube. Wel beetje matige kwaliteit.![]()
![]()
ben je homo akbor nee toch ?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat moet haast wel.quote:Op woensdag 4 maart 2020 00:03 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dank je, zal kijken of ik ze nog ergens op een torrent site kan vinden.
Wel beetje jongens humor maar m'n vriendin vond het ook heel leuk. Dat taaltje is sowieso geinig om naar te luisteren.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Op woensdag 4 maart 2020 00:05 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Akborus Perkamendts klinkt veel vertrouwder![]()
![]()
![]()
oh perkamentus wel vandaar mijn vraagquote:Op woensdag 4 maart 2020 00:05 schreef aKboR het volgende:
[..]
Niet dat ik weet/nog niet... je weet het nooit zeker he..
Maar naar mijn huidige gevoel
NEEThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee de acteur is niet de personage..quote:Op woensdag 4 maart 2020 00:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
oh perkamentus wel vandaar mijn vraag![]()
klopt het personage is gay acteur weet ik nietquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Flauwe humor kan zo leuk zijnquote:Op woensdag 4 maart 2020 00:05 schreef engine het volgende:
[..]
Dat moet haast wel.
Wel beetje jongens humor maar m'n vriendin vond het ook heel leuk. Dat taaltje is sowieso geinig om naar te luisteren.
Heb regelmatig series/films gekeken met mijn zoons, uit de film 'Dude where is my car' liggen we nog steeds vlak om de drive-in bestelling bij een chinees restaurant (and then? and then? and then?) zoeken dat vaak op You Tube op![]()
![]()
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 573 haags_kwartiertje
002. 304 Jippie68
003. 303 FreshFruit
004. 274 Dr.Mikey
005. 273 dud0r
005. 273 PlymouthFury
007. 266 aKboR
008. 231 madam-april
009. 217 engine
010. 182 skysherrif
011. 159 Dotteke
012. 158 Pumpalov
012. 158 Filosoofert
Lekker gewerkt allen!![]()
![]()
Krijgen we nu bonuspuntenquote:Op woensdag 4 maart 2020 00:10 schreef engine het volgende:
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 573 haags_kwartiertje
002. 304 Jippie68
003. 303 FreshFruit
004. 274 Dr.Mikey
005. 273 dud0r
005. 273 PlymouthFury
007. 266 aKboR
008. 231 madam-april
009. 217 engine
010. 182 skysherrif
011. 159 Dotteke
012. 158 Pumpalov
012. 158 Filosoofert
Lekker gewerkt allen!![]()
![]()
![]()
![]()
druktemakers hier allemaalOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
netjesquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dude wheres my car is wel de 1 na besge stoner film genotquote:Op woensdag 4 maart 2020 00:10 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Flauwe humor kan zo leuk zijn
Heb regelmatig series/films gekeken met mijn zoons, uit de film 'Dude where is my car' liggen we nog steeds vlak om de drive-in bestelling bij een chinees restaurant (and then? and then? and then?) zoeken dat vaak op You Tube op![]()
![]()
harold en kumar op 1 of how high ?quote:Op woensdag 4 maart 2020 00:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dude wheres my car is wel de 1 na besge stoner film genotThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
wist dat het een van die twee ging zijn. Toffe films iddquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja heerlijk zijn dat soort momentenquote:Op woensdag 4 maart 2020 00:10 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Flauwe humor kan zo leuk zijn
trusten @aKboRThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Welterusten Akborusquote:Op woensdag 4 maart 2020 00:14 schreef aKboR het volgende:
Dames en heren.. welterusten alvast.
ik ga een en ander doen voor het slapen geen ..![]()
![]()
Trouwens originele manier om wat UI 's te plaatsen in de OP
[ Bericht 0% gewijzigd door Jippie op 04-03-2020 00:27:11 ]![]()
Heel Fok!quote:Op woensdag 4 maart 2020 00:12 schreef aKboR het volgende:
[..]
Dat zijn stats van onzin toch niet alleen dts of wel?![]()
Laters Akbor
scheiding is wel dun tussen flauwe humor die geniaal is en flauwe humor wat echt kut is.
zie je goed terug in de american Pie reeks en de scary movie reeks bijvoorbeeld.
hoe hoger het nummer achter de film titel bij die filmseries hoe slechter meestal de films.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja zeker eens.quote:Op woensdag 4 maart 2020 00:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
scheiding is wel dun tussen flauwe humor die geniaal is en flauwe humor wat echt kut is.
zie je goed terug in de american Pie reeks en de scary movie reeks bijvoorbeeld.
hoe hoger het nummer achter de film titel bij die filmseries hoe slechter meestal de films.
Beste stoner films voor mijn gaan vaak niet eens over blowen. Ferris Buellers day off bijvoorbeeld.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Deze film hèquote:Op woensdag 4 maart 2020 00:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zeker eens.
Beste stoner films voor mijn gaan vaak niet eens over blowen. Ferris Buellers day off bijvoorbeeld.
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you![]()
ben de fase van we gaan blowen dua we kijken een film waarin dat ook gebeurd ook wel voorbij idd.quote:Op woensdag 4 maart 2020 00:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zeker eens.
Beste stoner films voor mijn gaan vaak niet eens over blowen. Ferris Buellers day off bijvoorbeeld.
mij staat Rubber me nog het beste bij.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
R.I.P DTS.![]()
Dit klopt als een busquote:Op woensdag 4 maart 2020 00:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
hoe hoger het nummer achter de film titel bij die filmseries hoe slechter meestal de films.![]()
Jaaaaquote:![]()
Superbad is ook wel geinig.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Deze heb ik wel gezien, maar is lang geledenquote:Op woensdag 4 maart 2020 00:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zeker eens.
Beste stoner films voor mijn gaan vaak niet eens over blowen. Ferris Buellers day off bijvoorbeeld.![]()
Horror...kan ik niet kijkenquote:Op woensdag 4 maart 2020 00:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ben de fase van we gaan blowen dua we kijken een film waarin dat ook gebeurd ook wel voorbij idd.
mij staat Rubber me nog het beste bij.
Ja grappig hequote:Op woensdag 4 maart 2020 00:17 schreef Jippie68 het volgende:
Trouwens originele manier om wat UI 's te plaatsen in de OP
Klaar met scheren douchen etc..
nog een shaggie dan![]()
![]()
![]()
ja ook bij horror films etc uitzonderingen zijn vaak trilogie series zo als lord of the rings harry potter en de mcu films.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kom nog wel een keer kijken als ik per ongeluk wakker ben rond downtime.. en plaats een bericht meteen als laatste![]()
Welterusten.. Shaggie bijna OP
Nu echt welterusten en weg ..![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Welterustenquote:Op woensdag 4 maart 2020 00:34 schreef aKboR het volgende:
Kom nog wel een keer kijken als ik per ongeluk wakker ben rond downtime.. en plaats een bericht meteen als laatste![]()
Welterusten.. Shaggie bijna OP
Nu echt welterusten en weg ..![]()
![]()
Dank jequote:Op woensdag 4 maart 2020 00:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Marvel_Cinematic_Universe![]()
verduidelijkt?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
We doen niet aan UI’s in OP’s. Of ik haal ze eruit, of TS.Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.![]()
TS ligt op bed.quote:Op woensdag 4 maart 2020 00:39 schreef Faux. het volgende:
We doen niet aan UI’s in OP’s. Of ik haal ze eruit, of TS.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
kloptThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Misschien is het handig als je dat op een centraal punt vermeldt?quote:Op woensdag 4 maart 2020 00:39 schreef Faux. het volgende:
We doen niet aan UI’s in OP’s. Of ik haal ze eruit, of TS.![]()
Dat weet akbor best hoorquote:Op woensdag 4 maart 2020 00:47 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Misschien is het handig als je dat op een centraal punt vermeldt?
van de marvel studio's.
warner bros loopt een beetje achter met dcuThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Godz power
kloptquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ja mij best. Al denk ik niet dat het nodig isquote:Op woensdag 4 maart 2020 00:49 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Maar er zijn ws ook mensen die het nog niet weten, en we roepen hier wel vaker ONZ.
quote:Op woensdag 4 maart 2020 00:51 schreef Jippie68 het volgende:
Vond de eerste films met Wolverine erin erg mooi. Zal weer eens wat opzoeken om te kijken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja dat was vlgs mij ook de laatste die ik gezien hebquote:![]()
![]()
Smeltenquote:![]()
Ik ga nog in de verleiding komen om een kitten te adopteren zo
is ook de beste.quote:Op woensdag 4 maart 2020 00:54 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja dat was vlgs mij ook de laatste die ik gezien hebThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
Niet doen, je bent teveel van huis! Komt wel als je weer in wat rustiger vaarwater zit met je werkquote:Op woensdag 4 maart 2020 00:55 schreef engine het volgende:
[..]
Smelten![]()
Ik ga nog in de verleiding komen om een kitten te adopteren zo![]()
![]()
kan altijd nogThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Weet ikquote:Op woensdag 4 maart 2020 00:57 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Niet doen, je bent teveel van huis! Komt wel als je weer in wat rustiger vaarwater zit met je werk![]()
Misschien kan ik m'n ouders er eentje aanpraten als hun huis af isZal wel niet.
R.I.P DTS.![]()
Gewoon later een cattery beginnen ❤️quote:Op woensdag 4 maart 2020 00:58 schreef engine het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Misschien kan ik m'n ouders er eentje aanpraten als hun huis af isZal wel niet.
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik walg van die man.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:![]()
Mooie bijkomstigheid....maar wie heeft er nog een vriendin nodig met 10 katten om je heen
ja begrijpelijkquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja echt, gewoon een psychopaat pur sang. Dat zoiets nog zolang in onze maatschappij heeft los gelopenquote:![]()
![]()
ja dat snap ik ook niet eerder al genoeg andere shit gedaan en dan toch nog dit kunnen doen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
R.I.P DTS.![]()
mocht ik er toevallig oplettenquote:Op woensdag 4 maart 2020 00:32 schreef aKboR het volgende:
@:Skysherrif ga je weer voor onbewust voor de downtime![]()
Maakt het allemaal nog extra pijnlijk voor iedereen nu. Ver weg stoppen en nooit meer vrijlaten.quote:Op woensdag 4 maart 2020 01:03 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja echt, gewoon een psychopaat pur sang. Dat zoiets nog zolang in onze maatschappij heeft los gelopenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
slaap jij nooit in de nachten ? moet toch wel als je werkt in een restaurant en student bent en ook nog stage loopt bij de gemeente Rotterdam.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Slapen is voor apenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
oprapen? Stinkt het dan zo erg?quote:Op woensdag 4 maart 2020 01:01 schreef Jippie68 het volgende:
De vrouwen voor het oprapen![]()
![]()
(met een cattery dan he)![]()
Ik werk op donderdag en zaterdag, dan slaap ik meestal wat vroeger. Colleges zijn meestal niet voor 12.00 en aan 5 uur slaap heb ik meer dan genoegquote:Op woensdag 4 maart 2020 01:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
slaap jij nooit in de nachten ? moet toch wel als je werkt in een restaurant en student bent en ook nog stage loopt bij de gemeente Rotterdam.![]()
![]()
Kloptquote:Op woensdag 4 maart 2020 01:10 schreef engine het volgende:
[..]
Maakt het allemaal nog extra pijnlijk voor iedereen nu. Ver weg stoppen en nooit meer vrijlaten.Deze aap gaat zo slapen 👍quote:![]()
Ik had gelukkig weinig colleges die om 9 begonnen, maar wel vaak om 11:15 of zoquote:Op woensdag 4 maart 2020 01:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik werk op donderdag en zaterdag, dan slaap ik meestal wat vroeger. Colleges zijn meestal niet voor 12.00 en aan 5 uur slaap heb ik meer dan genoeg![]()
R.I.P DTS.![]()
aha op die manier.quote:Op woensdag 4 maart 2020 01:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik werk op donderdag en zaterdag, dan slaap ik meestal wat vroeger. Colleges zijn meestal niet voor 12.00 en aan 5 uur slaap heb ik meer dan genoegThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mijn heldquote:Op woensdag 4 maart 2020 01:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik werk op donderdag en zaterdag, dan slaap ik meestal wat vroeger. Colleges zijn meestal niet voor 12.00 en aan 5 uur slaap heb ik meer dan genoeg![]()
![]()
Hoi mevrouw. Ik zat eigenlijk naar je mondkapje te kijkenquote:Op woensdag 4 maart 2020 01:16 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nee Dev, kijk naar het gifje erboven
Hoi Dev!![]()
studeerde jij ook alweer? iets met IT of techniekquote:Op woensdag 4 maart 2020 01:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had gelukkig weinig colleges die om 9 begonnen, maar wel vaak om 11:15 of zo![]()
Eerste studie was electro en daarna informatica.quote:Op woensdag 4 maart 2020 01:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
studeerde jij ook alweer? iets met IT of techniek![]()
Sweet dreams alvast 🌃quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
trustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
nigt bolken bitteThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
niet als het verder rustig isquote:Op woensdag 4 maart 2020 01:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij zal nog wel even op moeten blijvenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mario is op vakantiequote:Op woensdag 4 maart 2020 01:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Hopen dat mario niet te druk bezig isThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
speciale dag Amerikaanse verkiezingen zag ik netquote:Op woensdag 4 maart 2020 01:26 schreef skysherrif het volgende:
Ik ben nog wel even wakker maar niet veel aanwezig hier denk ikThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ging net koffie zettenquote:
Ben aan het oefenen voor een Nikabquote:Op woensdag 4 maart 2020 01:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoi mevrouw. Ik zat eigenlijk naar je mondkapje te kijken![]()
![]()
daarom en hier en daar een potje lol met wat vrienden met cnn op de achtergrondquote:Op woensdag 4 maart 2020 01:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
speciale dag Amerikaanse verkiezingen zag ik net![]()
super tuesday. Diverse staten (iets van 9 of zo) die allemaal voorverkiezingen hebben. Kijken of Sanders voldoende support gaat krijgen of dat Biden toch nog een come back gaat makenquote:Op woensdag 4 maart 2020 01:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
speciale dag Amerikaanse verkiezingen zag ik net![]()
Spelen ze voetbal?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Maar mijn kuiken (sleutel mee?) is binnen dus deze kip gaat het nachthok in.
Ik wens jullie nog een fijne nacht met veel punten en niet vergeten, grab them by the bolk!
Welterusten![]()
![]()
veel plezier wel allemaal ouderen de kanidaten de jongste is 70.quote:Op woensdag 4 maart 2020 01:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
daarom en hier en daar een potje lol met wat vrienden met cnn op de achtergrondThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat voor sport is dat dan?quote:Op woensdag 4 maart 2020 01:29 schreef devzero het volgende:
[..]
dan zou niemand kijken. Stomme sportEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
niks mis met voetbalThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Trusten kittenquote:Op woensdag 4 maart 2020 01:30 schreef Jippie68 het volgende:
Maar mijn kuiken (sleutel mee?) is binnen dus deze kip gaat het nachthok in.
Ik wens jullie nog een fijne nacht met veel punten en niet vergeten, grab them by the bolk!
Welterusten
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
hmmmThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Iran laat 54.000 gevangenen vrij in strijd tegen coronaEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ja lap zeg
goed planquote:Op woensdag 4 maart 2020 01:34 schreef engine het volgende:
Iran laat 54.000 gevangenen vrij in strijd tegen coronaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
wat nou? dacht je dat je alleen was?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
wat punten zou nu wel prettig zijnThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zo voelt het wel
igEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
hmmmmThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja ik heb wel medelijden met je dat je je zo alleen waandeOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dat is liefquote:Op woensdag 4 maart 2020 01:39 schreef Nizno het volgende:
ja ik heb wel medelijden met je dat je je zo alleen waande
ik wil zo slapen maar moet verschil met devzero nog wat groter maken.
kunnen jullie even wat minder reagerenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
zo ben ik best welOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
maar met wat geluk sta ik nog derde vannacht, dat is maar 30 puntjes, 1 downtime en je hebt de helft al![]()
R.I.P DTS.![]()
ik gun het je sherrifOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
teveel moeiteThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja snap ikOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
speel jij ergens om of is dit gewoon leuk doen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik doe gewoon vervelendOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik luister passenger mochten jullie het willen wetenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
altijd goed om te wetenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
let her goThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja toch
En jij?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
godverThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
serie kijkenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2020 01:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik wil zo slapen maar moet verschil met devzero nog wat groter maken.
kunnen jullie even wat minder reagerenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
JawelEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
ow toch welOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Uhu
testThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
2 punten is genoeg toch?
175 is een mooi getalquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ok 3 punten danOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik wil er ergens nog 8 halen vannacht
waluigiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goed bezigquote:![]()
Vooral tactisch toch? Nog nooit gespeeld.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
warioThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Diddy KongThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Peach
punten voor engineThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-03-2020 02:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Dr.Mikey / 178 / 1211
2. devzero / 127 / 336
3. engine / 89 / 471
4. Dotteke / 87 / 802
5. aKboR / 86 / 604
6. PlymouthFury / 85 / 786
7. Jippie68 / 78 / 756
8. FreshFruit / 73 / 615
9. Pumpalov / 64 / 481
10. Nizno / 57 / 608
11. skysherrif / 54 / 544
12. dud0r / 52 / 647
13. madam-april / 47 / 554
14. mario390 / 31 / 480
15. Mickytjuh / 28 / 318
16. moemoe / 16 / 36
17. Mrsloveable / 15 / 315
18. Filosoofert / 14 / 247
19. ViesDiktator / 13 / 145
20. Ferrous / 9 / 45SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
ik ookThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
mwahThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
kom jii maar als ik 200 heb
R.I.P DTS.![]()
![]()
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.![]()
hoiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Liefff
Zeker...was gezellig vanavondquote:
Mij bestquote:
ja was wel leukquote:Op woensdag 4 maart 2020 02:36 schreef engine het volgende:
[..]Liefff
[..]
Zeker...was gezellig vanavond
[..]
Mij bestThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
neeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
geen ideequote:Op woensdag 4 maart 2020 02:37 schreef devzero het volgende:
Maar is @:mario390 echt op vakantie of even tijdelijk niet op fok?![]()
Ik zie het alquote:Op woensdag 4 maart 2020 02:37 schreef devzero het volgende:
Maar is @:mario390 echt op vakantie of even tijdelijk niet op fok?![]()
![]()
zie feedbackquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ben wel vrij lui jaquote:Op woensdag 4 maart 2020 02:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vertel het je toch of ben je ook al te lui om te lezen![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:54 schreef aKboR het volgende:
[ afbeelding ]
Spel bedacht door: Pg_Up![]()
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool.![]()
Het Dodetopicspel
Je hoeft er niks voor te doen, behalve te posten en hopen dat het lang duurt voordat er een nieuwe reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld. Let op, het is hier een spel. Praten moet met inhoud mag, maar het spel staat centraal.haags_kwartiertje telt niet mee!!
Voor elke minuut tussen de OP en de fipo krijg je ook gewoon een punt, maar voor de tijd tussen de lapo en de nieuwe OP krijg je geen punten.Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
[ afbeelding ]Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.??They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou dan kunnen we achter maar beter meteen even de boel in gang zetten dat ie blauw wordtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
wil al 2 uur stoppen inspiratieloosquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dus ga je maar alle posts in dit topic quoten?quote:Op woensdag 4 maart 2020 02:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
wil al 2 uur stoppen inspiratieloos![]()
Ik kijk jouw douchecams gewoon tijdens het bolken doorquote:Op woensdag 4 maart 2020 02:40 schreef devzero het volgende:
[..]
nu heeft hij even tijd om uitgebreid de herhalingen van de douche cams te bekijken![]()
![]()
wil nu ook wel een grrrr gedichtje en gezien zijn leeftijd en dat Brabant het corona bolwerk is momenteel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
mag ik na 6 uur douchen wel even afdrogenquote:Op woensdag 4 maart 2020 02:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik kijk jouw douchecams gewoon tijdens het bolken doorZijn ze niet een beetje vroeg om dat uit te roepen?quote:Alabama
·
1% reporting
Joe Biden won![]()
snapjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Net 2cb gedaan. Wat een feest weerquote:
Hier schreef tong80 het volgende:
hip hop hupThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
R.I.P DTS.![]()
Als de polls zeer in het voordeel zijn van 1 iemand, de exitpolls daarop wijzen en de eerste resultaten in die lijn liggen kan je hem wel gewoon veilig callen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 02:43 schreef devzero het volgende:
[..]
mag ik na 6 uur douchen wel even afdrogen
[..]
Zijn ze niet een beetje vroeg om dat uit te roepen?![]()
Je keek er naar en voelde het effect al?quote:Op woensdag 4 maart 2020 02:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
haha, nog onder invloed?
heb dat spul 1x gedaan maar heeeel klein beetje.![]()
![]()
Dat heb ik alleen met die douchecamsquote:Op woensdag 4 maart 2020 02:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Je keek er naar en voelde het effect al?![]()
straks krijgen al die ouderen in de usa corona heb je geen president meerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2020 02:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als de polls zeer in het voordeel zijn van 1 iemand, de exitpolls daarop wijzen en de eerste resultaten in die lijn liggen kan je hem wel gewoon veilig callen.En een postdoc met een hoop statistiekquote:Op woensdag 4 maart 2020 01:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Eerste studie was electro en daarna informatica.Nee, met 1% van de stemmen gerapporteerd is de error margin veel te groot om iemand al als winnaar uit te roepen.
![]()
doet bloomberg nog meeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hmmm ja het is gewoon vooral al op basis van de exit polls en de polls voorafgaand en niet zozeer om de 1% binnenquote:Op woensdag 4 maart 2020 02:49 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
En een postdoc met een hoop statistiekNee, met 1% van de stemmen gerapporteerd is de error margin veel te groot om iemand al als winnaar uit te roepen.
Als zometeen de general election is zal binnen de seconde van het sluiten van de pollls california en new york voor de dems worden gecalled en north en south dakota voor de republikeinen bijv![]()
![]()
newly uncovered video shows Democratic presidential candidate Mike Bloomberg in 2019 describing transgender people as “he, she, or it” and “some guy in a dress” who enters girls locker rooms — invoking a conservative cliché as he argued that transgender rights are toxic for presidential candidates trying to reach Middle America.
And yet, Bloomberg’s campaign published a new video on Tuesday that pledged the former New York City mayor believed in “inclusivity” for “LGBTQ+ youth,” featuring fashion designer Isaac Mizrahi declaring, “Mike is so incredibly sensitive to this issue.”They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik had een 8.5 voor het vak statistiek!!!!1quote:Op woensdag 4 maart 2020 02:49 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
En een postdoc met een hoop statistiekNee, met 1% van de stemmen gerapporteerd is de error margin veel te groot om iemand al als winnaar uit te roepen.
![]()
Bloomberg’s sensitivity was far less apparent at a forum hosted by the Bermuda Business Development Agency on March 21, 2019, in Manhattan, where Bloomberg derided Democratic candidates for talking about transgender protections.
“If your conversation during a presidential election is about some guy wearing a dress and whether he, she, or it can go to the locker room with their daughter, that’s not a winning formula for most people,” he said.
Bloomberg made a similar remark about a “man wearing a dress” in 2016, but his comments uncovered Tuesday — remarks he made less than a year ago — came amid the early stages of the 2020 Democratic primary.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat zou mooi zijn, maar ik vrees wel een beetje voor de wat oudere DTSersquote:Op woensdag 4 maart 2020 02:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
straks krijgen al die ouderen in de usa corona heb je geen president meer
https://gisanddata.maps.a(...)40299423467b48e9ecf6![]()
Dat las ik niet in de google statistieken, maar ik hoop dat dat het is.quote:Op woensdag 4 maart 2020 02:51 schreef skysherrif het volgende:
Hmmm ja het is gewoon vooral al op basis van de exit polls en de polls voorafgaand en niet zozeer om de 1% binnen![]()
als ik Amerikaanquote:was zou ik op hem stemmen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 02:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, maar ik vrees wel een beetje voor de wat oudere DTSers
https://gisanddata.maps.a(...)40299423467b48e9ecf6They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
wel als de andere optie hilary Clinton is.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar die zit al een paar jaar te breien achter de geraniumsquote:Op woensdag 4 maart 2020 02:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
wel als de andere optie hilary Clinton is.![]()
vorige keer nietquote:Op woensdag 4 maart 2020 02:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar die zit al een paar jaar te breien achter de geraniumsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
slaaptijd
goede nact allen
Wat nog toffer is: ik wil eigenlijk geen burgemeester van New York worden.quote:Op woensdag 4 maart 2020 02:56 schreef skysherrif het volgende:
Ik las ergens dat Yang burgemeester van New York wil worden dat zou ik tof vinden![]()
feyenoord moet winnen van nacquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Slaap lekkerquote:![]()
hopelijk is dat corona snel over en gaan de Chinezen snel aan het werk er zit sinds vandaag namelijk een barst in mijn SamsungThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goed!quote:Op woensdag 4 maart 2020 02:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat nog toffer is: ik wil eigenlijk geen burgemeester van New York worden.![]()
Ben nog wel een paar uur wakkerquote:Misschien dat ik in de auto even in slaap val.
quote:Op woensdag 4 maart 2020 03:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
hopelijk is dat corona snel over en gaan de Chinezen snel aan het werk er zit sinds vandaag namelijk een barst in mijn Samsung
wil nieuwe telfoon en als ze niet produceren worden dat soort dingen duurder ipv van goedkoper.quote:Op woensdag 4 maart 2020 03:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ben nog wel een paar uur wakkerMisschien dat ik in de auto even in slaap val.
[..]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2020 03:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik gun je een goede nact, je bent immers een slechte act
![]()
![]()
![]()
Alsof de gemiddelde amerikaan weet waar Samoa ligtquote:Former Mayor Michael R. Bloomberg of New York has won the caucuses in American Samoa.Ik dacht dat die alleen om auto's gafquote:Op woensdag 4 maart 2020 03:05 schreef engine het volgende:
[..]
Uhu
en @:PlymouthFury ons kattenmannetje![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Dat dacht ik ook, ergens "onder" hawaii. En klopt, een flink stuk onder hawaii.quote:Op woensdag 4 maart 2020 03:08 schreef skysherrif het volgende:
Ik zou ook niet direct weten waar het ligt, eiland bij Hawaii ergens?![]()
Ja, qua richting zat ik ook goed, alleen lag het veel zuidelijker dan ik had gedachtquote:Op woensdag 4 maart 2020 03:08 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zat in de juiste richting maar dan nog enkele duizenden kilometers verwijderd x)![]()
Hee goedemorgenquote:
Ja dat zeker. Zou geinig zijn als hij echt zo'n auto had.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Goedemorgen nachtbrakers.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
LAPOEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oh, dat is niet zijn eigen auto? Wat een kiezersbedrogquote:Op woensdag 4 maart 2020 03:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat zeker. Zou geinig zijn als hij echt zo'n auto had.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: