aha op die manier.quote:Op woensdag 4 maart 2020 01:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik werk op donderdag en zaterdag, dan slaap ik meestal wat vroeger. Colleges zijn meestal niet voor 12.00 en aan 5 uur slaap heb ik meer dan genoeg
Mijn heldquote:Op woensdag 4 maart 2020 01:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik werk op donderdag en zaterdag, dan slaap ik meestal wat vroeger. Colleges zijn meestal niet voor 12.00 en aan 5 uur slaap heb ik meer dan genoeg
Hoi mevrouw. Ik zat eigenlijk naar je mondkapje te kijkenquote:Op woensdag 4 maart 2020 01:16 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nee Dev, kijk naar het gifje erboven
Hoi Dev!
studeerde jij ook alweer? iets met IT of techniekquote:Op woensdag 4 maart 2020 01:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had gelukkig weinig colleges die om 9 begonnen, maar wel vaak om 11:15 of zo
Eerste studie was electro en daarna informatica.quote:Op woensdag 4 maart 2020 01:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
studeerde jij ook alweer? iets met IT of techniek
Sweet dreams alvast 🌃quote:
niet als het verder rustig isquote:Op woensdag 4 maart 2020 01:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij zal nog wel even op moeten blijven
Mario is op vakantiequote:Op woensdag 4 maart 2020 01:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Hopen dat mario niet te druk bezig is
speciale dag Amerikaanse verkiezingen zag ik netquote:Op woensdag 4 maart 2020 01:26 schreef skysherrif het volgende:
Ik ben nog wel even wakker maar niet veel aanwezig hier denk ik
Ging net koffie zettenquote:
Ben aan het oefenen voor een Nikabquote:Op woensdag 4 maart 2020 01:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoi mevrouw. Ik zat eigenlijk naar je mondkapje te kijken
daarom en hier en daar een potje lol met wat vrienden met cnn op de achtergrondquote:Op woensdag 4 maart 2020 01:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
speciale dag Amerikaanse verkiezingen zag ik net
super tuesday. Diverse staten (iets van 9 of zo) die allemaal voorverkiezingen hebben. Kijken of Sanders voldoende support gaat krijgen of dat Biden toch nog een come back gaat makenquote:Op woensdag 4 maart 2020 01:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
speciale dag Amerikaanse verkiezingen zag ik net
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |