Weet ikquote:Op woensdag 4 maart 2020 00:57 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Niet doen, je bent teveel van huis! Komt wel als je weer in wat rustiger vaarwater zit met je werk
Gewoon later een cattery beginnen ❤️quote:Op woensdag 4 maart 2020 00:58 schreef engine het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Misschien kan ik m'n ouders er eentje aanpraten als hun huis af isZal wel niet.
Ik walg van die man.quote:
quote:
ja begrijpelijkquote:
Ja echt, gewoon een psychopaat pur sang. Dat zoiets nog zolang in onze maatschappij heeft los gelopenquote:
mocht ik er toevallig oplettenquote:Op woensdag 4 maart 2020 00:32 schreef aKboR het volgende:
@:Skysherrif ga je weer voor onbewust voor de downtime
Maakt het allemaal nog extra pijnlijk voor iedereen nu. Ver weg stoppen en nooit meer vrijlaten.quote:Op woensdag 4 maart 2020 01:03 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja echt, gewoon een psychopaat pur sang. Dat zoiets nog zolang in onze maatschappij heeft los gelopen
slaap jij nooit in de nachten ? moet toch wel als je werkt in een restaurant en student bent en ook nog stage loopt bij de gemeente Rotterdam.quote:
oprapen? Stinkt het dan zo erg?quote:Op woensdag 4 maart 2020 01:01 schreef Jippie68 het volgende:
De vrouwen voor het oprapen![]()
![]()
(met een cattery dan he)
Ik werk op donderdag en zaterdag, dan slaap ik meestal wat vroeger. Colleges zijn meestal niet voor 12.00 en aan 5 uur slaap heb ik meer dan genoegquote:Op woensdag 4 maart 2020 01:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
slaap jij nooit in de nachten ? moet toch wel als je werkt in een restaurant en student bent en ook nog stage loopt bij de gemeente Rotterdam.
Kloptquote:Op woensdag 4 maart 2020 01:10 schreef engine het volgende:
[..]
Maakt het allemaal nog extra pijnlijk voor iedereen nu. Ver weg stoppen en nooit meer vrijlaten.
Deze aap gaat zo slapen 👍quote:
Ik had gelukkig weinig colleges die om 9 begonnen, maar wel vaak om 11:15 of zoquote:Op woensdag 4 maart 2020 01:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik werk op donderdag en zaterdag, dan slaap ik meestal wat vroeger. Colleges zijn meestal niet voor 12.00 en aan 5 uur slaap heb ik meer dan genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |