Goed!quote:Op woensdag 4 maart 2020 02:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat nog toffer is: ik wil eigenlijk geen burgemeester van New York worden.
Ben nog wel een paar uur wakkerquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2020 03:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
hopelijk is dat corona snel over en gaan de Chinezen snel aan het werk er zit sinds vandaag namelijk een barst in mijn Samsung
wil nieuwe telfoon en als ze niet produceren worden dat soort dingen duurder ipv van goedkoper.quote:Op woensdag 4 maart 2020 03:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ben nog wel een paar uur wakkerMisschien dat ik in de auto even in slaap val.
[..]
quote:Op woensdag 4 maart 2020 03:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik gun je een goede nact, je bent immers een slechte act
![]()
Alsof de gemiddelde amerikaan weet waar Samoa ligtquote:Former Mayor Michael R. Bloomberg of New York has won the caucuses in American Samoa.
Ik dacht dat die alleen om auto's gafquote:Op woensdag 4 maart 2020 03:05 schreef engine het volgende:
[..]
Uhu
en @:PlymouthFury ons kattenmannetje
Dat dacht ik ook, ergens "onder" hawaii. En klopt, een flink stuk onder hawaii.quote:Op woensdag 4 maart 2020 03:08 schreef skysherrif het volgende:
Ik zou ook niet direct weten waar het ligt, eiland bij Hawaii ergens?
Ja, qua richting zat ik ook goed, alleen lag het veel zuidelijker dan ik had gedachtquote:Op woensdag 4 maart 2020 03:08 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zat in de juiste richting maar dan nog enkele duizenden kilometers verwijderd x)
Hee goedemorgenquote:
Ja dat zeker. Zou geinig zijn als hij echt zo'n auto had.quote:
Goedemorgen nachtbrakers.quote:
Oh, dat is niet zijn eigen auto? Wat een kiezersbedrogquote:Op woensdag 4 maart 2020 03:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat zeker. Zou geinig zijn als hij echt zo'n auto had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |