Dat heb ik alleen met die douchecamsquote:Op woensdag 4 maart 2020 02:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Je keek er naar en voelde het effect al?
quote:Op woensdag 4 maart 2020 02:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als de polls zeer in het voordeel zijn van 1 iemand, de exitpolls daarop wijzen en de eerste resultaten in die lijn liggen kan je hem wel gewoon veilig callen.
En een postdoc met een hoop statistiekquote:Op woensdag 4 maart 2020 01:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Eerste studie was electro en daarna informatica.
Hmmm ja het is gewoon vooral al op basis van de exit polls en de polls voorafgaand en niet zozeer om de 1% binnenquote:Op woensdag 4 maart 2020 02:49 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
En een postdoc met een hoop statistiekNee, met 1% van de stemmen gerapporteerd is de error margin veel te groot om iemand al als winnaar uit te roepen.
Ik had een 8.5 voor het vak statistiek!!!!1quote:Op woensdag 4 maart 2020 02:49 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
En een postdoc met een hoop statistiekNee, met 1% van de stemmen gerapporteerd is de error margin veel te groot om iemand al als winnaar uit te roepen.
Dat zou mooi zijn, maar ik vrees wel een beetje voor de wat oudere DTSersquote:Op woensdag 4 maart 2020 02:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
straks krijgen al die ouderen in de usa corona heb je geen president meer
Dat las ik niet in de google statistieken, maar ik hoop dat dat het is.quote:Op woensdag 4 maart 2020 02:51 schreef skysherrif het volgende:
Hmmm ja het is gewoon vooral al op basis van de exit polls en de polls voorafgaand en niet zozeer om de 1% binnen
als ik Amerikaanquote:
was zou ik op hem stemmen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 02:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, maar ik vrees wel een beetje voor de wat oudere DTSers
https://gisanddata.maps.a(...)40299423467b48e9ecf6
wel als de andere optie hilary Clinton is.quote:
Maar die zit al een paar jaar te breien achter de geraniumsquote:Op woensdag 4 maart 2020 02:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
wel als de andere optie hilary Clinton is.
vorige keer nietquote:Op woensdag 4 maart 2020 02:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar die zit al een paar jaar te breien achter de geraniums
Wat nog toffer is: ik wil eigenlijk geen burgemeester van New York worden.quote:Op woensdag 4 maart 2020 02:56 schreef skysherrif het volgende:
Ik las ergens dat Yang burgemeester van New York wil worden dat zou ik tof vinden
feyenoord moet winnen van nacquote:
Slaap lekkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |