Bij gebrek aan een fatsoenlijke bak koffie, neem ik ook Coca Cola of Pepsiquote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:32 schreef aKboR het volgende:
een keer die Red Bull gedronken ook een bocht..
Als ik een oppepper nodig heb b.v. tijdens een lange autorit werkt een blikje gewone Coca~Cola meer dan voldoende.
trustenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:34 schreef madam-april het volgende:
Ik ga proberen te slapen mensenFijne avond
Slaap lekker, ik duim voor jequote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:34 schreef madam-april het volgende:
Ik ga proberen te slapen mensenFijne avond
Ik had een test gelezen/gezien?? ik geloof consumentenbond of ANWB .. Koffie werkt niet voor een echte opkikkert en regular coca~cola wel. Ik dronk ook altijd koffie om weer "even wakker" / scherp te worden. Maar cola werkt dus proefondervindelijk beter. (het is ook niet echt mijn eerste keus drankje eerder gewoon water)quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:34 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Bij gebrek aan een fatsoenlijke bak koffie, neem ik ook Coca Cola of Pepsi
Monster Mango (of hoe dat heet) is hier favorietquote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:34 schreef skysherrif het volgende:
Monster is echt fucking smerig
Redbull ook
Lijkt net pis met extra suiker of iets dergelijks..quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:34 schreef skysherrif het volgende:
Monster is echt fucking smerig
Redbull ook
Misschien door de suiker die in de gewoneccola zit?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:37 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik had een test gelezen/gezien?? ik geloof consumentenbond of ANWB .. Koffie werkt niet voor een echte opkikkert en regular coca~cola wel. Ik dronk ook altijd koffie om weer "even wakker" / scherp te worden. Maar cola werkt dus proefondervindelijk beter. (het is ook niet echt mijn eerste keus drankje eerder gewoon water)
Ik denk het.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:39 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Misschien door de suiker die in de gewoneccola zit?
Ik ben er wel verslaafd aan maar die 2 vind ik goorquote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:40 schreef Jippie68 het volgende:
* Jippie68 heeft nog nooit energydrank geprobeerd
Mis je niks aanquote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:40 schreef Jippie68 het volgende:
* Jippie68 heeft nog nooit energydrank geprobeerd
eigen merk spul is beterquote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ben er wel verslaafd aan maar die 2 vind ik goor
The Blitz kwam voor in een aflevering van HIMYMquote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:47 schreef Jippie68 het volgende:
Is The Blitz een serie over de oorlog?
Ben even aan het zoeken waar ik The Blitz, HIMYM en the Inbetweeners kan zien.
Daar was dacht ik ooit een website voor, welke serie waar te streamen is.
is dat je eigen goedje ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |