Goed bezigquote:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-03-2020 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:
Zeker...was gezellig vanavondquote:
Mij bestquote:
ja was wel leukquote:Op woensdag 4 maart 2020 02:36 schreef engine het volgende:
[..]Liefff
[..]
Zeker...was gezellig vanavond
[..]
Mij best
geen ideequote:Op woensdag 4 maart 2020 02:37 schreef devzero het volgende:
Maar is @:mario390 echt op vakantie of even tijdelijk niet op fok?
Ik zie het alquote:Op woensdag 4 maart 2020 02:37 schreef devzero het volgende:
Maar is @:mario390 echt op vakantie of even tijdelijk niet op fok?
zie feedbackquote:
Ik ben wel vrij lui jaquote:Op woensdag 4 maart 2020 02:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vertel het je toch of ben je ook al te lui om te lezen
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:54 schreef aKboR het volgende:
[ afbeelding ]
Spel bedacht door: Pg_Up![]()
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool.![]()
Het Dodetopicspel
Je hoeft er niks voor te doen, behalve te posten en hopen dat het lang duurt voordat er een nieuwe reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld. Let op, het is hier een spel. Praten moet met inhoud mag, maar het spel staat centraal.haags_kwartiertje telt niet mee!!
Voor elke minuut tussen de OP en de fipo krijg je ook gewoon een punt, maar voor de tijd tussen de lapo en de nieuwe OP krijg je geen punten.Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
[ afbeelding ]Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.??They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahaha o god is het zo ver?
nou dan kunnen we achter maar beter meteen even de boel in gang zetten dat ie blauw wordtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
wil al 2 uur stoppen inspiratieloosquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dus ga je maar alle posts in dit topic quoten?quote:Op woensdag 4 maart 2020 02:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
wil al 2 uur stoppen inspiratieloos![]()
Ik kijk jouw douchecams gewoon tijdens het bolken doorquote:Op woensdag 4 maart 2020 02:40 schreef devzero het volgende:
[..]
nu heeft hij even tijd om uitgebreid de herhalingen van de douche cams te bekijken![]()
![]()
wil nu ook wel een grrrr gedichtje en gezien zijn leeftijd en dat Brabant het corona bolwerk is momenteel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
mag ik na 6 uur douchen wel even afdrogenquote:Op woensdag 4 maart 2020 02:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik kijk jouw douchecams gewoon tijdens het bolken doorZijn ze niet een beetje vroeg om dat uit te roepen?quote:Alabama
·
1% reporting
Joe Biden won![]()
snapjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Net 2cb gedaan. Wat een feest weerquote:
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.![]()
hip hop hupThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als de polls zeer in het voordeel zijn van 1 iemand, de exitpolls daarop wijzen en de eerste resultaten in die lijn liggen kan je hem wel gewoon veilig callen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 02:43 schreef devzero het volgende:
[..]
mag ik na 6 uur douchen wel even afdrogen
[..]
Zijn ze niet een beetje vroeg om dat uit te roepen?![]()
Je keek er naar en voelde het effect al?quote:Op woensdag 4 maart 2020 02:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
haha, nog onder invloed?
heb dat spul 1x gedaan maar heeeel klein beetje.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |