SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door FreshFruit op 03-03-2020 21:19:36 ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Snelle.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Slaap 💤 lekker allemaal voor straks
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
nu problemen dream school.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Trusten Dot.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
bolletjes?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Lijntjes.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dag 2They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nah neequote:
dat viel gisteren nog niet zo jofelOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Tru
ffels.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sylvana Simons
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mathijs van Nieuwkerk.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
eensquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bridget Maasland.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
bij moeder thuis gebleven.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Pff dat is echt bizar.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
1 keer,en ik weet de vieze zoute smaak.En heb later tijdens opname gezien wat het met mensen doet.Ik ken bijv.een jongen die in Groningen onder invloed tijdens een feestje geïnfecteerd is met besmet bloed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zondequote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is zeker interressantAl weet ik zelf niet veel van wiet groeien en olie maken al helemaal niet. Maar sowieso leuk om plantjes te laten groeien.
Jammer dat bij mij alles kapot gaat. Had een heel mooi advocado boompje uit een pit gekweekt...tot ik twee maanden van huis was en hem bij m'n ouders had gezetgeloof dat een avocadoboompje ook niet eenvoudig te kweken is. Bij veel hobbykwekers kom je uitgebreide moestuintjes tegen, vooral pepers.
![]()
Sylvana was bij TMF best wel okee.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wij hadden afgelopen jaar een komkommerplant op het balkon staanquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:27 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Zondegeloof dat een avocadoboompje ook niet eenvoudig te kweken is. Bij veel hobbykwekers kom je uitgebreide moestuintjes tegen, vooral pepers.
Waren echt de lekkerste komkommers die ik ooit gegeten heb
![]()
![]()
Ik heb paniek gezaaid in de tuin, staat al een meter hoogquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:27 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Zondegeloof dat een avocadoboompje ook niet eenvoudig te kweken is. Bij veel hobbykwekers kom je uitgebreide moestuintjes tegen, vooral pepers.
![]()
![]()
Ja, als je goede grond hebt heb je al een voorsprong.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:28 schreef madam-april het volgende:
[..]
Wij hadden afgelopen jaar een komkommerplant op het balkon staanWaren echt de lekkerste komkommers die ik ooit gegeten heb
![]()
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-03-2020 21:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Dr.Mikey / 136 / 1115
2. devzero / 126 / 325
3. Dotteke / 87 / 802
4. PlymouthFury / 76 / 759
5. FreshFruit / 70 / 593
6. aKboR / 70 / 533
7. Pumpalov / 64 / 481
8. engine / 61 / 391
9. Jippie68 / 60 / 695
10. dud0r / 52 / 647
11. Nizno / 50 / 582
12. skysherrif / 48 / 514
13. madam-april / 45 / 518
14. mario390 / 31 / 480
15. Mickytjuh / 27 / 312
16. moemoe / 16 / 36
17. Mrsloveable / 15 / 315
18. Filosoofert / 14 / 247
19. ViesDiktator / 13 / 145
20. Ferrous / 9 / 42SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Zielig mensej geworden..quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:29 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Vond haarvlange tijd een leuk mens, nu niet meer.![]()
Had gewoon potgrond gemengd met turf in een grote emmer gedaanquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:29 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja, als je goede grond hebt heb je al een voorsprong.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:27 schreef madam-april het volgende:
[..]
Pff dat is echt bizar.An sich vrij goed,vorige week een terugval.Maar nu nul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat je me herkent.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
We staan weer gelijk broer.quote:
Dat is al veel meer dan de doorsnee startende moestuinkweker doetquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:31 schreef madam-april het volgende:
[..]
Had gewoon potgrond gemengd met turf in een grote emmer gedaan![]()
![]()
Oh dat is jammer, maar fijn dat je het nu weer hebt opgepaktquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
An sich vrij goed,vorige week een terugval.Maar nu nul.
Fijn dat je me herkent.Ik ben over een paar maandjes alweer 8jaar clean
![]()
![]()
Super!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:34 schreef madam-april het volgende:
[..]
Oh dat is jammer, maar fijn dat je het nu weer hebt opgepaktIk ben over een paar maandjes alweer 8jaar clean
![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:32 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dat is al veel meer dan de doorsnee startende moestuinkweker doet![]()
![]()
was goed jammer dat het afgelopen is..quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:34 schreef skysherrif het volgende:
Nu maar himym terwijl ik op mn eten wacht
Van mij hadden ze een vervolg mogen maken..![]()
Haaaaavvveeee you met Ted?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:34 schreef skysherrif het volgende:
Nu maar himym terwijl ik op mn eten wacht![]()
himym??quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:34 schreef skysherrif het volgende:
Nu maar himym terwijl ik op mn eten wacht![]()
how i met your motherquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik heb hem denk ik 3 keer helemaal achter elkaar gezienquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:35 schreef aKboR het volgende:
[..]
was goed jammer dat het afgelopen is..
Van mij hadden ze een vervolg mogen maken..
Hou van die serie![]()
Ik heb hem denk ik in totaal wel vier keer gezien..quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb hem denk ik 3 keer helemaal achter elkaar gezien
Hou van die serie
Blijft leuk..![]()
ik heb er nog wel 1. Geen schoonmoeders meer trouwensquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ah.....dat kan hier niet meer...
hoewel nee das niet waar ik heb er nog 1... maar das van een jongetje
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Jammer alleen van het eindequote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:37 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik heb hem denk ik in totaal wel vier keer gezien..
Blijft leuk..![]()
Nog nooit gezien, maar aan jou en Akb0r te horen dus de moeite waard?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb hem denk ik 3 keer helemaal achter elkaar gezien
Hou van die serie![]()
Het is echt een heerlijke seriequote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:39 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nog nooit gezien, maar aan jou en Akb0r te horen dus de moeite waard?![]()
ja lang geleden toen ze net stripdanseres af was.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nouja het is mijn favoriete serie allertijden, ik word al enorm gelukkig als ik de intro hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:39 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nog nooit gezien, maar aan jou en Akb0r te horen dus de moeite waard?![]()
welke seriequote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nouja het is mijn favoriete serie allertijden, ik word al enorm gelukkig als ik de intro hoorThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
de mijne was Californicationquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nouja het is mijn favoriete serie allertijden, ik word al enorm gelukkig als ik de intro hoor![]()
netflix en videoland zijn zo overrated
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:34 schreef madam-april het volgende:
[..]
Oh dat is jammer, maar fijn dat je het nu weer hebt opgepaktIk ben over een paar maandjes alweer 8jaar clean
![]()
![]()
![]()
Bij mij is het vallen en opstaan.
Ik heb wel veel aan de gesprekken gehad in het topic.
Jullie waren ook best wel hard soms.
Ik ben toen ook gegaan.
Later nog een keer,toen was het topic weg.wat jammer was,ik had toen verslag kunnen doen.
En nu probeer ik het zelf,wat mwah vrij goed gaat.Ik trap in mijn eigen valkuilen wanneer ik dwars ben.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
toffe serie zo zou ik wel willen leven zo als hanky moodyquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
toffe serie zo zou ik wel willen leven zo als hanky moody#metoo
![]()
oh wel grappig mijn favoriet in dat genre is that 70's showquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Soprano`s.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Amazon ook goed. Maar flixtor.to the best, is wel streamen maar so what. Alle bios films in bleu ray. Soms duurt het poos voor nedl ondertiteling maar kan perfect Engels verstaan.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2020 21:48:14 ]![]()
Lekker ite Sky.
ben soms beter in Engels dan dat ik snel moet lezenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:46 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Amazon ook goed. Maar flixtor.to the best, is wel streamen maar zo what. Alle bios films in bleu ray. Soms duurt het poos voor nedl ondertiteling maar kan perfect Engels verstaan.
eetse sherrifOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Thanks, ik had gewoon ingredienten gekocht om te koken maar was het belanfrijkste helemaal vergeten en had echt geen zin om weer naar winkel te gaanquote:![]()
R.I.P DTS.![]()
Was wel met de beste bedoelingen hè als ik wat fel of hard uit de hoek kwamquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Bij mij is het vallen en opstaan.
Ik heb wel veel aan de gesprekken gehad in het topic.
Jullie waren ook best wel hard soms.
Ik ben toen ook gegaan.
Later nog een keer,toen was het topic weg.wat jammer was,ik had toen verslag kunnen doen.
En nu probeer ik het zelf,wat mwah vrij goed gaat.Ik trap in mijn eigen valkuilen wanneer ik dwars ben.![]()
Je mag me altijd dm'en hè![]()
![]()
Idem ditoquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben soms beter in Engels dan dat ik snel moet lezen![]()
The Inbetweeners is mijn favoriete serie
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Wat een verrassingquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
![]()
okidoki
R.I.P DTS.![]()
Jij hebt zeker alleen potloden in huis?quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
gokverslaafdquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik heb er veel aan gehad.Hard was soms nodig.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:48 schreef madam-april het volgende:
[..]
Was wel met de beste bedoelingen hè als ik wat fel of hard uit de hoek kwam![]()
Je mag me altijd dm'en hè“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
is er al weer corona nieuwsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
goedzoquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:55 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd aan coke. Alweer bijna 8 jaar clean.
R.I.P DTS.![]()
Daar ben ik blij omquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb er veel aan gehad.Hard was soms nodig.![]()
Mijn motto is zachte heelmeesters maken stinkende wonden..![]()
Alcohol dus.Maar het gaat de laatste tijd vrij goed zonder.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik was je ook nog niet vergeten.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:57 schreef madam-april het volgende:
[..]
Daar ben ik blij om![]()
Mijn motto is zachte heelmeesters maken stinkende wonden..“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben je dan nog steeds verslaafd of geweest?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:55 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd aan coke. Alweer bijna 8 jaar clean.![]()
Blij dat ik ondanks een redelijke gevoeligjeid voor verslavingen dat nooit heb gehadquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alcohol dus.Maar het gaat de laatste tijd vrij goed zonder.
Lijkt me rot![]()
![]()
Nog steeds, zal ik ook altijd blijven.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben je dan nog steeds verslaafd of geweest?![]()
whoppers lekker al heb ik altijd de chili long cheese.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik kan alles handelen.Behalve alcohol.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Blij dat ik ondanks een redelijke gevoeligjeid voor verslavingen dat nooit heb gehad
Lijkt me rot
Voelt ook kut,een hele maand zonder,tegenslag,en bam.
En dan voel ik me zo`n sukkel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik heb dat soms met wiet.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan alles handelen.Behalve alcohol.
En dan voel ik me zo`n sukkel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ach ik kan en hele maand zonder koffie of roken of ongezond eten.
Maar niet alle tegelijk..
Kan niet echt een maand zonder spannende korfbal wedstrijden(kut zomerstop
)
![]()
Ik heb jaren gehad dat ik niet kon slapen zonder een jointje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hier stond eerst mastuberenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:07 schreef aKboR het volgende:
Ach ik kan en hele maand zonder koffie of roken of ongezond eten.
Maar niet alle tegelijk..
Kan niet echt een maand zonder spannende korfbal wedstrijden(kut zomerstop
)
R.I.P DTS.![]()
Spannende korfbal ook?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Terugval is altijd kut, maar het maakt je geen sukkel. Verslaving is nou eenmaal een chronische recidiverende hersenziekte. Volledige remissie is zeker wel mogelijk, maar terugvallen horen helaas ook bij het ziektebeeld..quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan voel ik me zo`n sukkel.![]()
ik kan overdag prima slapen zonder in de nacht zeker de eerste dagen minder.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb jaren gehad dat ik niet kon slapen zonder een jointje.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je bent geen sukkel hoor, helemaal nokken is lastig. Ik doe vrijdags drink avondje, en nu toevallig 2 biertjes. Hou het op een avondje in de week of één x in de 2 weken. Of zeg ik nu iets raars?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan voel ik me zo`n sukkel.![]()
Bij iemand die verslaafd is, is dat helaas niet mogelijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:09 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Je bent geen sukkel hoor, helemaal nokken is lastig. Ik doe vrijdags drink avondje, en nu toevallig 2 biertjes. Hou het op een avondje in de week of één x in de 2 weken. Of zeg ik nu iets raars?![]()
Idem. Wiet of bier maar vanzelf afgeleerd doordat het er soms gewoon niet was.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb jaren gehad dat ik niet kon slapen zonder een jointje.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
als het bij hem met 1x gelijk weer mis is gaat vrijdag drink avondje niet werken.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:09 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Je bent geen sukkel hoor, helemaal nokken is lastig. Ik doe vrijdags drink avondje, en nu toevallig 2 biertjes. Hou het op een avondje in de week of één x in de 2 weken. Of zeg ik nu iets raars?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Voor mij is het beter om niet te drinken.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:09 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Je bent geen sukkel hoor, helemaal nokken is lastig. Ik doe vrijdags drink avondje, en nu toevallig 2 biertjes. Hou het op een avondje in de week of één x in de 2 weken. Of zeg ik nu iets raars?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dat je het kan toegeven aan jezelf is al een hele stap frisfruitThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je doet het al hartstikke goed.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voor mij is het beter om niet te drinken.![]()
![]()
Oh, oké snap het.maar je bent geen sukkel hoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voor mij is het beter om niet te drinken.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2020 22:13:50 ]![]()
Zeker niet
One love
Let's get together and feeeeel alright
vriendquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Thanks,het voelt goed om er over te praten.Niet praten geeft mij een reden tot drinken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
DTS GROEPSKNUFFELEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
lekker klefquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ArbokThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je kan ook overdrijven.
![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:22 schreef FreshFruit het volgende:
Thanks,het voelt goed om er over te praten.Niet praten geeft mij een reden tot drinken.![]()
Altijd welkom. Hier of waar dan ook.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
even pauze weerquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ohquote:![]()
* engine knuffelt zichzelfEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Uiting is het beste wat er is hoor. Er gewoon over praten.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:22 schreef FreshFruit het volgende:
Thanks,het voelt goed om er over te praten.Niet praten geeft mij een reden tot drinken.![]()
nah even hubje kijken en douchenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dank,euh gewoon dank.quote:
140 zou mooi zijnThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Peter r de vries over Joran terugkijkenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
dat is lang geledenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lezen ze hier mee? We hadden het hier vandaag nog over Joran.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was gisteren bij dwdd volgens mij zag ik op youtube...ff zoekenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lezen ze hier mee? We hadden het hier vandaag nog over Joran.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Mooi man, ik ben meer van de stones uit jaren 60 muziek. Na 70 ook wel goed maar anders.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:28 schreef aKboR het volgende:
Ik ga ff nix doen en Stones luisteren..
Hoofd rust geven![]()
oh nieuwquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
mag peter r de vries niet zoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee ik ook niet maar over misdaad heeft hij wel verstand...daar moet hij het wel bij latenquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:31 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ik ook niet maar over misdaad heeft hij wel verstand...daar moet hij het wel bij latenklopt al was de hele joran zaak vooral voor geld en het faam.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:32 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar paar dingen heeft hij wel goed gedaan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:37 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja klopt, lp achteruit draaien wist je dat wat voor text je kreeg?![]()
![]()
Lol ja die is ook mooi
![]()
In de war met led Zeppelin sorry.achteruit draaien. Stairway to hquote:
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2020 22:44:21 ]![]()
Goedenavondquote:
Welterusten plymouthfuryquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:46 schreef PlymouthFury het volgende:
Ik ga maffen. Zet hem op vannacht engine en d'r mikey.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Komt goed.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:46 schreef PlymouthFury het volgende:
Ik ga maffen. Zet hem op vannacht engine en d'r mikey.![]()
![]()
![]()
![]()
Tot morgen en een goede nachtrust![]()
Ik lig in bed maar blijf nog heel ff onlineOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Kerstboomquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:46 schreef PlymouthFury het volgende:
Zet hem op vannacht engine en d'r mikey.![]()
![]()
![]()
Gaat 't me lukken in de top 20 te eindigen deze maand. That's the questionOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Lolquote:
Faux zou trots op ons zijnquote:
Ik ga ook,dank iedereen voor aanhoren van mijn verhaal.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Welterusten FFquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:49 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ga ook,dank iedereen voor aanhoren van mijn verhaal.![]()
Kijk eens in de spiegel en je ziet een goed persoon FF!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:49 schreef FreshFruit het volgende:
Sweet dreamsquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:49 schreef FreshFruit het volgende:
Lekker slapen!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Slaap lekker FF en mijn DM staat nog steeds altijd voor je openquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:49 schreef FreshFruit het volgende:
![]()
Nee manquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:51 schreef aKboR het volgende:
- N OG - E E N - B A K K I E - K O F F I E - D A N - M A A R - ? - ? - ?
Dan slaap ik niet meerOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nah begon van de 2e straks al nerveus te wordenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:51 schreef aKboR het volgende:
Nee bahquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:51 schreef aKboR het volgende:
![]()
![]()
En truste nog topperquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:49 schreef FreshFruit het volgende:
![]()
Voor mij alleen nog maar water vannacht
Slaaptijd.
Welterusten mensenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Mooie dromen Mickyquote:![]()
Vandaag al en blikje cola en mountain dew op...lijkt me wel voldoende rommel voor een dagquote:
Haha ja beetjequote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:55 schreef engine het volgende:
[..]
Vandaag al en blikje cola en mountain dew op...lijkt me wel voldoende rommel voor een dag![]()
![]()
Mountain Dew is toch giga hoog in suiker?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:55 schreef engine het volgende:
[..]
Vandaag al en blikje cola en mountain dew op...lijkt me wel voldoende rommel voor een dag![]()
Geen idee. Vast wel.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:57 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Mountain Dew is toch giga hoog in suiker?
Had het nog nooit gehad maar staat hier in de koelkast iedere dag.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Is het lekker?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:58 schreef engine het volgende:
[..]
Geen idee. Vast wel.
Had het nog nooit gehad maar staat hier in de koelkast iedere dag.![]()
![]()
Ja smaakt best goedquote:
![]()
![]()
Mountain Dew staat bekend om het veroorzaken van rotte tandenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:58 schreef engine het volgende:
[..]
Geen idee. Vast wel.
Had het nog nooit gehad maar staat hier in de koelkast iedere dag.![]()
![]()
Maar zal die uberhaupt wel gepoetst hebben???quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:01 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Mountain Dew staat bekend om het veroorzaken van rotte tanden
[ afbeelding ]![]()
Hij had vast beter kunnen poetsen, maar Google maar eens op Mountain Dew teeth rotquote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:01 schreef aKboR het volgende:
[..]
Maar zal die uberhaupt wel gepoetst hebben???![]()
Ja verpest het maar jippiequote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:01 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Mountain Dew staat bekend om het veroorzaken van rotte tanden
[ afbeelding ]
Thanksook weer klaar mee
Maar wij hebben aangeleerd gekregen 3 maal per dag te poetsen toch.
Als je dat goed doet zou genoeg moeten zijn om die troep te stoppen toch..![]()
Af en toe Mountain Dew zal niet gelijk je tanden doen wegrotten, maar drink geen liters per dag.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ja verpest het maar jippie
Thanksook weer klaar mee
![]()
Amerikaanse 7up.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:10 schreef aKboR het volgende:
Ik ken het niet eens..
Maar nu ik het weet zal ik het nooit drinken ookThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
mountain dew zit ook meer suiker in denk ik.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:14 schreef aKboR het volgende:
[..]
7up veel gedronken vroeger en nu nog heel af en toe..
Nooit geen tandproblemen gehad..They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is ook anders dan 7up, zit veel caffeine inquote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:14 schreef aKboR het volgende:
[..]
7up veel gedronken vroeger en nu nog heel af en toe..
Nooit geen tandproblemen gehad..![]()
Ach gelukkig heb ik ouders die vroeger mij goed aan hygiëne lieten werken.. Waaronder poetsen.
Oeps.. klok niet synchroon.
![]()
Poetsen werkt goed, maar veel suikers en zuren nuttigen zijn funest voor je glazuur. En beschadigd glazuur kan je niet goed poetsen lijkt mij.![]()
ik had zo een blikjes monsters gekocht was in de aanbieding maar was me toch to much.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
een keer die Red Bull gedronken ook een bocht..
Als ik een oppepper nodig heb b.v. tijdens een lange autorit werkt een blikje gewone Coca~Cola meer dan voldoende.![]()
red bull gaat nog wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Welterusten M Aquote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:34 schreef madam-april het volgende:
Ik ga proberen te slapen mensenFijne avond
![]()
Bij gebrek aan een fatsoenlijke bak koffie, neem ik ook Coca Cola of Pepsiquote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:32 schreef aKboR het volgende:
een keer die Red Bull gedronken ook een bocht..
Als ik een oppepper nodig heb b.v. tijdens een lange autorit werkt een blikje gewone Coca~Cola meer dan voldoende.![]()
trustenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:34 schreef madam-april het volgende:
R.I.P DTS.![]()
Slaap lekker, ik duim voor jequote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:34 schreef madam-april het volgende:
![]()
![]()
Ik had een test gelezen/gezien?? ik geloof consumentenbond of ANWB .. Koffie werkt niet voor een echte opkikkert en regular coca~cola wel. Ik dronk ook altijd koffie om weer "even wakker" / scherp te worden. Maar cola werkt dus proefondervindelijk beter. (het is ook niet echt mijn eerste keus drankje eerder gewoon water)quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:34 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Bij gebrek aan een fatsoenlijke bak koffie, neem ik ook Coca Cola of Pepsi![]()
Monster Mango (of hoe dat heet) is hier favorietquote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:34 schreef skysherrif het volgende:
Monster is echt fucking smerig
Redbull ook![]()
R.I.P DTS.![]()
Lijkt net pis met extra suiker of iets dergelijks..quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:34 schreef skysherrif het volgende:
Monster is echt fucking smerig
Redbull ook![]()
Rockstar energy drink de paarse smaakt naar zure matten helaas meer als 2 euro per blikje dus mij te duur eigenlijk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Misschien door de suiker die in de gewoneccola zit?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:37 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik had een test gelezen/gezien?? ik geloof consumentenbond of ANWB .. Koffie werkt niet voor een echte opkikkert en regular coca~cola wel. Ik dronk ook altijd koffie om weer "even wakker" / scherp te worden. Maar cola werkt dus proefondervindelijk beter. (het is ook niet echt mijn eerste keus drankje eerder gewoon water)![]()
Ik denk het.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:39 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Misschien door de suiker die in de gewoneccola zit?![]()
corona topic blijft leuk om te lezen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ben er wel verslaafd aan maar die 2 vind ik goorquote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:40 schreef Jippie68 het volgende:
* Jippie68 heeft nog nooit energydrank geprobeerd![]()
Is The Blitz een serie over de oorlog?
Ben even aan het zoeken waar ik The Blitz, HIMYM en the Inbetweeners kan zien.
Daar was dacht ik ooit een website voor, welke serie waar te streamen is.![]()
Mis je niks aanquote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:40 schreef Jippie68 het volgende:
* Jippie68 heeft nog nooit energydrank geprobeerd
eigen merk spul is beterquote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ben er wel verslaafd aan maar die 2 vind ik goorThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Engine energy drink![]()
The Blitz kwam voor in een aflevering van HIMYMquote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:47 schreef Jippie68 het volgende:
Is The Blitz een serie over de oorlog?
Ben even aan het zoeken waar ik The Blitz, HIMYM en the Inbetweeners kan zien.
Daar was dacht ik ooit een website voor, welke serie waar te streamen is.![]()
Daar slaat je motor pas echt van op hol
is dat je eigen goedje ?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jij begon over eigen merkquote:
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: