Dat is al veel meer dan de doorsnee startende moestuinkweker doetquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:31 schreef madam-april het volgende:
[..]
Had gewoon potgrond gemengd met turf in een grote emmer gedaan
Oh dat is jammer, maar fijn dat je het nu weer hebt opgepaktquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
An sich vrij goed,vorige week een terugval.Maar nu nul.
Fijn dat je me herkent.
Super!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:34 schreef madam-april het volgende:
[..]
Oh dat is jammer, maar fijn dat je het nu weer hebt opgepaktIk ben over een paar maandjes alweer 8jaar clean
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:32 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dat is al veel meer dan de doorsnee startende moestuinkweker doet
was goed jammer dat het afgelopen is..quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:34 schreef skysherrif het volgende:
Nu maar himym terwijl ik op mn eten wacht
Haaaaavvveeee you met Ted?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:34 schreef skysherrif het volgende:
himym??quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:34 schreef skysherrif het volgende:
how i met your motherquote:
Ik heb hem denk ik 3 keer helemaal achter elkaar gezienquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:35 schreef aKboR het volgende:
[..]
was goed jammer dat het afgelopen is..
Van mij hadden ze een vervolg mogen maken..
Ik heb hem denk ik in totaal wel vier keer gezien..quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb hem denk ik 3 keer helemaal achter elkaar gezien
Hou van die serie
ik heb er nog wel 1. Geen schoonmoeders meer trouwensquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ah.....dat kan hier niet meer...
Jammer alleen van het eindequote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:37 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik heb hem denk ik in totaal wel vier keer gezien..
Blijft leuk..
Nog nooit gezien, maar aan jou en Akb0r te horen dus de moeite waard?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb hem denk ik 3 keer helemaal achter elkaar gezien
Hou van die serie
Het is echt een heerlijke seriequote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:39 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nog nooit gezien, maar aan jou en Akb0r te horen dus de moeite waard?
ja lang geleden toen ze net stripdanseres af was.quote:
Nouja het is mijn favoriete serie allertijden, ik word al enorm gelukkig als ik de intro hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:39 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nog nooit gezien, maar aan jou en Akb0r te horen dus de moeite waard?
welke seriequote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nouja het is mijn favoriete serie allertijden, ik word al enorm gelukkig als ik de intro hoor
de mijne was Californicationquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nouja het is mijn favoriete serie allertijden, ik word al enorm gelukkig als ik de intro hoor
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:34 schreef madam-april het volgende:
[..]
Oh dat is jammer, maar fijn dat je het nu weer hebt opgepaktIk ben over een paar maandjes alweer 8jaar clean
toffe serie zo zou ik wel willen leven zo als hanky moodyquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
toffe serie zo zou ik wel willen leven zo als hanky moody
oh wel grappig mijn favoriet in dat genre is that 70's showquote:
Soprano`s.quote:
Amazon ook goed. Maar flixtor.to the best, is wel streamen maar so what. Alle bios films in bleu ray. Soms duurt het poos voor nedl ondertiteling maar kan perfect Engels verstaan.quote:
ben soms beter in Engels dan dat ik snel moet lezenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:46 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Amazon ook goed. Maar flixtor.to the best, is wel streamen maar zo what. Alle bios films in bleu ray. Soms duurt het poos voor nedl ondertiteling maar kan perfect Engels verstaan.
Thanks, ik had gewoon ingredienten gekocht om te koken maar was het belanfrijkste helemaal vergeten en had echt geen zin om weer naar winkel te gaanquote:
Was wel met de beste bedoelingen hè als ik wat fel of hard uit de hoek kwamquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Bij mij is het vallen en opstaan.
Ik heb wel veel aan de gesprekken gehad in het topic.
Jullie waren ook best wel hard soms.
Ik ben toen ook gegaan.
Later nog een keer,toen was het topic weg.wat jammer was,ik had toen verslag kunnen doen.
En nu probeer ik het zelf,wat mwah vrij goed gaat.Ik trap in mijn eigen valkuilen wanneer ik dwars ben.
Idem ditoquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben soms beter in Engels dan dat ik snel moet lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |