quote:
Mathijs van Nieuwkerk.quote:
eensquote:
Pff dat is echt bizar.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
1 keer,en ik weet de vieze zoute smaak.En heb later tijdens opname gezien wat het met mensen doet.Ik ken bijv.een jongen die in Groningen onder invloed tijdens een feestje geïnfecteerd is met besmet bloed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zondequote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is zeker interressantAl weet ik zelf niet veel van wiet groeien en olie maken al helemaal niet. Maar sowieso leuk om plantjes te laten groeien.
Jammer dat bij mij alles kapot gaat. Had een heel mooi advocado boompje uit een pit gekweekt...tot ik twee maanden van huis was en hem bij m'n ouders had gezet
Wij hadden afgelopen jaar een komkommerplant op het balkon staanquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:27 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Zondegeloof dat een avocadoboompje ook niet eenvoudig te kweken is. Bij veel hobbykwekers kom je uitgebreide moestuintjes tegen, vooral pepers.
Ik heb paniek gezaaid in de tuin, staat al een meter hoogquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:27 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Zondegeloof dat een avocadoboompje ook niet eenvoudig te kweken is. Bij veel hobbykwekers kom je uitgebreide moestuintjes tegen, vooral pepers.
Ja, als je goede grond hebt heb je al een voorsprong.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:28 schreef madam-april het volgende:
[..]
Wij hadden afgelopen jaar een komkommerplant op het balkon staanWaren echt de lekkerste komkommers die ik ooit gegeten heb
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-03-2020 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Zielig mensej geworden..quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:29 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Vond haarvlange tijd een leuk mens, nu niet meer.
Had gewoon potgrond gemengd met turf in een grote emmer gedaanquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:29 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja, als je goede grond hebt heb je al een voorsprong.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:27 schreef madam-april het volgende:
[..]
Pff dat is echt bizar.An sich vrij goed,vorige week een terugval.Maar nu nul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat je me herkent.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |