Dat is al veel meer dan de doorsnee startende moestuinkweker doetquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:31 schreef madam-april het volgende:
[..]
Had gewoon potgrond gemengd met turf in een grote emmer gedaan
Oh dat is jammer, maar fijn dat je het nu weer hebt opgepaktquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
An sich vrij goed,vorige week een terugval.Maar nu nul.
Fijn dat je me herkent.
Super!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:34 schreef madam-april het volgende:
[..]
Oh dat is jammer, maar fijn dat je het nu weer hebt opgepaktIk ben over een paar maandjes alweer 8jaar clean
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:32 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dat is al veel meer dan de doorsnee startende moestuinkweker doet
was goed jammer dat het afgelopen is..quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:34 schreef skysherrif het volgende:
Nu maar himym terwijl ik op mn eten wacht
Haaaaavvveeee you met Ted?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:34 schreef skysherrif het volgende:
himym??quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:34 schreef skysherrif het volgende:
how i met your motherquote:
Ik heb hem denk ik 3 keer helemaal achter elkaar gezienquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:35 schreef aKboR het volgende:
[..]
was goed jammer dat het afgelopen is..
Van mij hadden ze een vervolg mogen maken..
Ik heb hem denk ik in totaal wel vier keer gezien..quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb hem denk ik 3 keer helemaal achter elkaar gezien
Hou van die serie
ik heb er nog wel 1. Geen schoonmoeders meer trouwensquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ah.....dat kan hier niet meer...
Jammer alleen van het eindequote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:37 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik heb hem denk ik in totaal wel vier keer gezien..
Blijft leuk..
Nog nooit gezien, maar aan jou en Akb0r te horen dus de moeite waard?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb hem denk ik 3 keer helemaal achter elkaar gezien
Hou van die serie
Het is echt een heerlijke seriequote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:39 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nog nooit gezien, maar aan jou en Akb0r te horen dus de moeite waard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |