Nog steeds, zal ik ook altijd blijven.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben je dan nog steeds verslaafd of geweest?
Ik kan alles handelen.Behalve alcohol.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Blij dat ik ondanks een redelijke gevoeligjeid voor verslavingen dat nooit heb gehad
Lijkt me rot
ik heb dat soms met wiet.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan alles handelen.Behalve alcohol.
Voelt ook kut,een hele maand zonder,tegenslag,en bam.
En dan voel ik me zo`n sukkel.
Ik heb jaren gehad dat ik niet kon slapen zonder een jointje.quote:
hier stond eerst mastuberenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:07 schreef aKboR het volgende:
Ach ik kan en hele maand zonder koffie of roken of ongezond eten.
Maar niet alle tegelijk..
Kan niet echt een maand zonder spannende korfbal wedstrijden(kut zomerstop
)
Terugval is altijd kut, maar het maakt je geen sukkel. Verslaving is nou eenmaal een chronische recidiverende hersenziekte. Volledige remissie is zeker wel mogelijk, maar terugvallen horen helaas ook bij het ziektebeeld..quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
ik kan overdag prima slapen zonder in de nacht zeker de eerste dagen minder.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb jaren gehad dat ik niet kon slapen zonder een jointje.
Je bent geen sukkel hoor, helemaal nokken is lastig. Ik doe vrijdags drink avondje, en nu toevallig 2 biertjes. Hou het op een avondje in de week of één x in de 2 weken. Of zeg ik nu iets raars?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij iemand die verslaafd is, is dat helaas niet mogelijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:09 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Je bent geen sukkel hoor, helemaal nokken is lastig. Ik doe vrijdags drink avondje, en nu toevallig 2 biertjes. Hou het op een avondje in de week of één x in de 2 weken. Of zeg ik nu iets raars?
Idem. Wiet of bier maar vanzelf afgeleerd doordat het er soms gewoon niet was.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb jaren gehad dat ik niet kon slapen zonder een jointje.
als het bij hem met 1x gelijk weer mis is gaat vrijdag drink avondje niet werken.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:09 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Je bent geen sukkel hoor, helemaal nokken is lastig. Ik doe vrijdags drink avondje, en nu toevallig 2 biertjes. Hou het op een avondje in de week of één x in de 2 weken. Of zeg ik nu iets raars?
Voor mij is het beter om niet te drinken.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:09 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Je doet het al hartstikke goed.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voor mij is het beter om niet te drinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |