Ik voel me belabberd en ik heb er nog maar 4. Morgen ergens anders proberenquote:Op zondag 1 maart 2020 19:04 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Echt zo’n game theory dingetje he, koop ik maar 1 pakje of neem ik ze allemaal mee.

Ik zie ook alleen maar dat de handzeep massaal op is, in fysieke winkels en online.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:10 schreef MaJo het volgende:
Ik kom net bij de winkel vandaan en het enige dat bijna uitverkocht was is de handzeep. Voor de rest was alles gewoon op voorraad. Dus, of iedereen overdrijft schromelijk, of wij Utrechters laten ons niet gek maken. Ik denk het eerste...

Moet van die winkels bedenken waar anderen niet opkomen. Tankstations hebben ‘t soms gewoon toch?quote:Op zondag 1 maart 2020 19:04 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik voel me belabberd en ik heb er nog maar 4. Morgen ergens anders proberen

Paracetamol bij een tankstation? Hm, is me nooit opgevallen (maar waarom zou het ook). Zal het in m'n achterhoofd houden mocht ik morgen nog niet slagen. Gekkigheidquote:Op zondag 1 maart 2020 19:12 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Moet van die winkels bedenken waar anderen niet opkomen. Tankstations hebben ‘t soms gewoon toch?

Morgen? Kan iemand je niet even een doosje komen brengen?quote:Op zondag 1 maart 2020 19:04 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik voel me belabberd en ik heb er nog maar 4. Morgen ergens anders proberen

Ik heb een licht griepje of een zware verkoudheid, geen ebola. Wat paracetamol scoren lukt zelf nog wel.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:27 schreef maily het volgende:
[..]
Morgen? Kan iemand je niet even een doosje komen brengen?

De Jumbo hier had het nog genoeg. Wel snel zijn, over 13 minuten sluiten ze.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:12 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Moet van die winkels bedenken waar anderen niet opkomen. Tankstations hebben ‘t soms gewoon toch?
En las iets dat een glas heet water goed helpt tegen de verhoging, geen kans gehad om het te proberen nog.

Ga jij in het weekend ook naar de kerk en de moskee en dan de hele tijd lopen roepen dat God niet bestaat.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/koken-e(...)t-het-toch~a9608eda/
Knap wel. Waar doe jij je bevindingen? Narnia?

Trots op jequote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
Nou ik ben een prepper nu. Hoi Greys!
Ik heb in ieder geval 12 liter water, 3 blik knakworsten, een blik ananasschijfjes, leverpastei en boterhamworst in blik. 3 potjes doperwten 2x bruine bonen, 2x pastasaus 2x macaroni, 1 keer een voordeelverpakking rijst, wijn 2 pakken chocolademelk 2x havermout een pot pindakaas en een pot hazelnootpasta. Wc papier en vuilniszakken. Waxinelichtjes
Dit is naast dingen waar ik sowieso altijd wel een kleine voorraad van heb.

Mee eens, ik ga er vanuit dat na noord-Italie Nederland de al snel de 2e corona-brandhaard wordt in europa.quote:Op maandag 2 maart 2020 12:07 schreef Kyran het volgende:
Nou, echt nooit verwacht dat ik dit zou doen, maar ook ik heb toch wel wat extra dingen besteld dit keer. Na het zien van hoe hard het RIVM faalt en hoe clueless de overheid is acht ik de kans aanwezig dat het uit de hand kan lopen.
Geen belachelijke hoeveelheden, maar wel wat extra pakken rijst, pasta, linzen, meel, melk, boter, afbakbrood etc.

nu slikt mijn vrouw dat met enige regelmaat en die klaagt al sinds december over de slechte beschikbaarheid, vooral die ovale (?) (ik heb zelden een idee waar ze het over heeft) schijnen zeldzaam te zijnquote:Op maandag 2 maart 2020 15:43 schreef NicolasJoy het volgende:
Vandaag bij de Kruidvat geweest en schetst mijn verbazing: de paracetamol daar serieus nagenoeg op.

Bij etos verkopen ze die ook.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:45 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
nu slikt mijn vrouw dat met enige regelmaat en die klaagt al sinds december over de slechte beschikbaarheid, vooral die ovale (?) (ik heb zelden een idee waar ze het over heeft) schijnen zeldzaam te zijn

quote:Op maandag 2 maart 2020 15:52 schreef Pippalena het volgende:
Hier nog volop paracetamol bij het Kruidvat. Ik stond met m’n 4 doosjes te preppen bij de kassa en vroeg wat bevestiging aan het personeel van mijn Kruidvat:“Jullie merken zeker wel dat de paracetamol beter verkoopt hè, hihi, virus, hihi”.![]()
“Nee hoor, is gewoon hetzelfde”. Op zo’n nuchtere toon. Ik zag ze denken: “hysterich wijf”

Misschien dat op twitter heeft gestaan dat het tegen Corona helpt als je het drinkt?quote:Op maandag 2 maart 2020 16:12 schreef Karina het volgende:
Ik heb helemaal niets extra gekocht, dus ik zal wel doodgaan van de honger nuZo te zien was er ook niet echt iets schaars bij de AH. Enige wat was uitverkocht was een bepaald soort shampoo bij de Etos maar ik denk niet dat iemand dat aan het hamsteren was (al was het wel 2 voor de prijs van 1).

Sommige shampoos zien er wel lekker uit ja met die kleurtjesquote:Op maandag 2 maart 2020 16:18 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Misschien dat op twitter heeft gestaan dat het tegen Corona helpt als je het drinkt?

Nou, tijdje geleden waren er ook al figuren die zwembad chloor als geneesmiddel aan het pushen waren, dusse...quote:Op maandag 2 maart 2020 16:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Sommige shampoos zien er wel lekker uit ja met die kleurtjesMaar denk het niet.

Moest je dat opdrinken? Als je dat gelooft ben je wel een sukkel hoor.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:24 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Nou, tijdje geleden waren er ook al figuren die zwembad chloor als geneesmiddel aan het pushen waren, dusse...

hij is bang voor een apocalypsequote:Op maandag 2 maart 2020 16:42 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Waarom zou de electriciteit het niet meer doen? Ik zie niet in waaprom dat of water afgesloten zou worden?
Gebeurde in wuhan geeneens.

Nee hoor. Sterker, ik ben niet eens bang dat ik het krijg. Kan me niet eens meer heugen wanneer ik voor het laatst 'gewone' griep heb gehad, dat kan goed 25 jaar geleden zijn geweest. Waar ik me meer zorgen over maak is dat de hele boel op slot gaat en we zonder bevoorrading komen te zitten.quote:

Wat ook wel vertaald kan worden als 'de apocalyps'. Relatief weliswaar, maar daar hoef je het niet zelf voor te krijgen.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:47 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Nee hoor. Sterker, ik ben niet eens bang dat ik het krijg. Kan me niet eens meer heugen wanneer ik voor het laatst 'gewone' griep heb gehad, dat kan goed 25 jaar geleden zijn geweest. Waar ik me meer zorgen over maak is dat de hele boel op slot gaat en we zonder bevoorrading komen te zitten.

Whatever, ik zie het wel. Maar doe jij lekker stoer, ieder z'n ding. No problemo.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:02 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Wat ook wel vertaald kan worden als 'de apocalyps'. Daar hoef je het niet zelf voor te krijgen

Dat dus. Dan ben je niet ziek, maar ga je dood van de honger; dat moet je niet hebben.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:47 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Nee hoor. Sterker, ik ben niet eens bang dat ik het krijg. Kan me niet eens meer heugen wanneer ik voor het laatst 'gewone' griep heb gehad, dat kan goed 25 jaar geleden zijn geweest. Waar ik me meer zorgen over maak is dat de hele boel op slot gaat en we zonder bevoorrading komen te zitten.

In de AH in m'n durp nul doosjes paracetamol meer en de ibu was ook leeg.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:43 schreef NicolasJoy het volgende:
Vandaag bij de Kruidvat geweest en schetst mijn verbazing: de paracetamol daar serieus nagenoeg op.

Kekke supermarkt! Hadden ze borden met Corona-special of zo?quote:Op maandag 2 maart 2020 17:19 schreef -0- het volgende:
Zelfs het blikvoer en de rijst welke in de actie zijn.

Als er geen stromend water meer is dan is een land al HEEL VEER heen. Dat gebeurt echt niet zomaar. Water en in mindere mate elektriciteit zal altijd prioriteit nummer één zijn.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:42 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Waarom zou de electriciteit het niet meer doen? Ik zie niet in waaprom dat of water afgesloten zou worden?
Gebeurde in wuhan geeneens.

Denk je dat de Chinese overheid zo'n snowflake is dat ze voor een 'griepje' een hele provincie ter grootte van Nederland al 2 maanden afsluiten en de burgers opsluiten in hun huizen?quote:Op maandag 2 maart 2020 17:51 schreef Mikeytt het volgende:
Mensen die extra inkopen doen omdat er een griepje heerst

Eigenlijk is wat er in China gebeurt het bewijs dat het wel serieus genomen moet worden.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:01 schreef HoldOnTight het volgende:
[..]
Denk je dat de Chinese overheid zo'n snowflake is dat ze voor een 'griepje' een hele provincie ter grootte van Nederland al 2 maanden afsluiten en de burgers opsluiten in hun huizen?
Denk je dat een 'griepje' ervoor zorgt dat zoveel van de Chinese industrie stilligt dat de (enorme) luchtvervuiling boven dat land geheel is opgeklaard?
Denk je dan echt niet: Hee, daar moet iets meer aan de hand zijn. Of: Misschien is er wel een heel ernstige epidemie? Ooit meegemaakt dat drie leden van een regering stierven aan een 'griepje' zoals in Iran. Ik niet.
Misschien moet je je wat meer zorgen maken.

Jawel hoor. Het equivalent van een griepje is waarom het land stil staat.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:01 schreef HoldOnTight het volgende:
[..]
Denk je dat de Chinese overheid zo'n snowflake is dat ze voor een 'griepje' een hele provincie ter grootte van Nederland al 2 maanden afsluiten en de burgers opsluiten in hun huizen?
Denk je dat een 'griepje' ervoor zorgt dat zoveel van de Chinese industrie stilligt dat de (enorme) luchtvervuiling boven dat land geheel is opgeklaard?
Denk je dan echt niet: Hee, daar moet iets meer aan de hand zijn. Of: Misschien is er wel een heel ernstige epidemie? Ooit meegemaakt dat drie leden van een regering stierven aan een 'griepje' zoals in Iran. Ik niet.
Misschien moet je je wat meer zorgen maken.

Ze volgen gewoon prima protocol. Vooral na kritiek na SARS.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:03 schreef Kyran het volgende:
[..]
Eigenlijk is wat er in China gebeurt het bewijs dat het wel serieus genomen moet worden.
Het is freaking China man. Die lui gaan over lijken als het op hun economie aankomt. Een paar levens meer of minder maakt ze echt geen kut uit. als juist die lui zulke maatregelen treffen en hun economie naar de klote helpen dan moeten er toch op z'n minst een paar alarmbellen gaan rinkelen in de Westerse landen?

Wie heeft het over afsluiten? Ik heb het over storingen.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:55 schreef smeerpijp. het volgende:
Water wordt echt niet afgesloten, al moeten ze mensen in maanpakken erbij zetten zal dat nog doorgaan. Dan krijg je echt total chaos....elektriciteit idem..

Maar dat is naar mijn idee wel echt een beetje paranoia, denken dat er geen stromend water meer zou zijn. En stel het is allemaal zo erg, dan gaan ze echt wel drinkwater uitdelen. Anders zou 99% van het land dood gaan.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:08 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Wie heeft het over afsluiten? Ik heb het over storingen.
Weet echt niet in welk deel van het land jullie wonen, maar wij hebben hier in N-Holland zeker een paar keer per jaar een stroomstoring. Afgelopen zomer nog een van ruim anderhalve dag. Dan kun je dus wel de inhoud van je vriezer weg mieteren. Water zitten we ook zeker een paar keer per jaar een halve dag zonder. Nu word dat allemaal nog relatief snel gefixed, maar je weet helemaal niet of dat in de nabije toekomst ook zo zal zijn.
En ik heb trouwens ook geen water ingeslagen, ik heb gewoon een filter (geen Britta meuk natuurlijk), zodat ik als het echt nodig is water uit een bron kan halen wat anders niet drinkbaar zou zijn. Kleine moeite verder.

Wat er in China hoogstwaarschijnlijk is gebeurd is dat het aantal ernstige gevallen de capaciteit van de ziekenhuizen overschreed. Toen is er een enorme sterfte begonnen (ja, de cijfers zijn fake) waardoor ze zich helemaal de tyfus zijn geschrokken.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:03 schreef Kyran het volgende:
[..]
Eigenlijk is wat er in China gebeurt het bewijs dat het wel serieus genomen moet worden.
Het is freaking China man. Die lui gaan over lijken als het op hun economie aankomt. Een paar levens meer of minder maakt ze echt geen kut uit. als juist die lui zulke maatregelen treffen en hun economie naar de klote helpen dan moeten er toch op z'n minst een paar alarmbellen gaan rinkelen in de Westerse landen?

Lost wel het probleem van het tekort aan huisvesting op.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:10 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
Anders zou 99% van het land dood gaan.

Ja en CO2, kunnen we de snelheid ook mooi op 130 houdenquote:Op maandag 2 maart 2020 18:12 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Lost wel het probleem van het tekort aan huisvesting op.

Liever paranoia dan dat ik me compleet over geef aan de overheid. Heb hier ook nog een paar kids rondlopen en water is gewoon een eerste levensbehoefte, ik ga toch geen onnodig risico nemen voor een paar kuteuro´s die een paar nieuwe filters me gekost hebben, kom op zeg.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:10 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
Maar dat is naar mijn idee wel echt een beetje paranoia, denken dat er geen stromend water meer zou zijn. En stel het is allemaal zo erg, dan gaan ze echt wel drinkwater uitdelen. Anders zou 99% van het land dood gaan.
Ik heb trouwens nog nooit meegemaakt dat er geen stromend water meer was, preventief onderhoud aan het leidingsnetwerk uitgezonderd.

Dat ligt er nogal aan in welk land je zit.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:42 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als er geen stromend water meer is dan is een land al HEEL VEER heen. Dat gebeurt echt niet zomaar. Water en in mindere mate elektriciteit zal altijd prioriteit nummer één zijn.
Heb verder geen water ingeslagen. Gewoon wat meer eten, voor als de bevoorrading stokt.

In de zomer een bbq opstelling, in de winter een corona opstellingquote:Op maandag 2 maart 2020 18:49 schreef Tinkepink het volgende:
De Rewe in Duitsland in het naburige stadje heeft een prep-afdeling ingericht met desinfecterende spray, wc-papier, voedsel in blik en handschoentjes. Voor de ingang, dus vol in het zicht. Goede marketeer 😂

Je creert hier alleen maar FOMO mee. In de mij bekende supermarkten is er echt helemaal niets aan de hand. Alles voldoende aanwezig. Zelfs de blikjes leverpastei willen niet op.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:31 schreef Tengano het volgende:
Ik was net bij de Aldi en hoorde de cassierre in gesprek met een andere klant. Ze legde uit aan de klant dat er gehamsterd wordt. De winkel was nog niet leeg natuurlijk, maar ben benieuwd hoe zich dat verder gaat ontwikkelen. Hopelijk valt het mee, zoals tot nu toe.

Ik weet niet wat FOMO is, maar ik vertel je alleen maar wat de cassierre hier bij de ALDI vertelde. Zou niet weten wat daar mis mee is, en het is geenszins fake news.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:45 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Je creert hier alleen maar FOMO mee. In de mij bekende supermarkten is er echt helemaal niets aan de hand. Alles voldoende aanwezig. Zelfs de blikjes leverpastei willen niet op.

Fear of missing out. Mensen die zenuwachtig worden door dat soort berichten en daardoor gaan hamsteren. Alleen door de berichten, niet omdat het echt nodig was geweest.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik weet niet wat FOMO is, maar ik vertel je alleen maar wat de cassierre hier bij de ALDI vertelde. Zou niet weten wat daar mis mee is, en het is geenszins fake news.
Die cassiere zit de hele dag aan de kassa, dus die zal echt wel weten waar ze het over heeft.

quote:Op maandag 2 maart 2020 19:49 schreef XDo het volgende:
Net nog even 5 kilo spaghetti veilig gesteld. 👌🏼

ok prima, maar er wordt gehamsterd dus.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:51 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
F
[..]
Fear of missing out. Mensen die zenuwachtig worden door dat soort berichten en daardoor gaan hamsteren. Alleen door de berichten, niet omdat het echt nodig was geweest.

Desnoods eet ik het in 3 jaar tijd op. Bederft toch niet en ik heb ruimte zat om de boel op te slaan.quote:

Ik heb een paar flinke blokken onder mijn bedpoten gedaan; dan past er meer onder.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:53 schreef XDo het volgende:
[..]
Desnoods eet ik het in 3 jaar tijd op. Bederft toch niet en ik heb ruimte zat om de boel op te slaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Bij de gemiddelde Kruidvat staat de halve inboedel buiten in rekkenquote:Op maandag 2 maart 2020 20:17 schreef kilon het volgende:
Ik zag bij de Kruidvat buiten een rek vol (nou ja, niet meer vol) wc-papier staan. Lekker in de regen ook

Dat zul je in nederland niet zo snel zienquote:Op maandag 2 maart 2020 20:53 schreef weetjewel5 het volgende:
ik spreek jullie volgende week nog wel, tijdens mad max taferelen. niet hamsteren is onverantwoordt.

nederlanders worden niet gek als ze honger hebben? dat gebeurt alleen in andere landen zeker.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:02 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
Dat zul je in nederland niet zo snel zien

Picnic? AH-thuisbezorgd?quote:Op maandag 2 maart 2020 21:02 schreef smeerpijp. het volgende:
Beetje de ellende van totaal geen voorraad hebben is:
a) Als je het zelf krijgt moeten er maar net anderen zijn die je eten willen/kunnen brengen. Als iedereen het heeft kan dat lastig worden
b) Je moet zelf weer naar buiten eten halen waardoor je ook nog besmet kan worden
c) Misschien is alles op (maar dat lijkt me geen reëel scenario)

Wat ben jij voor een zielige paniekzaaier dan, waarom zou er niks meer zijn?quote:Op maandag 2 maart 2020 21:07 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
nederlanders worden niet gek als ze honger hebben? dat gebeurt alleen in andere landen zeker.

Wie denk je dat er nog voor thuisbezorgd gaat/wil rijden als iedereen besmet is? Zou jij vrolijk gaan rondrijden als het een coinflip zou zijn of je bij een wel of niet besmet adres aan komt?quote:

Je weet hoeveel voedsel er verbouwd wordt in Nederland?quote:Op maandag 2 maart 2020 21:07 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
nederlanders worden niet gek als ze honger hebben? dat gebeurt alleen in andere landen zeker.

Bij de Albert Heijn XL vandaag ook geen zakken rijst en blikken tomatensoep meer. Bij de pasta was er alleen nog macaroni en farfalle, de blikjes tomatenpuree waren ook op. Helaas dus geen penne kunnen eten vanavondquote:Op maandag 2 maart 2020 18:11 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik was zonet bij de Lidl, de zakken 4,5 kg rijst en 500g macaroni waren op.
Hmmm...

Voor de deur zetten lijkt me geen groot probleem.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:11 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
Wie denk je dat er nog voor thuisbezorgd gaat/wil rijden als iedereen besmet is? Zou jij vrolijk gaan rondrijden als het een coinflip zou zijn of je bij een wel of niet besmet adres aan komt?

In coronagebied?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 00:27 schreef Zopiclon het volgende:
[..]
Bij de Albert Heijn XL vandaag ook geen zakken rijst en blikken tomatensoep meer. Bij de pasta was er alleen nog macaroni en farfalle, de blikjes tomatenpuree waren ook op. Helaas dus geen penne kunnen eten vanavond

Nee, ik was in Alkmaar. De Turkse supermarkt is inderdaad een goede tip, laatst daar ook een voorraadje rijst en couscous gehaald en daar lag nog meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 00:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
In coronagebied?
Hier was alles gewoon op voorraad bij de AH, behalve de Dettol en Unicura handzeep. De Turkse supermarkt hier had echt bergen rijst liggen, allemaal in zakken van 10kg, hele pallets vol.
Ben wel beetje aan het hamsteren geweest. 32 rollen wcpapier van de AH, wat houdbare melk. Van de Turkse super tuinbonen in blik, kikkererwten meegenomen. En twee kilo rode linzen om soep mee te maken.

Het leeft nu ook nog niet onder de mensen. Geef het nog een paar weken incubatie periode, 1000+ zieken, een paar doden en elke dag voorpagina nieuws van de Telegraaf, Metro, etc verder en dan is het het gesprek van de dag en barst het hamsteren los.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 00:40 schreef Sapstengel het volgende:
In coronagebied?
Hier was alles gewoon op voorraad bij de AH, behalve de Dettol en Unicura handzeep. De Turkse supermarkt hier had echt bergen rijst liggen, allemaal in zakken van 10kg, hele pallets vol.
Ben wel beetje aan het hamsteren geweest. 32 rollen wcpapier van de AH, wat houdbare melk. Van de Turkse super tuinbonen in blik, kikkererwten meegenomen. En twee kilo rode linzen om soep mee te maken.

Heerlijk Linzensoep.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 00:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
In coronagebied?

Hier is het ook behoorlijk drukker dan normaal bij de Dirk en Ah vertelde de cassiere en medewerkster bij de balie.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik weet niet wat FOMO is, maar ik vertel je alleen maar wat de cassierre hier bij de ALDI vertelde. Zou niet weten wat daar mis mee is, en het is geenszins fake news.
Die cassiere zit de hele dag aan de kassa, dus die zal echt wel weten waar ze het over heeft.

Goed punt. Ik had een paar jaar geleden al zo'n boodschappenkarretje gekocht in eenkringloopwinkel; ik dacht handig. En idd toen ik een baal van 20 kilo rijst ging halen met nog wat andere zaken heb ik er erg veel plezier van gehad.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:19 schreef slashdotter3 het volgende:
Tijd om een trolley aan te schaffen, anders schiet het niet op met zware goedkope spullen zoals zakken rijst, pakken houdbare melk, blikken soep inslaan.
Toen ik vandaag bij de Lidl was ging iemand hoesten. Ben maar een ander gangpad ingegaan

Toch wel extra vierge?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:07 schreef TaliesinDS het volgende:
Ugh... net boodschappen gedaan en alle gewone handzeep in blokken op, alleen nog troep met geurtjes en andere onzin.
Ik was niet eens aan het preppen ofzo, gewoon wekelijkste boodschappen.
Nu moet ik een jaar lang mn handen wassen met olijfoliezeep

Volgende uitvinding uit China (als de situatie weer "normaal" is: 20 kilo-balen met een handvat en wieltjes.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:05 schreef Tengano het volgende:
[..]
Goed punt. Ik had een paar jaar geleden al zo'n boodschappenkarretje gekocht in eenkringloopwinkel; ik dacht handig. En idd toen ik een baal van 20 kilo rijst ging halen met nog wat andere zaken heb ik er erg veel plezier van gehad.

Precies. De betaling kan ook per afschrijving. Doen ze nu ook als de pin niet werkt.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 00:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor de deur zetten lijkt me geen groot probleem.

Ik kon gisteren nog praktisch alle niet-anti-bacteriele handzeep kopen. Maar daar heb je dus vrij weinig aan...quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:07 schreef TaliesinDS het volgende:
Ugh... net boodschappen gedaan en alle gewone handzeep in blokken op, alleen nog troep met geurtjes en andere onzin.
Ik was niet eens aan het preppen ofzo, gewoon wekelijkste boodschappen.
Nu moet ik een jaar lang mn handen wassen met olijfoliezeep

Werkt volgens onderzoeken net zo goed dus hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:31 schreef Earless het volgende:
[..]
Ik kon gisteren nog praktisch alle niet-anti-bacteriele handzeep kopen. Maar daar heb je dus vrij weinig aan...
Klinkt best goed trouwens, die olijfolie zeep

in china tot voor kort ook.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:23 schreef GS-Raw het volgende:
[..]
Je weet hoeveel voedsel er verbouwd wordt in Nederland?

I stand corrected. Sorryquote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:38 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Werkt volgens onderzoeken net zo goed dus hoe bedoel je?

Dankjewel, daar ben ik blij mee, want mods hebben we hier hard nodigquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:48 schreef Kyran het volgende:
Vandaag AH laten bezorgen, met wat extra's. Nu op voorraad:
8kg rijst
6kg meel
4kg pasta
1kg linzen
1kg roomboter
64 rollen wc-papier
3 liter vloeibaar handzeep
en wat losse meuk .... just in case

Ik denk dat er nog heel weinig mensen willen rijden voor dergelijke diensten als je overal besmettingsgevaar hebt. Ik heb het over dat echt 30%+ van de bevolking besmet is he, anders heb je het probleem van lege supermarkten ook niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 00:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor de deur zetten lijkt me geen groot probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |