Ik voel me belabberd en ik heb er nog maar 4. Morgen ergens anders proberenquote:Op zondag 1 maart 2020 19:04 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Echt zo’n game theory dingetje he, koop ik maar 1 pakje of neem ik ze allemaal mee.
Ik zie ook alleen maar dat de handzeep massaal op is, in fysieke winkels en online.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:10 schreef MaJo het volgende:
Ik kom net bij de winkel vandaan en het enige dat bijna uitverkocht was is de handzeep. Voor de rest was alles gewoon op voorraad. Dus, of iedereen overdrijft schromelijk, of wij Utrechters laten ons niet gek maken. Ik denk het eerste...
Moet van die winkels bedenken waar anderen niet opkomen. Tankstations hebben ‘t soms gewoon toch?quote:Op zondag 1 maart 2020 19:04 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik voel me belabberd en ik heb er nog maar 4. Morgen ergens anders proberen
Paracetamol bij een tankstation? Hm, is me nooit opgevallen (maar waarom zou het ook). Zal het in m'n achterhoofd houden mocht ik morgen nog niet slagen. Gekkigheidquote:Op zondag 1 maart 2020 19:12 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Moet van die winkels bedenken waar anderen niet opkomen. Tankstations hebben ‘t soms gewoon toch?
Morgen? Kan iemand je niet even een doosje komen brengen?quote:Op zondag 1 maart 2020 19:04 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik voel me belabberd en ik heb er nog maar 4. Morgen ergens anders proberen
Ik heb een licht griepje of een zware verkoudheid, geen ebola. Wat paracetamol scoren lukt zelf nog wel.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:27 schreef maily het volgende:
[..]
Morgen? Kan iemand je niet even een doosje komen brengen?
De Jumbo hier had het nog genoeg. Wel snel zijn, over 13 minuten sluiten ze.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:12 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Moet van die winkels bedenken waar anderen niet opkomen. Tankstations hebben ‘t soms gewoon toch?
En las iets dat een glas heet water goed helpt tegen de verhoging, geen kans gehad om het te proberen nog.
Ga jij in het weekend ook naar de kerk en de moskee en dan de hele tijd lopen roepen dat God niet bestaat.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/koken-e(...)t-het-toch~a9608eda/
Knap wel. Waar doe jij je bevindingen? Narnia?
Trots op jequote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
Nou ik ben een prepper nu. Hoi Greys!
Ik heb in ieder geval 12 liter water, 3 blik knakworsten, een blik ananasschijfjes, leverpastei en boterhamworst in blik. 3 potjes doperwten 2x bruine bonen, 2x pastasaus 2x macaroni, 1 keer een voordeelverpakking rijst, wijn 2 pakken chocolademelk 2x havermout een pot pindakaas en een pot hazelnootpasta. Wc papier en vuilniszakken. Waxinelichtjes
Dit is naast dingen waar ik sowieso altijd wel een kleine voorraad van heb.
Mee eens, ik ga er vanuit dat na noord-Italie Nederland de al snel de 2e corona-brandhaard wordt in europa.quote:Op maandag 2 maart 2020 12:07 schreef Kyran het volgende:
Nou, echt nooit verwacht dat ik dit zou doen, maar ook ik heb toch wel wat extra dingen besteld dit keer. Na het zien van hoe hard het RIVM faalt en hoe clueless de overheid is acht ik de kans aanwezig dat het uit de hand kan lopen.
Geen belachelijke hoeveelheden, maar wel wat extra pakken rijst, pasta, linzen, meel, melk, boter, afbakbrood etc.
nu slikt mijn vrouw dat met enige regelmaat en die klaagt al sinds december over de slechte beschikbaarheid, vooral die ovale (?) (ik heb zelden een idee waar ze het over heeft) schijnen zeldzaam te zijnquote:Op maandag 2 maart 2020 15:43 schreef NicolasJoy het volgende:
Vandaag bij de Kruidvat geweest en schetst mijn verbazing: de paracetamol daar serieus nagenoeg op.
Bij etos verkopen ze die ook.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:45 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
nu slikt mijn vrouw dat met enige regelmaat en die klaagt al sinds december over de slechte beschikbaarheid, vooral die ovale (?) (ik heb zelden een idee waar ze het over heeft) schijnen zeldzaam te zijn
quote:Op maandag 2 maart 2020 15:52 schreef Pippalena het volgende:
Hier nog volop paracetamol bij het Kruidvat. Ik stond met m’n 4 doosjes te preppen bij de kassa en vroeg wat bevestiging aan het personeel van mijn Kruidvat:“Jullie merken zeker wel dat de paracetamol beter verkoopt hč, hihi, virus, hihi”.![]()
“Nee hoor, is gewoon hetzelfde”. Op zo’n nuchtere toon. Ik zag ze denken: “hysterich wijf”
Misschien dat op twitter heeft gestaan dat het tegen Corona helpt als je het drinkt?quote:Op maandag 2 maart 2020 16:12 schreef Karina het volgende:
Ik heb helemaal niets extra gekocht, dus ik zal wel doodgaan van de honger nuZo te zien was er ook niet echt iets schaars bij de AH. Enige wat was uitverkocht was een bepaald soort shampoo bij de Etos maar ik denk niet dat iemand dat aan het hamsteren was (al was het wel 2 voor de prijs van 1).
Sommige shampoos zien er wel lekker uit ja met die kleurtjesquote:Op maandag 2 maart 2020 16:18 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Misschien dat op twitter heeft gestaan dat het tegen Corona helpt als je het drinkt?
Nou, tijdje geleden waren er ook al figuren die zwembad chloor als geneesmiddel aan het pushen waren, dusse...quote:Op maandag 2 maart 2020 16:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Sommige shampoos zien er wel lekker uit ja met die kleurtjesMaar denk het niet.
Moest je dat opdrinken? Als je dat gelooft ben je wel een sukkel hoor.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:24 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Nou, tijdje geleden waren er ook al figuren die zwembad chloor als geneesmiddel aan het pushen waren, dusse...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |