Zit niet te zeiken.quote:
Best wel.quote:
Ook jij kan te ver gaan.quote:
Gewoon komen...quote:
Je gaat toch niet zeggen, dat gemiddelde leeftijd bejaard is?quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Gewoon komen...![]()
Dat haalt de gemiddelde leeftijd weer wat naar beneden![]()
Als je gezellig bent natuurlijk
Faxie is een looker.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Gewoon komen...![]()
Nee, ik zeg alleen dat het gemiddelde daaltquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:04 schreef notturna het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen, dat gemiddelde leeftijd bejaard is?
Met die jonkies ga me misschien wel heel oud voelen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, ik zeg alleen dat het gemiddelde daalt
Ik was bij de douglas gister en er zaten allemaal gratis monstertjes in voor de rijpe huidquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, ik zeg alleen dat het gemiddelde daalt
Wat is dat🧐quote:
🤐quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was bij de douglas gister en er zaten allemaal gratis monstertjes in voor de rijpe huidIk heb ze allemaal tegelijk erop gesmeerd.
Een leukerdquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook jij kan te ver gaan.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:09 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik ben een van de oudste. Misschien wel de oudste.
Oh jéé wedstrijdjequote:
Ik was eens de jongste in 40+.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:12 schreef espri het volgende:
[..]Scheelt iets van weken geloof ik.
Je bent zo jong als je je voeltquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:12 schreef espri het volgende:
[..]Scheelt iets van weken geloof ik.
Ja achquote:
Schijnt dat ik een zeikerd ben. Daar moet je wel tegen kunnen hoor.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Gewoon komen...![]()
Ik heb je regelmatig gezien in topics. En ja, ik weet niet waaromquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Schijnt dat ik een zeikerd ben. Daar moet je wel tegen kunnen hoor.
Die sturen we hierheen : 40+ / Zeikhoek #10 En wel daarom #quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het zal toch wel meevallen?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:29 schreef ChocoFan het volgende:
Ja nou dus, het bedrijf waar mijn zoon werkt zit in Tilburg, nou komt ie dus waarschijnlijk zaterdagochtend vroeg terug uit Rusland, geen idee of ie dan nog bij dat bedrijf kan komen om zijn personenauto op te halen of weet ik het wat. Gotver zou toch niet dat dat kut corona mijn uitje verpest he.Verder denk ik er niet over na en zeg ik morgen feestje
![]()
Ik heb werkelijk waar geen idee meer, ik lees zoveel, ik denk dat ik maar ff stop met dingen lezen.quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:39 schreef oma-Nijn het volgende:
Zo, net op tijd terug uit Loon op Zand.
Ballen draaien![]()
![]()
Goedemorgenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Alvast muziek voor @:espri
De 't' op het eind staat voor tulpje.
Moggùh, nottie! Ja, dat klopt wel.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:01 schreef notturna het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Die tulp lul je er mooi aan.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was bij de douglas gister en er zaten allemaal gratis monstertjes in voor de rijpe huidIk heb ze allemaal tegelijk erop gesmeerd.
Zou wel ontzettend leuke verrassing zijn je te zien zaterdag Faxiequote:Op donderdag 27 februari 2020 21:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet druk maken. Echt, al die paniek en bangmakerij. Nergens voor nodig. Gezond verstand gebruiken is het belangrijkst. Tilburg gaat echt niet op slot. Komt goed Chocoquote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee meer, ik lees zoveel, ik denk dat ik maar ff stop met dingen lezen.
Denk het ook niet. En anders eten we het bakkie soep van Choco wel op.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Niet druk maken. Echt, al die paniek en bangmakerij. Nergens voor nodig. Gezond verstand gebruiken is het belangrijkst. Tilburg gaat echt niet op slot. Komt goed Choco
Ik heb te veel in dat nieuwe cor topic zitten lezen geloof ik, ga ik niet meer doen vandaag.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Niet druk maken. Echt, al die paniek en bangmakerij. Nergens voor nodig. Gezond verstand gebruiken is het belangrijkst. Tilburg gaat echt niet op slot. Komt goed Choco
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:11 schreef notturna het volgende:
[..]
Denk het ook niet. En anders eten we het bakkie soep van Choco wel op.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:11 schreef notturna het volgende:
[..]
Denk het ook niet. En anders eten we het bakkie soep van Choco wel op.
Ja, helemaal leuk.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:12 schreef oma-Nijn het volgende:
we lijken wel een stel kleine kinderen die aan het aftellen zijn voor Sinterklaas of Kerst![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:12 schreef oma-Nijn het volgende:
we lijken wel een stel kleine kinderen die aan het aftellen zijn voor Sinterklaas of Kerst![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die hebben wel vaker voor problemen gezorgdquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die hebben wel vaker voor problemen gezorgd
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:14 schreef Sodeknetters het volgende:
Het kan ook gevaarlijk zijn allemaal.
Zo las ik laatst dat alcohol slecht voor je is. Ben direct gestopt met lezen.
Nee ik blijf nog wel even doorgaan. Tenminste dat ben ik wel van plan.quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:14 schreef Sodeknetters het volgende:
Het kan ook gevaarlijk zijn allemaal.
Zo las ik laatst dat alcohol slecht voor je is. Ben direct gestopt met lezen.
Ik maak extra, die hou ik in een apart pannetje. Als jullie zover zijn pleur ik ze erbij.quote:
Jazeker. Die heb altijd bij me trouwens. Zit in mijn telefoon.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:16 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
![]()
je neemt je agenda mee zodat we een dag kunnen prikken voor het schieten?
Gewoon goed door verwarmen, dan kan het vast geen kwaad.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat is de oersoep waar de nieuwe variant op de loer ligt te borrelen.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik maak extra, die hou ik in een apart pannetje. Als jullie zover zijn pleur ik ze erbij.
Maar een grote groep 12/15 gaan naar Katwijk, daar is een mega Hollands xxl feest met allerlei artiesten. Dus het zal niet druk zijn.
Ah super! Bij mij ook trouwensquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jazeker. Die heb altijd bij me trouwens. Zit in mijn telefoon.
Met Duffe Tony Poor DJ Richman?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik maak extra, die hou ik in een apart pannetje. Als jullie zover zijn pleur ik ze erbij.
Maar een grote groep 12/15 gaan naar Katwijk, daar is een mega Hollands xxl feest met allerlei artiesten. Dus het zal niet druk zijn.
Is prima. Even zorgen dat mijn bulldogje uit logeren is dan zit ik niet op de klok te kijken. Verder geen probleem.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat schieten zal trouwens op een dinsdag of vrijdag avond moeten. Dat zijn de clubavonden.
Zin in! Lang geleden dat ik lekkere ballen heb gehadquote:
Ah die onbekende lijst van ... Komt die vogel vast ook pronkenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Met deze.. ik 'ken' er vier![]()
Ze hebben VIP kaarten. 125 euro om naar die zooi te luisteren. Wel eigen toiletten en rookhol, dat is wel relaxed
[ afbeelding ]
Wolter Kroes! LIEVE SCHAT IN BEN JE PROOOOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ze hebben VIP kaarten. 125 euro om naar die zooi te luisteren. Wel eigen toiletten en rookhol, dat is wel relaxed
[ afbeelding ]
En dat ga ik morgen missen? Goffer...quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die Tino Martin vraagt al 10.000 voor een half uur, moeten het minder dan 1500 mensen zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah die onbekende lijst van ... Komt die vogel vast ook pronken
Succes alvast.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:27 schreef Sodeknetters het volgende:
Zo maar eens aan de bak. Lange en drukke dag voor de boeg.
Ja Het blijft wel de ster natuurlijk... Welk liedje zingt ie ook al weer ?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die Tino Martin vraagt al 10.000 voor een half uur, moeten het minder dan 1500 mensen zijn.
Het blijft angstvallig stil...quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Het blijft wel de ster natuurlijk... Welk liedje zingt ie ook al weer ?
Ik ook niet en daar missen we niks aan, volgens mij.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:48 schreef ChocoFan het volgende:
Oma is natuurlijk weer ballen aan het draaien en ik weet het niet.
Ik denk het ook niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:49 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik ook niet en daar missen wel niks aan, volgens mij.
Tot morgen, werkse nog.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:02 schreef drakin het volgende:
Oma Nijn, ik wil ook graag een mondkapje bij binnenkomst, wel met een leuk kleurtje.
En see you morgen![]()
Nu weer druk aan het werk
Lijkt me wel. We komen niet om ons vol te proppen, toch?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:40 schreef oma-Nijn het volgende:
Huup, huup, huup....
Barbaballentruk.
Ik heb er 60...hoop dat het genoeg is![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:40 schreef oma-Nijn het volgende:
Huup, huup, huup....
Barbaballentruk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huup, huup, huup....
Barbaballentruk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schrikkelmeatquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:40 schreef oma-Nijn het volgende:
Huup, huup, huup....
Barbaballentruk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huup, huup, huup....
Barbaballentruk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ik snap er geen kut vanquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat blijft nog even een verrassing
Huisgemaakte balken van oma, nou beter kun je niet hebben. Ze zien watertandend lekker uit.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:58 schreef oma-Nijn het volgende:
Nou, hhehehe, de foto staat er.. Zware bevalling... Dus mochten jullie het eindresultaat nog willen zien... even naar boven scrollen
Dadelijk moeten we allemaal in quarantaine in de kroeg. 2 weken daar blijven allemaal.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:07 schreef oma-Nijn het volgende:
* Noteert: thermometers, mondkapjes halen
Goffer, dat zou erg zijn. Twee weken laveloos in de kroeg en niet gepakt kunnen met alcohol in de auto.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dadelijk moeten we allemaal in quarantaine in de kroeg. 2 weken daar blijven allemaal.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:11 schreef notturna het volgende:
[..]
Goffer, dat zou erg zijn. Twee weken laveloos in de kroeg en niet gepakt kunnen met alcohol in de auto.
En we oma hebben die ballen kan draaien.quote:
Anders breken de keet af.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, dat moet dan wel ja met ons fokkers.
Echt wel. Oh wacht, nee dan breken we gewoon naar buiten. Wil niet de kroeg slopen waar ik dan zou moeten blijven. Oh wacht, als de drank op is kan het wel.quote:
We delen het virus gewoon met anderen. Geef ik ook nog eens wat weg.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt wel. Oh wacht, nee dan breken we gewoon naar buiten. Wil niet de kroeg slopen waar ik dan zou moeten blijven. Oh wacht, als de drank op is kan het wel.
Ja, dat is ook wel een goed plan.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:29 schreef notturna het volgende:
[..]
We delen het virus gewoon met anderen. Geef ik ook nog eens wat weg.
Oh, dat is waar, bofferd.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:31 schreef espri het volgende:
Ben ik blij dat ik dus een stretcher heb.![]()
![]()
![]()
Ik hou het wel 2 weken vol heur.
Die stretcher ga je dan toch wel met ons delen he?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:31 schreef espri het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:35 schreef Prisha het volgende:
Ik lees net dat er geknuffeld gaat worden
2 weken met mij?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:31 schreef espri het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:36 schreef notturna het volgende:
[..]
Die stretcher ga je dan toch wel met ons delen he?
Ja dus, want zo lief ben jij wel.quote:
Inventarisatielijst makenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:37 schreef ChocoFan het volgende:
Tenzij iemand echt niet wil, ik respecteer persoonlijke grenzen.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:37 schreef espri het volgende:
[..]
Oh nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo….
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:37 schreef espri het volgende:
[..]
Oh nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo….
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:37 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja dus, want zo lief ben jij wel.
Of ze corona hebben?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vraag het wel voordat ik iemand vastpak.
Voordat je iemand in de houdgreep neemt bedoel je?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vraag het wel voordat ik iemand vastpak.
Ook dat nog.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:38 schreef espri het volgende:
[..]neem een dekentje mee in je handtasje, wie weet hoe lang we moeten.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Voordat je iemand in de houdgreep neemt bedoel je?
Dat hebben wequote:
Ja daar heb ik wel genoeg aan denk ik, maar ik lust ook wel meerquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:40 schreef oma-Nijn het volgende:
Huup, huup, huup....
Barbaballentruk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankje, begon al lekker met een vastzittend wielquote:
Ik heb nog een komkommer voor je.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja daar heb ik wel genoeg aan denk ik, maar ik lust ook wel meer
coronazooiquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Dankje, begon al lekker met een vastzittend wiel
In dat geval kom ik misschien wel eerderquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb nog een komkommer voor je.
Zit nu een mondkapje om het wielquote:
Die is volgend jaar ook vast wel jarig. Geen excuus dus.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:09 schreef D. het volgende:
Helemaal vergeten
Ik heb morgen een verjaardag
Nee, volgend jaar is er geen 29equote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:09 schreef notturna het volgende:
[..]
Die is volgend jaar ook vast wel jarig. Geen excuus dus.
Dan ga je daar maar in de middag heen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:09 schreef D. het volgende:
Helemaal vergeten
Nou niet terugkrabbelen he.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:09 schreef D. het volgende:
Helemaal vergeten
In de middag? Ik vertrek al rond 12:00u richting Den Haagquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan ga je daar maar in de middag heen.
Ah leuk, neem je taart mee?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:09 schreef D. het volgende:
Helemaal vergeten
quote:
Kun je onderweg mooi even bellen en een liedje zingen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:13 schreef D. het volgende:
[..]
In de middag? Ik vertrek al rond 12:00u richting Den Haag
Jij bent ook wel een beetje een lastpost he?quote:
Moet je van zover komen dan?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:13 schreef D. het volgende:
[..]
In de middag? Ik vertrek al rond 12:00u richting Den Haag
Ik bewaar mijn zangkunsten tot na 22:37uquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kun je onderweg mooi even bellen en een liedje zingen.
Mwoahquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:16 schreef notturna het volgende:
[..]
Jij bent ook wel een beetje een lastpost he?
Nope, ben daar heel slecht in. Kweet dat ik volgens mij in het zuiden woon dus dan zou je hier uit de buurt moeten komen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:24 schreef D. het volgende:
[..]
Je weet niet waar noord, oost, zuid en west liggen?
Ik doe niet moeilijk. Ik woon in het midden van het land.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nope, ben daar heel slecht in. Kweet dat ik volgens mij in het zuiden woon dus dan zou je hier uit de buurt moeten komen.Of ik ben gewoon in de war omdat Zuid Holland. Daarom kan het zo zijn dat ik dat dan denk.
Utrecht?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:27 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik doe niet moeilijk. Ik woon in het midden van het land.
Je moet het gewoon makkelijk houden.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:29 schreef notturna het volgende:
[..]
Je moet het gewoon makkelijk houden.
Ik heb in Zuilen gewoond.quote:
Dan ben je er idd heel slecht inquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nope, ben daar heel slecht in. Kweet dat ik volgens mij in het zuiden woon dus dan zou je hier uit de buurt moeten komen.Of ik ben gewoon in de war omdat Zuid Holland. Daarom kan het zo zijn dat ik dat dan denk.
Burgemeester van Tuyllkadequote:
Ah. Ja die ken ik wel.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Burgemeester van Tuyllkade
Jij ook?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:03 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ga 's middags al naar Den Haag en wat rondwandelen. In elk geval even naar Keymusic aan het Noordeinde. Verder zien we het wel.
18:00 pizzeria?
Ja, heb dat al een paar keer aangegevenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij ook?
Ik heb nu notturna, Sodeknetters, Soury, chufi en ik als piza-eters. Ik heb een tafel voor 6 om 18:00 uur gereserveerd. Als er meer pizza willen eten dan wil ik dat even weten want dan kan ik het juiste aantal personen doorgeven.
Die had ik niet gezien.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, heb dat al een paar keer aangegeven
Thnx voor het adres SBE.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]http://www.pizzeriataormina.nl
Ohh dat ziet er goed uit zeg. Lekkerquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]http://www.pizzeriataormina.nl
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh dat ziet er goed uit zeg. Lekker [ link | afbeelding ]
Pizza op de bank?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb morgen mijn eigen schrikkelmeet met de bank
Je keuze al gemaakt?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Smikkelmeet!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee lastig. Pasta of Pizza.quote:
Ja ik ook. Ik ben wel een beetje een angsthaas voor dit soort meetsquote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:21 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik krijg er steeds meer zin in.
idem en er moeten ook nog gehaktballen naar binnen kunnen...quote:
Ja maar gelukkig ken je mij al, veel erger kan haast nietquote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ik ben wel een beetje een angsthaas voor dit soort meets
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar gelukkig ken je mij al, veel erger kan haast niet
Eerlijk? Anders was ik niet gegaanquote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar gelukkig ken je mij al, veel erger kan haast niet
Of niet🧐😈quote:
Opa zegt dat alles goed komtquote:
Kodak momentquote:
Echt wel!!!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:45 schreef D. het volgende:
Er is hier al even niet gepost, het gaat toch nog wel door he?
Ik weet niet wat ik verder kan zeggen.quote:
We komen je op halen morgen hoor.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:00 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik ga aan mijn schoonheidsslaapje beginnen.![]()
Tot volgende week![]()
![]()
Slaap lekker en tot morgen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:00 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik ga aan mijn schoonheidsslaapje beginnen.![]()
Tot volgende week![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik verder kan zeggen.
Oh wacht ik heb de slicer dicer uit de kast getrokken, nou niet vergeten mee te nemen morgen.
Het is een duits ding, gebruiksaanwijzing heb ik niet meer.
Geen idee.. Ben er niet zo mee bezig .. Ik kijk morgenvroeg wel wat er op mn agenda staatquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:45 schreef D. het volgende:
Er is hier al even niet gepost, het gaat toch nog wel door he?
Zie je morgen kuch, kuchquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:03 schreef oma-Nijn het volgende:
Oh en Faxie gaat ook proberen langs te komen.
BDS had al een x geschreven, dat het teveel gedoe was.
Verder geen wijzigingen.
*Hatsjie
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik verder kan zeggen.
Oh wacht ik heb de slicer dicer uit de kast getrokken, nou niet vergeten mee te nemen morgen.
Het is een duits ding, gebruiksaanwijzing heb ik niet meer.
Zit nog wel in het plastic. Kun je hem nog ruilen als hij niet goed past.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]ik laat drakin haar komkommer heel, kan ik hem.gelijk proberen
Goed plan, moeten we hem wel eerst ff schoonmaken, is een beetje stoffig.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]ik laat drakin haar komkommer heel, kan ik hem.gelijk proberen
Het komt goed. Zo niet dan toch.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Goed plan, moeten we hem wel eerst ff schoonmaken, is een beetje stoffig.Zitten ook veel verschillende plankjes met messen bij, kweet niet hoe ik het beter uit kan leggen.
Je ziet het morgen wel.
Ja toch niet dan.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het komt goed. Zo niet dan toch.
over 24 uur .... bijnaquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:35 schreef D. het volgende:
[..]
Even doorbijten, je bent er bijna vanaf
Gehaktballetjes, als die nog over zijnquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat neem jij mee ? want die hotelbars je weet wel ..
60 / 17 eet je rotquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:46 schreef D. het volgende:
[..]
Gehaktballetjes, als die nog over zijn
Wij nemen wat wijn en cola mee.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat neem jij mee ? want die hotelbars je weet wel ..
Die overleven de avond misschien al niet. Kun je op een houtje bijten.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:46 schreef D. het volgende:
[..]
Gehaktballetjes, als die nog over zijn
Houtjes zijn er ookquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:26 schreef notturna het volgende:
[..]
Die overleven de avond misschien al niet. Kun je op een houtje bijten.
quote:
Damn jullie zien ook werkelijk alles.quote:
Geen idee, maar ik ga mijn mandje in. Dus zeg ik tot straks.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 02:05 schreef chufi het volgende:
Op SView zag ik ook fietsen voor de deur staan..
gratis?
Ik denk dat ik dit voorbeeld maar volg. Tot morgen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 02:22 schreef notturna het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ga mijn mandje in. Dus zeg ik tot straks.
Neehee tot straks. Truste.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 02:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit voorbeeld maar volg. Tot morgen. [ afbeelding ]
Morgen gaan we weer naar huis.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 02:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit voorbeeld maar volg. Tot morgen. [ afbeelding ]
Slaap lekker.quote:
Het is pas morgen als ik geslapen heb.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 02:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Morgen gaan we weer naar huis.
Ze komen zo hoorquote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:03 schreef D. het volgende:
Ik weer vrij zeker dat het om 7 uur zou beginnen, maar de deur van deckroeg is nog dicht, en er brandt geen licht...
Even poepen op de drempel voor je gaat, dan weten ze dat je er wasquote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wacht tot 8 uur, en dan ga ik naar huis
Nou, dat doe ik anders ook nooit, dus lijkt me sterk dat ze mij daar aan herkennenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Even poepen op de drempel voor je gaat, dan weten ze dat je er was
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:43 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, dat doe ik anders ook nooit, dus lijkt me sterk dat ze mij daar aan herkennen
Goedemorgen, jammer dat we je gemist hebben...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:03 schreef D. het volgende:
Ik weer vrij zeker dat het om 7 uur zou beginnen, maar de deur van deckroeg is nog dicht, en er brandt geen licht...
Dank je wel.quote:
Daar ga ik ook van uit. Veel plezier!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 08:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dank je wel.![]()
Ik ga er vanuit, dat dat wel gaat lukken
Dank je.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 08:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Daar ga ik ook van uit. Veel plezier!![]()
Ik neem mijn koekenpas vast mee.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 08:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dank je.![]()
Anders maak ik het van het plantsoentje voor de deur een boksring
Nog hulp nodig met iets; sjouwen o.i.d.?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 08:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dank je.![]()
Anders maak ik het van het plantsoentje voor de deur een boksring
Neuhhh, het zwaarste van alles ben ik zelfquote:Op zaterdag 29 februari 2020 08:57 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Nog hulp nodig met iets; sjouwen o.i.d.?
Daar ga ik niet aan beginnenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 09:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Neuhhh, het zwaarste van alles ben ik zelf![]()
Is dat een pasje om onbeperkt koekjes te mogen eten?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 08:56 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik neem mijn koekenpas vast mee.![]()
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 09:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat een pasje om onbeperkt koekjes te mogen eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |