Is prima. Even zorgen dat mijn bulldogje uit logeren is dan zit ik niet op de klok te kijken. Verder geen probleem.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat schieten zal trouwens op een dinsdag of vrijdag avond moeten. Dat zijn de clubavonden.
Zin in! Lang geleden dat ik lekkere ballen heb gehadquote:
Ah die onbekende lijst van ... Komt die vogel vast ook pronkenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Met deze.. ik 'ken' er vier![]()
Ze hebben VIP kaarten. 125 euro om naar die zooi te luisteren. Wel eigen toiletten en rookhol, dat is wel relaxed
[ afbeelding ]
Wolter Kroes! LIEVE SCHAT IN BEN JE PROOOOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ze hebben VIP kaarten. 125 euro om naar die zooi te luisteren. Wel eigen toiletten en rookhol, dat is wel relaxed
[ afbeelding ]
En dat ga ik morgen missen? Goffer...quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die Tino Martin vraagt al 10.000 voor een half uur, moeten het minder dan 1500 mensen zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah die onbekende lijst van ... Komt die vogel vast ook pronken
Succes alvast.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:27 schreef Sodeknetters het volgende:
Zo maar eens aan de bak. Lange en drukke dag voor de boeg.
Ja Het blijft wel de ster natuurlijk... Welk liedje zingt ie ook al weer ?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die Tino Martin vraagt al 10.000 voor een half uur, moeten het minder dan 1500 mensen zijn.
Het blijft angstvallig stil...quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Het blijft wel de ster natuurlijk... Welk liedje zingt ie ook al weer ?
Ik ook niet en daar missen we niks aan, volgens mij.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:48 schreef ChocoFan het volgende:
Oma is natuurlijk weer ballen aan het draaien en ik weet het niet.
Ik denk het ook niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:49 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik ook niet en daar missen wel niks aan, volgens mij.
♯♫ Het blijft angstvallig stilquote:
Tot morgen, werkse nog.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:02 schreef drakin het volgende:
Oma Nijn, ik wil ook graag een mondkapje bij binnenkomst, wel met een leuk kleurtje.
En see you morgen![]()
Nu weer druk aan het werk
Lijkt me wel. We komen niet om ons vol te proppen, toch?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:40 schreef oma-Nijn het volgende:
Huup, huup, huup....
Barbaballentruk.
Ik heb er 60...hoop dat het genoeg is![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:40 schreef oma-Nijn het volgende:
Huup, huup, huup....
Barbaballentruk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:40 schreef oma-Nijn het volgende:
Huup, huup, huup....
Barbaballentruk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |