Ik heb te veel in dat nieuwe cor topic zitten lezen geloof ik, ga ik niet meer doen vandaag.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Niet druk maken. Echt, al die paniek en bangmakerij. Nergens voor nodig. Gezond verstand gebruiken is het belangrijkst. Tilburg gaat echt niet op slot. Komt goed Choco
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:11 schreef notturna het volgende:
[..]
Denk het ook niet. En anders eten we het bakkie soep van Choco wel op.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:11 schreef notturna het volgende:
[..]
Denk het ook niet. En anders eten we het bakkie soep van Choco wel op.
Ja, helemaal leuk.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:12 schreef oma-Nijn het volgende:
we lijken wel een stel kleine kinderen die aan het aftellen zijn voor Sinterklaas of Kerst![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:12 schreef oma-Nijn het volgende:
we lijken wel een stel kleine kinderen die aan het aftellen zijn voor Sinterklaas of Kerst![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die hebben wel vaker voor problemen gezorgdquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die hebben wel vaker voor problemen gezorgd
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:14 schreef Sodeknetters het volgende:
Het kan ook gevaarlijk zijn allemaal.
Zo las ik laatst dat alcohol slecht voor je is. Ben direct gestopt met lezen.
Nee ik blijf nog wel even doorgaan. Tenminste dat ben ik wel van plan.quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:14 schreef Sodeknetters het volgende:
Het kan ook gevaarlijk zijn allemaal.
Zo las ik laatst dat alcohol slecht voor je is. Ben direct gestopt met lezen.
Ik maak extra, die hou ik in een apart pannetje. Als jullie zover zijn pleur ik ze erbij.quote:
Jazeker. Die heb altijd bij me trouwens. Zit in mijn telefoon.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:16 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
![]()
je neemt je agenda mee zodat we een dag kunnen prikken voor het schieten?
Gewoon goed door verwarmen, dan kan het vast geen kwaad.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat is de oersoep waar de nieuwe variant op de loer ligt te borrelen.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik maak extra, die hou ik in een apart pannetje. Als jullie zover zijn pleur ik ze erbij.
Maar een grote groep 12/15 gaan naar Katwijk, daar is een mega Hollands xxl feest met allerlei artiesten. Dus het zal niet druk zijn.
Ah super! Bij mij ook trouwensquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jazeker. Die heb altijd bij me trouwens. Zit in mijn telefoon.
Met Duffe Tony Poor DJ Richman?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik maak extra, die hou ik in een apart pannetje. Als jullie zover zijn pleur ik ze erbij.
Maar een grote groep 12/15 gaan naar Katwijk, daar is een mega Hollands xxl feest met allerlei artiesten. Dus het zal niet druk zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |