Goed plan, moeten we hem wel eerst ff schoonmaken, is een beetje stoffig.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]ik laat drakin haar komkommer heel, kan ik hem.gelijk proberen
Het komt goed. Zo niet dan toch.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Goed plan, moeten we hem wel eerst ff schoonmaken, is een beetje stoffig.Zitten ook veel verschillende plankjes met messen bij, kweet niet hoe ik het beter uit kan leggen.
Je ziet het morgen wel.
Ja toch niet dan.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het komt goed. Zo niet dan toch.
over 24 uur .... bijnaquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:35 schreef D. het volgende:
[..]
Even doorbijten, je bent er bijna vanaf
Gehaktballetjes, als die nog over zijnquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat neem jij mee ? want die hotelbars je weet wel ..
60 / 17 eet je rotquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:46 schreef D. het volgende:
[..]
Gehaktballetjes, als die nog over zijn
Wij nemen wat wijn en cola mee.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat neem jij mee ? want die hotelbars je weet wel ..
Die overleven de avond misschien al niet. Kun je op een houtje bijten.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:46 schreef D. het volgende:
[..]
Gehaktballetjes, als die nog over zijn
Houtjes zijn er ookquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:26 schreef notturna het volgende:
[..]
Die overleven de avond misschien al niet. Kun je op een houtje bijten.
quote:
Damn jullie zien ook werkelijk alles.quote:
Geen idee, maar ik ga mijn mandje in. Dus zeg ik tot straks.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 02:05 schreef chufi het volgende:
Op SView zag ik ook fietsen voor de deur staan..
gratis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |