Ik denk dat ik dit voorbeeld maar volg. Tot morgen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 02:22 schreef notturna het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ga mijn mandje in. Dus zeg ik tot straks.
Neehee tot straks. Truste.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 02:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit voorbeeld maar volg. Tot morgen. [ afbeelding ]
Morgen gaan we weer naar huis.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 02:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit voorbeeld maar volg. Tot morgen. [ afbeelding ]
Slaap lekker.quote:
Het is pas morgen als ik geslapen heb.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 02:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Morgen gaan we weer naar huis.
Ze komen zo hoorquote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:03 schreef D. het volgende:
Ik weer vrij zeker dat het om 7 uur zou beginnen, maar de deur van deckroeg is nog dicht, en er brandt geen licht...
Even poepen op de drempel voor je gaat, dan weten ze dat je er wasquote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wacht tot 8 uur, en dan ga ik naar huis
Nou, dat doe ik anders ook nooit, dus lijkt me sterk dat ze mij daar aan herkennenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Even poepen op de drempel voor je gaat, dan weten ze dat je er was
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:43 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, dat doe ik anders ook nooit, dus lijkt me sterk dat ze mij daar aan herkennen
Goedemorgen, jammer dat we je gemist hebben...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:03 schreef D. het volgende:
Ik weer vrij zeker dat het om 7 uur zou beginnen, maar de deur van deckroeg is nog dicht, en er brandt geen licht...
Dank je wel.quote:
Daar ga ik ook van uit. Veel plezier!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 08:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dank je wel.![]()
Ik ga er vanuit, dat dat wel gaat lukken
Dank je.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 08:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Daar ga ik ook van uit. Veel plezier!![]()
Ik neem mijn koekenpas vast mee.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 08:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dank je.![]()
Anders maak ik het van het plantsoentje voor de deur een boksring
Nog hulp nodig met iets; sjouwen o.i.d.?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 08:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dank je.![]()
Anders maak ik het van het plantsoentje voor de deur een boksring
Neuhhh, het zwaarste van alles ben ik zelfquote:Op zaterdag 29 februari 2020 08:57 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Nog hulp nodig met iets; sjouwen o.i.d.?
Daar ga ik niet aan beginnenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 09:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Neuhhh, het zwaarste van alles ben ik zelf![]()
Is dat een pasje om onbeperkt koekjes te mogen eten?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 08:56 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik neem mijn koekenpas vast mee.![]()
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 09:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat een pasje om onbeperkt koekjes te mogen eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |