Jij ook?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:03 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ga 's middags al naar Den Haag en wat rondwandelen. In elk geval even naar Keymusic aan het Noordeinde. Verder zien we het wel.
18:00 pizzeria?
Ja, heb dat al een paar keer aangegevenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij ook?
Ik heb nu notturna, Sodeknetters, Soury, chufi en ik als piza-eters. Ik heb een tafel voor 6 om 18:00 uur gereserveerd. Als er meer pizza willen eten dan wil ik dat even weten want dan kan ik het juiste aantal personen doorgeven.
Die had ik niet gezien.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, heb dat al een paar keer aangegeven
Maakt niet uit. 18:00 dus?quote:
Thnx voor het adres SBE.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]http://www.pizzeriataormina.nl
Ohh dat ziet er goed uit zeg. Lekkerquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]http://www.pizzeriataormina.nl
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh dat ziet er goed uit zeg. Lekker [ link | afbeelding ]
Pizza op de bank?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb morgen mijn eigen schrikkelmeet met de bank
Je keuze al gemaakt?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Smikkelmeet!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee lastig. Pasta of Pizza.quote:
Ja ik ook. Ik ben wel een beetje een angsthaas voor dit soort meetsquote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:21 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik krijg er steeds meer zin in.
idem en er moeten ook nog gehaktballen naar binnen kunnen...quote:
Ja maar gelukkig ken je mij al, veel erger kan haast nietquote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ik ben wel een beetje een angsthaas voor dit soort meets
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar gelukkig ken je mij al, veel erger kan haast niet
Eerlijk? Anders was ik niet gegaanquote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar gelukkig ken je mij al, veel erger kan haast niet
Of niet🧐😈quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |