Schrikkelmeatquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:40 schreef oma-Nijn het volgende:
Huup, huup, huup....
Barbaballentruk.
Ik heb er 60...hoop dat het genoeg is![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:40 schreef oma-Nijn het volgende:
Huup, huup, huup....
Barbaballentruk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Dat blijft nog even een verrassingquote:
Ik snap er geen kut vanquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat blijft nog even een verrassing
Huisgemaakte balken van oma, nou beter kun je niet hebben. Ze zien watertandend lekker uit.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:58 schreef oma-Nijn het volgende:
Nou, hhehehe, de foto staat er.. Zware bevalling... Dus mochten jullie het eindresultaat nog willen zien... even naar boven scrollen
Dadelijk moeten we allemaal in quarantaine in de kroeg. 2 weken daar blijven allemaal.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:07 schreef oma-Nijn het volgende:
* Noteert: thermometers, mondkapjes halen
Goffer, dat zou erg zijn. Twee weken laveloos in de kroeg en niet gepakt kunnen met alcohol in de auto.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dadelijk moeten we allemaal in quarantaine in de kroeg. 2 weken daar blijven allemaal.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:11 schreef notturna het volgende:
[..]
Goffer, dat zou erg zijn. Twee weken laveloos in de kroeg en niet gepakt kunnen met alcohol in de auto.
En we oma hebben die ballen kan draaien.quote:
Anders breken de keet af.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, dat moet dan wel ja met ons fokkers.
Echt wel. Oh wacht, nee dan breken we gewoon naar buiten. Wil niet de kroeg slopen waar ik dan zou moeten blijven. Oh wacht, als de drank op is kan het wel.quote:
We delen het virus gewoon met anderen. Geef ik ook nog eens wat weg.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt wel. Oh wacht, nee dan breken we gewoon naar buiten. Wil niet de kroeg slopen waar ik dan zou moeten blijven. Oh wacht, als de drank op is kan het wel.
Ja, dat is ook wel een goed plan.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:29 schreef notturna het volgende:
[..]
We delen het virus gewoon met anderen. Geef ik ook nog eens wat weg.
Oh, dat is waar, bofferd.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:31 schreef espri het volgende:
Ben ik blij dat ik dus een stretcher heb.![]()
![]()
![]()
Ik hou het wel 2 weken vol heur.
Die stretcher ga je dan toch wel met ons delen he?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:31 schreef espri het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:35 schreef Prisha het volgende:
Ik lees net dat er geknuffeld gaat worden
2 weken met mij?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:31 schreef espri het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:36 schreef notturna het volgende:
[..]
Die stretcher ga je dan toch wel met ons delen he?
Ja dus, want zo lief ben jij wel.quote:
Inventarisatielijst makenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:37 schreef ChocoFan het volgende:
Tenzij iemand echt niet wil, ik respecteer persoonlijke grenzen.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:37 schreef espri het volgende:
[..]
Oh nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo….
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:37 schreef espri het volgende:
[..]
Oh nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo….
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:37 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja dus, want zo lief ben jij wel.
Of ze corona hebben?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vraag het wel voordat ik iemand vastpak.
Voordat je iemand in de houdgreep neemt bedoel je?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vraag het wel voordat ik iemand vastpak.
Ook dat nog.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:38 schreef espri het volgende:
[..]neem een dekentje mee in je handtasje, wie weet hoe lang we moeten.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Voordat je iemand in de houdgreep neemt bedoel je?
Dat hebben wequote:
Ja daar heb ik wel genoeg aan denk ik, maar ik lust ook wel meerquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:40 schreef oma-Nijn het volgende:
Huup, huup, huup....
Barbaballentruk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankje, begon al lekker met een vastzittend wielquote:
Ik heb nog een komkommer voor je.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja daar heb ik wel genoeg aan denk ik, maar ik lust ook wel meer
coronazooiquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Dankje, begon al lekker met een vastzittend wiel
In dat geval kom ik misschien wel eerderquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb nog een komkommer voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |