Schrikkelmeatquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:40 schreef oma-Nijn het volgende:
Huup, huup, huup....
Barbaballentruk.
Ik heb er 60...hoop dat het genoeg is![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:40 schreef oma-Nijn het volgende:
Huup, huup, huup....
Barbaballentruk.
Ik heb er 60...hoop dat het genoeg is![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Dat blijft nog even een verrassingquote:
Ik snap er geen kut vanquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat blijft nog even een verrassing
Huisgemaakte balken van oma, nou beter kun je niet hebben. Ze zien watertandend lekker uit.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:58 schreef oma-Nijn het volgende:
Nou, hhehehe, de foto staat er.. Zware bevalling... Dus mochten jullie het eindresultaat nog willen zien... even naar boven scrollen
Dadelijk moeten we allemaal in quarantaine in de kroeg. 2 weken daar blijven allemaal.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:07 schreef oma-Nijn het volgende:
* Noteert: thermometers, mondkapjes halen
Goffer, dat zou erg zijn. Twee weken laveloos in de kroeg en niet gepakt kunnen met alcohol in de auto.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dadelijk moeten we allemaal in quarantaine in de kroeg. 2 weken daar blijven allemaal.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:11 schreef notturna het volgende:
[..]
Goffer, dat zou erg zijn. Twee weken laveloos in de kroeg en niet gepakt kunnen met alcohol in de auto.
En we oma hebben die ballen kan draaien.quote:
Anders breken de keet af.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, dat moet dan wel ja met ons fokkers.
Echt wel. Oh wacht, nee dan breken we gewoon naar buiten. Wil niet de kroeg slopen waar ik dan zou moeten blijven. Oh wacht, als de drank op is kan het wel.quote:
We delen het virus gewoon met anderen. Geef ik ook nog eens wat weg.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt wel. Oh wacht, nee dan breken we gewoon naar buiten. Wil niet de kroeg slopen waar ik dan zou moeten blijven. Oh wacht, als de drank op is kan het wel.
Ja, dat is ook wel een goed plan.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:29 schreef notturna het volgende:
[..]
We delen het virus gewoon met anderen. Geef ik ook nog eens wat weg.
Oh, dat is waar, bofferd.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:31 schreef espri het volgende:
Ben ik blij dat ik dus een stretcher heb.![]()
![]()
![]()
Ik hou het wel 2 weken vol heur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |