Ja, máár! Als mensen zich sneller ziek melden, zijn er minder mensen met verkoudheid en dus ook minder ziekmeldingenquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee precies![]()
Maar als op mijn werk iedereen met een verkoudheidje niet meer zou komen werken, zouden we ECHT een probleem hebben, dan ben je zo'n 25% productiviteit per dag kwijt
Nee, maar je hebt ook van die types met een dikke snotkop waarbij het er nog net niet langs de ogen er uitkomt lekker iedereen even gaan zitten aansteken.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee precies![]()
Maar als op mijn werk iedereen met een verkoudheidje niet meer zou komen werken, zouden we ECHT een probleem hebben, dan ben je zo'n 25% productiviteit per dag kwijt
Klopt, het moet ook vanuit werkgevers komen. Ik vind het kortzichtig als een werkgever ten koste van alles wil dat iedereen altijd op komt dagen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, maar het kan gewoon niet altijd. Daar kun je als werknemer gewoon gedoe mee krijgen als je het te vaak doet.
Gefeliciteerd met je dag trouwens!quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nee, maar je hebt ook van die types met een dikke snotkop waarbij het er nog net niet langs de ogen er uitkomt lekker iedereen even gaan zitten aansteken.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nee, maar je hebt ook van die types met een dikke snotkop waarbij het er nog net niet langs de ogen er uitkomt lekker iedereen even gaan zitten aansteken.
Jaquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Jouw kinderen zijn toch niet zo jong meer, trapten ze er nog wel in?
Hebben ze jou ook gevraagd voor de clip van UK?quote:
Heb je je kinderen laten testen op een ontwikkelingsachterstand?quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:53 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik was er zelf ook nogal verbaasd over
Nee, Ieniemienie is uniek!quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:56 schreef Guanabana het volgende:
Wordt dit de nieuwe Ienieminie? '
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je je kinderen laten testen op een ontwikkelingsachterstand?
Ah okay, nee dan is het goedquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:59 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik kan heel overtuigend zijn (lees: goed toneelspelen)
Gaat ze zelf patrouilleren dan? We zijn maar een klein landje, maar die grens is best een beetje langer dan men soms lijkt te denken.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:57 schreef Strani het volgende:
Peggy Wessels wil dat de grenzen gewoon helemaal dichtgaan. Ja ja, dat zou Peggy vast wel fijn vinden.
Ik neem aan dat Peggy wel weet hoe dat allemaal moet Rog! Anders kom je niet met dit soort draconische voorstellen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gaat ze zelf patrouilleren dan? We zijn maar een klein landje, maar die grens is best een beetje langer dan men soms lijkt te denken.
M’n oud-collega (die ene die ook nooit de handen wast na wc-bezoek, zie mijn posts van gisteren) kwam wel eens op het werk, doodmoe, riep dan “hele nacht wakker geweest want er hebben er bij mij thuis twee buikgriep!”quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wel leukquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:53 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik was er zelf ook nogal verbaasd over
Ik hoop het dan voor haar, want ik zie me Peggy zeer binnenkort ongeveer zo voor me:quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Peggy wel weet hoe dat allemaal moet Rog! Anders kom je niet met dit soort draconische voorstellen.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:54 schreef Guanabana het volgende:
Het is vandaag ook wereldwijde Pokémondag, whatever that may be. Daar hoor je dan weer niemand over.
Ik kies JOU..... JIGGLYPUFF!
[ afbeelding ]
Could you BE any more correct?quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Somehow lees ik dit als Ross van Friends. Klopt dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |