Welke was dat ook al weer?quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:33 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Ik ben ook naar die nieuwe film geweest, echt een aanrader![]()
Nee, ik hoor de hele dag al niks anders.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:29 schreef Strani het volgende:
Gaan jullie naar die Corona-uitzending kijken of vinden jullie het wel goed zo?
De beentjes van Sint Hildegardquote:
Ik kijk wel, voor nu althans.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:34 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nee, ik hoor de hele dag al niks anders.
Ga Ajax kijken om 21.00 uur.
AZ is al weg.
Jij dan?
Oh ja ik heb ook voetbal op staan en vergeet steeds waarom, zometeen Ajax ongetwijfeld 2-0 zien maken met penalty tegen in de laatste minuut.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:34 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nee, ik hoor de hele dat niks anders.
Ga Ajax kijken om 21.00 uur.
AZ is al weg.
Jij dan?
quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Spoilertje, niet klikken als je Paradise nog wilt zien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ik vind het goed zoquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:29 schreef Strani het volgende:
Gaan jullie naar die Corona-uitzending kijken of vinden jullie het wel goed zo?
Ga ik wel vanuit hoorquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja, maar wachten tot 'ie op de Spaanse Netflix komt
quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja want volgens die chart is dat niet echt goed gesteld in Nederlandquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kijk wel, voor nu althans.
Maar wat we wel moeten onthouden is dat soms een klein beetje paniekzaaien geen kwaad kan. Misschien gaan dan meer mensen eens hun handen wassen.
Dat is waarquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar wat we wel moeten onthouden is dat soms een klein beetje paniekzaaien geen kwaad kan. Misschien gaan dan meer mensen eens hun handen wassen.
Precies. En veel mensen letten ook totaal niet op wat ze doen als ze ziek zijn. Ze gaan overal naartoe, ze hoesten in de lucht of direct in hun hand waarna ze iemand vrolijk de hand schudden, al dat soort dingen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja want volgens die chart is dat niet echt goed gesteld in Nederland
Ik vond de verklaring dat Nederlanders gewoon eerlijk zijn, ook wel aannemelijk hoorquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja want volgens die chart is dat niet echt goed gesteld in Nederland
Nja, ik zou zelf denk ik ook wel liegen bij hygiëne vragen hoorquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vond de verklaring dat Nederlanders gewoon eerlijk zijn, ook wel aannemelijk hoor![]()
Jouw kinderen zijn toch niet zo jong meer, trapten ze er nog wel in?quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:41 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat is waar![]()
Ik heb ook besloten voorlopig niemand meer een hand te geven en te zoenen. Zijn we daar eindelijk vanaf![]()
Heb de tweet van die meneer gebruikt en ook tegen m’n kinderen gezegd dat het heel erg helpt om groenten te eten en op tijd naar bed te gaan
Precies, hopelijk werkt dat dan wel positiefquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies. En veel mensen letten ook totaal niet op wat ze doen als ze ziek zijn. Ze gaan overal naartoe, ze hoesten in de lucht of direct in hun hand waarna ze iemand vrolijk de hand schudden, al dat soort dingen.
Dus hopelijk komt er nog iets positiefs van dit virus; dat mensen zich bewuster worden van dit soort dingen.
Ja ik ook, maar valt me soms wel op, als er geen fonteintje in het toilet zit en dat mensen dan niet naar de keuken lopen om hun handen te wassen ofzoquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nja, ik zou zelf denk ik ook wel liegen bij hygiëne vragen hoor(al was ik wel écht altijd mijn handen na plee-bezoek)
Toch ben ik er ook een voorstander van dat mensen zich ook met een verkoudheid sneller ziek melden. Het zou een hoop gedoe schelen voor iedereen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Precies, hopelijk werkt dat dan wel positief![]()
Kijk, niet iedereen kan zich ziek melden na elk kuchje, maar wat beter opletten in dat geval zal echt al heel veel schelen.
Nou thuiswerken, anders heb je echt een probleem hoorquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Toch ben ik er ook een voorstander van dat mensen zich ook met een verkoudheid sneller ziek melden. Het zou een hoop gedoe schelen voor iedereen.
Dat doe ik al; ik meld me dan ook nooit ziekquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou thuiswerken, anders heb je echt een probleem hoor
Nee preciesquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat doe ik al; ik meld me dan ook nooit ziek
Ja, maar het kan gewoon niet altijd. Daar kun je als werknemer gewoon gedoe mee krijgen als je het te vaak doet.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Toch ben ik er ook een voorstander van dat mensen zich ook met een verkoudheid sneller ziek melden. Het zou een hoop gedoe schelen voor iedereen.
Ja, máár! Als mensen zich sneller ziek melden, zijn er minder mensen met verkoudheid en dus ook minder ziekmeldingenquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee precies![]()
Maar als op mijn werk iedereen met een verkoudheidje niet meer zou komen werken, zouden we ECHT een probleem hebben, dan ben je zo'n 25% productiviteit per dag kwijt
Nee, maar je hebt ook van die types met een dikke snotkop waarbij het er nog net niet langs de ogen er uitkomt lekker iedereen even gaan zitten aansteken.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee precies![]()
Maar als op mijn werk iedereen met een verkoudheidje niet meer zou komen werken, zouden we ECHT een probleem hebben, dan ben je zo'n 25% productiviteit per dag kwijt
Klopt, het moet ook vanuit werkgevers komen. Ik vind het kortzichtig als een werkgever ten koste van alles wil dat iedereen altijd op komt dagen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, maar het kan gewoon niet altijd. Daar kun je als werknemer gewoon gedoe mee krijgen als je het te vaak doet.
Gefeliciteerd met je dag trouwens!quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nee, maar je hebt ook van die types met een dikke snotkop waarbij het er nog net niet langs de ogen er uitkomt lekker iedereen even gaan zitten aansteken.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nee, maar je hebt ook van die types met een dikke snotkop waarbij het er nog net niet langs de ogen er uitkomt lekker iedereen even gaan zitten aansteken.
Jaquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Jouw kinderen zijn toch niet zo jong meer, trapten ze er nog wel in?
Hebben ze jou ook gevraagd voor de clip van UK?quote:
Heb je je kinderen laten testen op een ontwikkelingsachterstand?quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:53 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik was er zelf ook nogal verbaasd over
Nee, Ieniemienie is uniek!quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:56 schreef Guanabana het volgende:
Wordt dit de nieuwe Ienieminie? '
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je je kinderen laten testen op een ontwikkelingsachterstand?
Ah okay, nee dan is het goedquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:59 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik kan heel overtuigend zijn (lees: goed toneelspelen)
Gaat ze zelf patrouilleren dan? We zijn maar een klein landje, maar die grens is best een beetje langer dan men soms lijkt te denken.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:57 schreef Strani het volgende:
Peggy Wessels wil dat de grenzen gewoon helemaal dichtgaan. Ja ja, dat zou Peggy vast wel fijn vinden.
Ik neem aan dat Peggy wel weet hoe dat allemaal moet Rog! Anders kom je niet met dit soort draconische voorstellen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gaat ze zelf patrouilleren dan? We zijn maar een klein landje, maar die grens is best een beetje langer dan men soms lijkt te denken.
M’n oud-collega (die ene die ook nooit de handen wast na wc-bezoek, zie mijn posts van gisteren) kwam wel eens op het werk, doodmoe, riep dan “hele nacht wakker geweest want er hebben er bij mij thuis twee buikgriep!”quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wel leukquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:53 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik was er zelf ook nogal verbaasd over
Ik hoop het dan voor haar, want ik zie me Peggy zeer binnenkort ongeveer zo voor me:quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Peggy wel weet hoe dat allemaal moet Rog! Anders kom je niet met dit soort draconische voorstellen.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:54 schreef Guanabana het volgende:
Het is vandaag ook wereldwijde Pokémondag, whatever that may be. Daar hoor je dan weer niemand over.
Ik kies JOU..... JIGGLYPUFF!
[ afbeelding ]
Could you BE any more correct?quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Somehow lees ik dit als Ross van Friends. Klopt dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |