Waarom nog ruim 3 weken?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Nou, wanneer?
Ik zeg op 21-3-2020.
Jullie kunnen je datum insturen tot het moment van detectie in Nederland. De winnaar krijgt een rondleiding in een quarantaine centrum.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:17 schreef Hamzoef het volgende:
03-03.
Als je ziet hoe snel het zich nu uitbreidt, waarom denk je dan 21-3 pas?
Geen idee. Deze voorspelling kwam uit mijn glazen bol. En de glazen bol liegt niet vaak!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom nog ruim 3 weken?
Ik den eigenlijk dat het er al is..
Hoi @Scrummie2.1 hoe groot is de kans dat kerngezonde mensen aan dit virus overlijden en niet zoals in Italië 11 al mensen ziek waren voor ze Corona kregen?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Nou, wanneer?
Ik zeg op 21-3-2020.
Jullie kunnen je datum insturen tot het moment van detectie in Nederland. De winnaar krijgt een rondleiding in een quarantaine centrum.
Eigenlijk is dat in dit topic offtopic, maar de kans is niet groot voor zover bekend! Uitzonderingen zijn er echter genoeg, zoals de artsen in China.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoi @:Scrummie2.1 hoe groot is de kans dat kerngezonde mensen aan dit virus overlijden en niet zoals in Italië 11 al mensen ziek waren voor ze Corona kregen?
mvg,
nieuwsgierige jongen
Er hoeft maar 1 wintersporter aangestoken te zijn, en dan verspreid het zich heel snel.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
[..]
Geen idee. Deze voorspelling kwam uit mijn glazen bol. En de glazen bol liegt niet vaak!
Bedankt voor de bereidheid tot een antwoord ondanks dat ik offtopic gingquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat in dit topic offtopic, maar de kans is niet groot voor zover bekend! Uitzonderingen zijn er echter genoeg, zoals de artsen in China.
Met een beetje geluk heeft een speler van Getafe het.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan mij niet snel genoeg zijn
Leuk woordgrapje.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat zou echt verschrikkelijk zijn!
HELEMAAAAAAAL NIETS IN AMSTERDAAAAAMMMMMquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met een beetje geluk heeft een speler van Getafe het.
Dan gaat de titelstrijd tussen AZ, Feyenoord en PSV.
Neee dat is mijn verjaardagquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Nou, wanneer?
Ik zeg op 21-3-2020.
CADEAUTJEquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:24 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Neee dat is mijn verjaardag
Ik zeg 02-03-2020
carnaval, schoolvakanties, wintersport vakanties.....etcquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:32 schreef halfway het volgende:
Tussen nu en 14 dagen en dan massaal, Carnaval je weet.
wil je iedereen laten testen danquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:32 schreef Predator40 het volgende:
Het is er al....alleen met dat achterlijke amateuritische RIVM die amper (wil) testen ( want geen symtomen ) worden er geen infecties ontdekt.
Dit. Het is er sowieso al. Alleen zijn we hier niet zo panisch en zal het hier vast wel goed geregeld worden/zijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:32 schreef Predator40 het volgende:
Het is er al....alleen met dat achterlijke amateuritische RIVM die amper (wil) testen ( want geen symtomen ) worden er geen infecties ontdekt.
nee niemand...is een normaal griepjequote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:49 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
wil je iedereen laten testen dan
"en zal het hier vast wel goed geregeld worden/zijn."quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
en zal het hier vast wel goed geregeld worden/zijn.
en dit wil de regering/RIVM graag zo houden lijkt het....quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:10 schreef ReplaR het volgende:
Het is er al, alleen nog niet ontdekt.
nee het is er al....maar als het RIVM amper test dan kan het ook niet ontdekt worden.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kan me herinneren dat eind januari de nodige mensen al riepen dat het er zeker binnen een week zou zijn in NL.
Die mensen zijn alvast af.
https://www.focus.de/gesu(...)ppt_id_11576018.htmlquote:Erster Coronavirus-Fall auch in NRW
Topmeldung (21.07 Uhr): Nach FOCUS-Online-Informationen aus Sicherheitskreisen gibt es auch den ersten Corona-Fall in Nordrhein-Westfalen. Demnach ist ein Mensch in Erkelenz bei Mönchengladbach positiv auf das Virus getestet worden. Wie die "Rheinische Post" berichtet, handelt es sich um ein Ehepaar aus Erkelenz, das in die Universitätsklinik Düsseldorf gebracht wurde. Mindestens einer der beiden sei positiv auf Corona getestet worden.
Limburg is geen Nederlandquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:41 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.gelderlander.(...)j-roermond~a0addfbf/
Het is nu al 20 kilometer van Roermond af.
Alle carnavalsvierders besmet. Limburg en Brabant meteen afschrijven.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:41 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.gelderlander.(...)j-roermond~a0addfbf/
Het is nu al 30 kilometer van Roermond af.
Ik gok ook 26 feb. Het zit nu al 20 km op de grens van Duitsland, dus lang zal het niet meer duren.quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:23 schreef halfway het volgende:
Rutte heeft er vast geen herinnering aan.
Als dit legit is: vandaag.twitter:cardio_jacco twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 22:37:57Former Dutch colleague informed me of first Dutch #COVIDー19 case in “Noord-Brabant” tested positive around 21:30. Visited northern Italy 1 week ago apparently. reageer retweet
Dan zou ik er maar 2 dagen naast zitten, kan ik mee leven (voor zo lang dat leven nog gaat duren ho ho ho).quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:40 schreef Perrin het volgende:
Als dit legit is: vandaag.twitter:cardio_jacco twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 22:37:57Former Dutch colleague informed me of first Dutch #COVIDー19 case in “Noord-Brabant” tested positive around 21:30. Visited northern Italy 1 week ago apparently. reageer retweet
En met een beetje pech dan tussendoor nog flink aan het carnavallen geweest....quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:40 schreef Perrin het volgende:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:35 schreef NLinDE het volgende:
Ben sinds 3 weken terug uit China 🇨🇳 voel me doodziek en was in Groningen, Eindhoven, Utrecht en Breda.
Het spijt me.
Iedereen preventief testen. Doe jij even 17 miljoen PCR testjes draaien.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:15 schreef weetjewel5 het volgende:
NL begint n beetje op Noord-Korea en afrika te lijken; er wordt weinig tot niet gemeten dus ook geen besmettingen. Niemand gelooft dat natuurlijk.
nee hoor. alleen de mensen die uit risicolanden komen, paar 1000.quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:44 schreef franske19 het volgende:
[..]
Iedereen preventief testen. Doe jij even 17 miljoen PCR testjes draaien.
Geloven lost zelden problemen op maar veroorzaakt ze eerder.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:15 schreef weetjewel5 het volgende:
NL begint n beetje op Noord-Korea en afrika te lijken; er wordt weinig tot niet gemeten dus ook geen besmettingen. Niemand gelooft dat natuurlijk.
dont trust. verify.quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:10 schreef Megumi het volgende:
[..]
Geloven lost zelden problemen op maar veroorzaakt ze eerder.
Ik lees nergens dat er nu in Nederland besmettingen zijn. Denk wel dat die er gaan komen. Maar stapels lijken in de straat en overbelaste ziekenhuizen verwacht ik nog niet.quote:
NL is een dichtbevolkt land dus wel een risicoland denk ik.quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:28 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik lees nergens dat er nu in Nederland besmettingen zijn. Denk wel dat die er gaan komen. Maar stapels lijken in de straat en overbelaste ziekenhuizen verwacht ik nog niet.
Ik maak me geen zorgen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:30 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
NL is een dichtbevolkt land dus wel een risicoland denk ik.
Ben je al voorbereid op lockdown van Tilly?quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Verdomme. In Tilburg ook nog.
Of Tilburg zelf.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:28 schreef tralalala het volgende:
Waarom zijn de bruggen over de grote rivieren nog niet opgeblazen?
Yep werk er naast en kuch al 5 dagen. Zul je straks zien dat het ook nog echt corona was ook.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Rip maat. (Wel fijn van het Corona-virus dat ze de meest walgelijke stad van NL als eerste aanpakt)quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waar kan ik innen?quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:45 schreef Hojdhopper het volgende:
Een geeltje op dat er vandaag of morgen de eerste Nederlandse coronabesmetting opduikt.
Gewoon over een maandje of 2 kopen. En dan uitzitten.quote:
Het is maar Tilburgquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Snap niet zo goed waarom mensen hierom zitten te juichen, maar goed. Dat is iets typisch des FOK!
Nah, ook onze vriendengroep. En op werk.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Snap niet zo goed waarom mensen hierom zitten te juichen, maar goed. Dat is iets typisch des FOK!
Niet alleen Fok! hoor, ook op Twitter wordt er lollig over gedaan. Dat ik denk: jongens, hier mag je best wat serieuzer mee omgaan. Dit wordt geen leuke periode ofzo.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tja misschien had de lugenpresse onder aanvoering van het zoveelste kabinet rutte het dan niet in een soort van sinterklaasjournaalachtige sketch moeten openbaren. Wat een land, wat een mensen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:31 schreef Postbus100 het volgende:
Niet alleen Fok! hoor, ook op Twitter wordt er lollig over gedaan. Dat ik denk: jongens, hier mag je best wat serieuzer mee omgaan. Dit wordt geen leuke periode ofzo.
Inderdaad.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:31 schreef Collide het volgende:
Hopelijk heeft deze man carnaval gevierd
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 02:36 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Trouw kun je helaas niet gebruiken op FOK!
quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:44 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
27-2
Een carnavalsmongool heeft de coronapolonaise Nederland in gelopen.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:44 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
27-2
Een carnavalsmongool heeft de coronapolonaise Nederland in gelopen.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:53 schreef einzeinz het volgende:
27 februari in de avond zal er BREAKING nieuws zijn in Nederland. Eerste slachtoffer zal vallen op maandag 9 maart.
Tegen de tijd van de eerste dode (9 maart) zullen in Nederland om en bij de 80 besmettingen zijn.
Gokje, het wordt een vrouw van 54 jaar die al een aandoening had.![]()
Eckte anti-vaxxers of niet?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 01:56 schreef einzeinz het volgende:
Op mijn werk zitten 3 collega’s die hopen dat de hel uitbreekt.
Corona is een simpel hoestje volgens hen.
Ik hoop André Hazes junior, en dat hij dan zowel Bridget als Monique besmetquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:08 schreef Jane het volgende:
Nu het in Nederland aangekomen is, kunnen we misschien wedden op welke BNer als eerste geveld gaat worden?
Ik speel op safe en zeg: Stef Blok
Harry Aarts was de eerste. De bekendste is Sinterklaaas.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:08 schreef Jane het volgende:
Nu het in Nederland aangekomen is, kunnen we misschien wedden op welke BNer als eerste geveld gaat worden?
Ik speel op safe en zeg: Stef Blok
Understatement van het jaar.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:31 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Niet alleen Fok! hoor, ook op Twitter wordt er lollig over gedaan. Dat ik denk: jongens, hier mag je best wat serieuzer mee omgaan. Dit wordt geen leuke periode ofzo.
Nostradamusquote:Op woensdag 26 februari 2020 10:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nog een paar weken en de halve wereld ligt lam joh
Ja iddquote:Op maandag 7 februari 2022 19:33 schreef Vasilevski het volgende:
Die goeie ouwe tijd met Twitterspeculatie van 'cardio_jacco'.
Mijn naïviteit.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:47 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Nah, ook onze vriendengroep. En op werk.
En tja, juichen... zie het als "gelaten reageren". Je kan er maar het beste van maken. Hysterisch gedoe allemaal. Gewoon je gezond verstand gebruiken, handen extra wassen misschien. En het nieuws in de gaten houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |