Goeie Haagsquote:Op maandag 24 februari 2020 08:51 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb nog twee coronas zie ik net
Met dat beleid dat onze overheid voert is het wachten op een besmettingquote:Op maandag 24 februari 2020 08:37 schreef VarkensHart het volgende:
Hoe kan dat nou toch? Ik alle landen om ons heen is het aanwezig behalve in Nederland.
Klacht het gevoel hebben besodemieterd te worden
Geen zorgen, het Leger des Heils werkt gewoon door.quote:Op maandag 24 februari 2020 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik hoop wel dat mijn bestelde schoenen morgen geleverd worden, wat dat virus doet moet hij weten maar ik wil nieuwe patta's
Xdquote:Op maandag 24 februari 2020 09:25 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Geen zorgen, het Leger des Heils werkt gewoon door.
Hahaha is wel zo ja.quote:Op maandag 24 februari 2020 09:25 schreef pferdfahrer het volgende:
Hier in Nederland los je alles op met paracetamol.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
Lockdown Tilburg hoor ik net.
Ja, het Elisabeth is afgesloten hoor ik net. Geen treinen, geen bussen.quote:
Tapijt bombardement begreep ik.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
Lockdown Tilburg hoor ik net.
Zonne grote vuurbal jongen!quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:00 schreef Rozevla het volgende:
GOOI UIT VOORZORG EEN ATOOMBOM OP TILBURG DAN !!!!!
Ik stel voor dat we de bruggen en veerboten opblazen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:02 schreef Byzantynixschii het volgende:
Tilburg ligt onder de rivieren dus eigenlijk is dat meer Noord-België. Valt allemaal nog wel wat mee.
Je vergeet zeppelins.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we de bruggen en veerboten opblazen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |