Waarom nog ruim 3 weken?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Nou, wanneer?
Ik zeg op 21-3-2020.
Jullie kunnen je datum insturen tot het moment van detectie in Nederland. De winnaar krijgt een rondleiding in een quarantaine centrum.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:17 schreef Hamzoef het volgende:
03-03.
Als je ziet hoe snel het zich nu uitbreidt, waarom denk je dan 21-3 pas?
Geen idee. Deze voorspelling kwam uit mijn glazen bol. En de glazen bol liegt niet vaak!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom nog ruim 3 weken?
Ik den eigenlijk dat het er al is..
Hoi @Scrummie2.1 hoe groot is de kans dat kerngezonde mensen aan dit virus overlijden en niet zoals in Italië 11 al mensen ziek waren voor ze Corona kregen?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Nou, wanneer?
Ik zeg op 21-3-2020.
Jullie kunnen je datum insturen tot het moment van detectie in Nederland. De winnaar krijgt een rondleiding in een quarantaine centrum.
Eigenlijk is dat in dit topic offtopic, maar de kans is niet groot voor zover bekend! Uitzonderingen zijn er echter genoeg, zoals de artsen in China.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoi @:Scrummie2.1 hoe groot is de kans dat kerngezonde mensen aan dit virus overlijden en niet zoals in Italië 11 al mensen ziek waren voor ze Corona kregen?
mvg,
nieuwsgierige jongen
Er hoeft maar 1 wintersporter aangestoken te zijn, en dan verspreid het zich heel snel.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
[..]
Geen idee. Deze voorspelling kwam uit mijn glazen bol. En de glazen bol liegt niet vaak!
Bedankt voor de bereidheid tot een antwoord ondanks dat ik offtopic gingquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat in dit topic offtopic, maar de kans is niet groot voor zover bekend! Uitzonderingen zijn er echter genoeg, zoals de artsen in China.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |