wil je iedereen laten testen danquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:32 schreef Predator40 het volgende:
Het is er al....alleen met dat achterlijke amateuritische RIVM die amper (wil) testen ( want geen symtomen ) worden er geen infecties ontdekt.
Dit. Het is er sowieso al. Alleen zijn we hier niet zo panisch en zal het hier vast wel goed geregeld worden/zijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:32 schreef Predator40 het volgende:
Het is er al....alleen met dat achterlijke amateuritische RIVM die amper (wil) testen ( want geen symtomen ) worden er geen infecties ontdekt.
nee niemand...is een normaal griepjequote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:49 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
wil je iedereen laten testen dan
"en zal het hier vast wel goed geregeld worden/zijn."quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
en zal het hier vast wel goed geregeld worden/zijn.
en dit wil de regering/RIVM graag zo houden lijkt het....quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:10 schreef ReplaR het volgende:
Het is er al, alleen nog niet ontdekt.
nee het is er al....maar als het RIVM amper test dan kan het ook niet ontdekt worden.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kan me herinneren dat eind januari de nodige mensen al riepen dat het er zeker binnen een week zou zijn in NL.
Die mensen zijn alvast af.
https://www.focus.de/gesu(...)ppt_id_11576018.htmlquote:Erster Coronavirus-Fall auch in NRW
Topmeldung (21.07 Uhr): Nach FOCUS-Online-Informationen aus Sicherheitskreisen gibt es auch den ersten Corona-Fall in Nordrhein-Westfalen. Demnach ist ein Mensch in Erkelenz bei Mönchengladbach positiv auf das Virus getestet worden. Wie die "Rheinische Post" berichtet, handelt es sich um ein Ehepaar aus Erkelenz, das in die Universitätsklinik Düsseldorf gebracht wurde. Mindestens einer der beiden sei positiv auf Corona getestet worden.
Limburg is geen Nederlandquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:41 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.gelderlander.(...)j-roermond~a0addfbf/
Het is nu al 20 kilometer van Roermond af.
Alle carnavalsvierders besmet. Limburg en Brabant meteen afschrijven.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:41 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.gelderlander.(...)j-roermond~a0addfbf/
Het is nu al 30 kilometer van Roermond af.
Ik gok ook 26 feb. Het zit nu al 20 km op de grens van Duitsland, dus lang zal het niet meer duren.quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:23 schreef halfway het volgende:
Rutte heeft er vast geen herinnering aan.
Als dit legit is: vandaag.twitter:cardio_jacco twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 22:37:57Former Dutch colleague informed me of first Dutch #COVIDー19 case in “Noord-Brabant” tested positive around 21:30. Visited northern Italy 1 week ago apparently. reageer retweet
Dan zou ik er maar 2 dagen naast zitten, kan ik mee leven (voor zo lang dat leven nog gaat duren ho ho ho).quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:40 schreef Perrin het volgende:
Als dit legit is: vandaag.twitter:cardio_jacco twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 22:37:57Former Dutch colleague informed me of first Dutch #COVIDー19 case in “Noord-Brabant” tested positive around 21:30. Visited northern Italy 1 week ago apparently. reageer retweet
En met een beetje pech dan tussendoor nog flink aan het carnavallen geweest....quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:40 schreef Perrin het volgende:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:35 schreef NLinDE het volgende:
Ben sinds 3 weken terug uit China 🇨🇳 voel me doodziek en was in Groningen, Eindhoven, Utrecht en Breda.
Het spijt me.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |