Iedereen preventief testen. Doe jij even 17 miljoen PCR testjes draaien.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:15 schreef weetjewel5 het volgende:
NL begint n beetje op Noord-Korea en afrika te lijken; er wordt weinig tot niet gemeten dus ook geen besmettingen. Niemand gelooft dat natuurlijk.
nee hoor. alleen de mensen die uit risicolanden komen, paar 1000.quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:44 schreef franske19 het volgende:
[..]
Iedereen preventief testen. Doe jij even 17 miljoen PCR testjes draaien.
Geloven lost zelden problemen op maar veroorzaakt ze eerder.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:15 schreef weetjewel5 het volgende:
NL begint n beetje op Noord-Korea en afrika te lijken; er wordt weinig tot niet gemeten dus ook geen besmettingen. Niemand gelooft dat natuurlijk.
dont trust. verify.quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:10 schreef Megumi het volgende:
[..]
Geloven lost zelden problemen op maar veroorzaakt ze eerder.
Ik lees nergens dat er nu in Nederland besmettingen zijn. Denk wel dat die er gaan komen. Maar stapels lijken in de straat en overbelaste ziekenhuizen verwacht ik nog niet.quote:
NL is een dichtbevolkt land dus wel een risicoland denk ik.quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:28 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik lees nergens dat er nu in Nederland besmettingen zijn. Denk wel dat die er gaan komen. Maar stapels lijken in de straat en overbelaste ziekenhuizen verwacht ik nog niet.
Ik maak me geen zorgen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:30 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
NL is een dichtbevolkt land dus wel een risicoland denk ik.
Ben je al voorbereid op lockdown van Tilly?quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Verdomme. In Tilburg ook nog.
Of Tilburg zelf.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:28 schreef tralalala het volgende:
Waarom zijn de bruggen over de grote rivieren nog niet opgeblazen?
Yep werk er naast en kuch al 5 dagen. Zul je straks zien dat het ook nog echt corona was ook.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Rip maat. (Wel fijn van het Corona-virus dat ze de meest walgelijke stad van NL als eerste aanpakt)quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waar kan ik innen?quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:45 schreef Hojdhopper het volgende:
Een geeltje op dat er vandaag of morgen de eerste Nederlandse coronabesmetting opduikt.
Gewoon over een maandje of 2 kopen. En dan uitzitten.quote:
Het is maar Tilburgquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Snap niet zo goed waarom mensen hierom zitten te juichen, maar goed. Dat is iets typisch des FOK!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |