Nah, ook onze vriendengroep. En op werk.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Snap niet zo goed waarom mensen hierom zitten te juichen, maar goed. Dat is iets typisch des FOK!
Niet alleen Fok! hoor, ook op Twitter wordt er lollig over gedaan. Dat ik denk: jongens, hier mag je best wat serieuzer mee omgaan. Dit wordt geen leuke periode ofzo.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Snap niet zo goed waarom mensen hierom zitten te juichen, maar goed. Dat is iets typisch des FOK!
Tja misschien had de lugenpresse onder aanvoering van het zoveelste kabinet rutte het dan niet in een soort van sinterklaasjournaalachtige sketch moeten openbaren. Wat een land, wat een mensen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:31 schreef Postbus100 het volgende:
Niet alleen Fok! hoor, ook op Twitter wordt er lollig over gedaan. Dat ik denk: jongens, hier mag je best wat serieuzer mee omgaan. Dit wordt geen leuke periode ofzo.
Inderdaad.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:31 schreef Collide het volgende:
Hopelijk heeft deze man carnaval gevierd
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 02:36 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Trouw kun je helaas niet gebruiken op FOK!
quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:44 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
27-2
Een carnavalsmongool heeft de coronapolonaise Nederland in gelopen.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:44 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
27-2
Een carnavalsmongool heeft de coronapolonaise Nederland in gelopen.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:53 schreef einzeinz het volgende:
27 februari in de avond zal er BREAKING nieuws zijn in Nederland. Eerste slachtoffer zal vallen op maandag 9 maart.
Tegen de tijd van de eerste dode (9 maart) zullen in Nederland om en bij de 80 besmettingen zijn.
Gokje, het wordt een vrouw van 54 jaar die al een aandoening had.![]()
Eckte anti-vaxxers of niet?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 01:56 schreef einzeinz het volgende:
Op mijn werk zitten 3 collega’s die hopen dat de hel uitbreekt.
Corona is een simpel hoestje volgens hen.
Ik hoop André Hazes junior, en dat hij dan zowel Bridget als Monique besmetquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:08 schreef Jane het volgende:
Nu het in Nederland aangekomen is, kunnen we misschien wedden op welke BNer als eerste geveld gaat worden?
Ik speel op safe en zeg: Stef Blok
Harry Aarts was de eerste. De bekendste is Sinterklaaas.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:08 schreef Jane het volgende:
Nu het in Nederland aangekomen is, kunnen we misschien wedden op welke BNer als eerste geveld gaat worden?
Ik speel op safe en zeg: Stef Blok
Understatement van het jaar.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:31 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Niet alleen Fok! hoor, ook op Twitter wordt er lollig over gedaan. Dat ik denk: jongens, hier mag je best wat serieuzer mee omgaan. Dit wordt geen leuke periode ofzo.
Nostradamusquote:Op woensdag 26 februari 2020 10:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nog een paar weken en de halve wereld ligt lam joh
Ja iddquote:Op maandag 7 februari 2022 19:33 schreef Vasilevski het volgende:
Die goeie ouwe tijd met Twitterspeculatie van 'cardio_jacco'.
Mijn naïviteit.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:47 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Nah, ook onze vriendengroep. En op werk.
En tja, juichen... zie het als "gelaten reageren". Je kan er maar het beste van maken. Hysterisch gedoe allemaal. Gewoon je gezond verstand gebruiken, handen extra wassen misschien. En het nieuws in de gaten houden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |