Dit bedoel ik, voor een griepje gooit China niet zijn economie stilquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:18 schreef Rozevla het volgende:
Boeiend man.
Het is hetzelfde als een griepepidemie, 70 % van de wereldbevolking gaat het krijgen.
Vaak voel je er niks van en anders wordt je ziek en ga je dood.
Gerustgesteld ?
Mooi!
Jezus, jij hebt wel echt lef hequote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:19 schreef PiyeReloaded het volgende:
Terechte klacht. Gewoon niet zo hysterisch doen. Ik heb al 3 Chinezen geneukt sinds dit gedoe en het gaat prima met mij.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:20 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Jezus, jij hebt wel echt lef he
Ik ren al weg als iemand zijn ogen even samen knijpt.. mij te chinees...
De huidige darkwave scene is ook erg te pruimenquote:
Ja persoonlijk in mijn geval is het echt beter voor iedereen, maar ik heb zo'n broedsel... en dan word je bezorgder...quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maak je niet zo druk. Gaan we dood dan gaan we dood.
Ghiiii oké, maar wel pas na het nummer die ik nu luisterquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:32 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik heb geklikt en luister nu,
nu jij
en heel misschien wil ik dan strakjes met je friemelen
Is ook een lekker wijf trouwens... ik wil een dekbedovertrek van haarquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ghiiii oké, maar wel pas na het nummer die ik nu luister
Mijn smaak is het niet, wel duister nummer en clip thoughquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:38 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Is ook een lekker wijf trouwens... ik wil een dekbedovertrek van haar
Ja lekker, airborne unlockt...quote:
Dat mens is nog duisterderster dan mijn zielquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Mijn smaak is het niet, wel duister nummer en clip though
Terwijl jij best een naar ventje blijkt te zijn, heb ik uit betrouwbare bron vernomen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:41 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Dat mens is nog duisterderster dan mijn ziel
maar? niet friemelen dus?
Ongelofelijk akelig mens, the high end of low is wel een omschrijving die mij pastquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Terwijl jij best een naar ventje blijkt te zijn, heb ik uit betrouwbare bron vernomen.
Herkenbare strugglez maatjequote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:44 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ongelofelijk akelig mens, the high end of low is wel een omschrijving die mij past
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:18 schreef Cinemaniak het volgende:
Over twee dagen......
[ afbeelding ]
Kimquote:
Godverdomme wat mooiquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
voor zij die wijzen is het weten dat ze niets weten.
Retteketet, aan de pep ipv naar bed.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:51 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Ik heb er ook 1
Het is economisch om eerst je neus te snuiten en dan met hetzelfde doekje je kont af te vegen, andersom is echter dom
Hè? Kun je dit uitleggen?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:12 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Ik heb ook geen idee wat je moet doen om je ook maar iets voor te bereiden, ik bedoel ik woon in zuid-holland, kan ik wel preppen met zonnepaneeltjes en weet ik het, maar ja, als ik zonnepaneeltjes nodig heb is er waarschijnlijk geen stroom en staat er hier binnen een dag 9 meter water... dan heb je meer aan een rubberboot...
De klacht is dat ik kennelijk een bange sukkel ben
quote:
Toet toet, boing boing, peppi en kokkie.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
Retteketet, aan de pep ipv naar bed.
Geen coke als ik pepsiquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:55 schreef Nine. het volgende:
[..]
Toet toet, boing boing, peppi en kokkie.
Als het regent in september, valt kerstmis doorgaans in decemberquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:55 schreef Nine. het volgende:
[..]
Toet toet, boing boing, peppi en kokkie.
Ja god, ik denk ik open gewoon een KLB topic dat volkomen ontspoort en dan heb ik weer even afleidingquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:54 schreef kuolema het volgende:
In beide gevallen helpt het misschien om wat informatie op te zoeken.
Ik ga je missen manquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
Alleen ouderen en zwakkeren gaan dood. De rest wordt alleen maar ziek.
We komen er vast wel overheen, we maken er gewoon "goed topic weer kluun" van.quote:
Ik vind dat je er wel heel luchtig over doet, het is wel VD hequote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:01 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
We komen er vast wel overheen, we maken er gewoon "goed topic weer kluun" van.
Dat ligt er aan, heb je Madagaskar en Groenland al?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:40 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ja lekker, airborne unlockt...
full systemic shock nog slechts 34 DNA points
Of doorsparen voor suddendeath.. 64 DNA points
Dat is m'n masker om niet te laten zien hoe kwetsbaar ik ben.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:06 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik vind dat je er wel heel luchtig over doet, het is wel VD he
akelige vent
Groenland is een bitchquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:09 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Dat ligt er aan, heb je Madagaskar en Groenland al?
Slim, houdt het ook Corona tegen?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat is m'n masker om niet te laten zien hoe kwetsbaar ik ben.
Nee daar heb ik alcohol voor.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:10 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Slim, houdt het ook Corona tegen?
Jouw brein is zo groot als een planeet is het niet? Marvin....quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nee daar heb ik alcohol voor.
Met gesloten havens wordt Groenland wel erg lastig te pakkenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:10 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Groenland is een bitch
Havens zijn al dicht, ik heb Avian aan en combined zoonose unlocked
Heb je ZML gekeken? Ik ben als die wethouder van de VVD.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:13 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Jouw brein is zo groot als een planeet is het niet? Marvin....
Heb ik sowbersow aan staan, ik hoop op bird migrationquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:14 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Met gesloten havens wordt Groenland wel erg lastig te pakken![]()
Zou voor cold résistance 1 en 2 gaan
Godtering man rot op ik ben lid van de btaquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Heb je ZML gekeken? Ik ben als die wethouder van de VVD.
Geen flauw idee wat het is en geen greintje zin om het te googlen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:15 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Godtering man rot op ik ben lid van de bta
Ik wacht tot de US president besmet wordt en dan full paranoid gaanquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:15 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Heb ik sowbersow aan staan, ik hoop op bird migration
Als je doelt op Colijn klopt daar helemaal niks van. Die uitspraak was van 1936, vier jaar voor de oorlog.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:12 schreef Fer_de_Lance het volgende:
"gaat u rustig slapen vannacht"
Dat was onze minister president, vlak voor het uitbreken van de tweede wereldoorlog.
Bond tegen afkortingenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat het is en geen greintje zin om het te googlen.
en kwam het goed?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:22 schreef Pendule het volgende:
[..]
Als je doelt op Colijn klopt daar helemaal niks van. Die uitspraak was van 1936, vier jaar voor de oorlog.
ah zo.. auwquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:24 schreef Pendule het volgende:
[..]
Nee, maar op dat moment was hij geen minister-president. Je ziet al waar het fout gaat.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:23 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Bond tegen afkortingen![]()
![]()
snappie?
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:26 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Is echt sinds jaren dat ik weer een downie vind die erin trapt
ik wil echt met je friemelen
quote:
Blijf nou even ontopic man... jeetjequote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:32 schreef xpompompomx het volgende:
DarkwaveNiet gewoon lekkere Power Electronics uit je speakers blazen.
Goed zo! Die slangen proberen je topic te kapen de seconde dat je ff niet oplet.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:34 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Blijf nou even ontopic man... jeetje
Met je spruitjesgeur
Ik ben een feeks hoor wat dat betreft, alert en waakzaamquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Goed zo! Die slangen proberen je topic te kapen de seconde dat je ff niet oplet.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:35 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik ben een feeks hoor wat dat betreft, alert en waakzaam
Welke?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:38 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Lelijk dom kutwijf trouwens, maar dat nummer is echt goud op plutonium
https://nl.wikipedia.org/wiki/Berylliumquote:Naar verluidt heeft een oplossing van beryllium een zoetige smaak [...] De vroege chemici die dit gemeld hebben deden dat echter stervend: berylliumverbindingen zijn namelijk zeer giftig.
Courtney Lovequote:
Ik heb een heel klein zwaardjequote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:42 schreef Questular het volgende:
Je bent welkom in m'n doomsday bunker. Wel je eigen wapens meenemen.
Oh oke, want Paloma Faith wint ook niet de schoonheidsprijs, maar ze maakt unieke muziek.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:42 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Courtney Love
Dat nummer schreef ze volgens mij toen het uit wa smet Billy, van smashing pumpkins
godtering
Smashing Pumpkins
dit nummer:
Keihard, in de zon, met een biertje
Een prettig uiterlijk is geen vereiste, alleen een prettige bijkomstigheid... tenminste, dat zegt mijn moeder altijd...quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Oh oke, want Paloma Faith wint ook niet de schoonheidsprijs, maar ze maakt unieke muziek.
Je moeder klinkt als een verstandige vrouw, op alle terreinen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:45 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Een prettig uiterlijk is geen vereiste, alleen een prettige bijkomstigheid... tenminste, dat zegt mijn moeder altijd...
ze haat me
Valt best mee, steeds als ik haar bel vraagt ze hoe ik aan haar nummer komquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je moeder klinkt als een verstandige vrouw, op alle terreinen.
Daarom bel ik de mijne ook niet, ik weet wanneer ik ergens niet welkom ben.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:48 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Valt best mee, steeds als ik haar bel vraagt ze hoe ik aan haar nummer kom
Relax man! Je hebt gewoon ff wat ontspanning nodig.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:12 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Toch zit je nog steeds op klbquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Daarom bel ik de mijne ook niet, ik weet wanneer ik ergens niet welkom ben.
Ik hoop dat je op het verkeerde moment in een mal zitquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:52 schreef Werkman het volgende:
[..]
Relax man! Je hebt gewoon ff wat ontspanning nodig.
Hier, ga even gezellig een vid kijken...
M'n fanbasequote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:52 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Toch zit je nog steeds op klb
Hebbie geen ebm?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:59 schreef xpompompomx het volgende:
Beetje Whitehouse dan maar voor TS:
Geklikt...quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:03 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Geklikt...
Maar jeetje... nee....
Wil niet met je friemelen
Had je nou op dat Fer de Lance geklikt met je soepoog?quote:
Nois.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:04 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ja ik dus wel.... ik heb zelfs een spannend zwart riempje aan mijn badjas hangen
Huh wat zeg jijquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:05 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Had je nou op dat Fer de Lance geklikt met je soepoog?
Nee, maar ik heb wel kneipp badzoutquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nois.
Heb je ook een bad in de vorm van een doodskist? (Een hardcore goth-koppel die ik ken hebben dat)
quote:
Wel opletten he, ondanks je waanzinnig grote ventrikelsquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:33 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Snap je meteen mijn username
Ekte goths hebben IG-Farben badzout.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:06 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel kneipp badzout
De amandelgeur is het populairst in de scenequote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ekte goths hebben IG-Farben badzout.
Compleet overheen gelezenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:08 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
[..]
Wel opletten he, ondanks je waanzinnig grote ventrikels
Nee gewoon oudquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:10 schreef FlippingCoin het volgende:
Dacht dat alle gothics ondertussen wel dood waren.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:10 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
De amandelgeur is het populairst in de scene
Hoi.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:10 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Wat een leuke naargeestige mensen hier
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:12 schreef xpompompomx het volgende:
Ik heb wel veel neofolk en martial industrial trouwes![]()
Leuk, dat is mijn hobbyquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wil je op mijn begrafenis komen?
Ja, het is niet dat ik die mevrouw niet ken natuurlijkquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:14 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Als je into folk bent, Chelsea Wolfe die ik steeds plug hier (nu)
en dan vooral Apokalypsis, Pain is Beauty... geloof me
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:12 schreef xpompompomx het volgende:
Ik heb wel veel neofolk en martial industrial trouwes![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:14 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Als je into folk bent, Chelsea Wolfe die ik steeds plug hier (nu)
en dan vooral Apokalypsis, Pain is Beauty... geloof me
Geklikt...quote:
Jep. Allemaal.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:20 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Geklikt...
ken je Emma Ruth Rundle
/
Anna von Hauswolfe
en EBstial Mouths Lynethe Cerveza
....
Wauw ja ik luiter en leukjes
Trouwens dan ken je Zoe Zanias/Keluar/Linea Aspera ook wel?quote:
It does ring a bell. Is dat die spoken word mevrouw?quote:
Lichten uit, kaarsen aan?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:23 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Wel fijn dat jullie me gezelschap houden, ik ben immers helemaal alleen thuis
Dat heb ik met dezequote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:22 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Trouwens dan ken je Zoe Zanias/Keluar/Linea Aspera ook wel?
Die griet heeft mijn geest gegijzeld
samen met CW
Vertrek uit deze toppa en keer nimmer terugquote:
Nou.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Vertrek uit deze toppa en keer nimmer terug
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
It does ring a bell. Is dat die spoken word mevrouw?
Ja doei, ik hoor nu al overal enge geluidenquote:
Fijn is dat he?quote:
Nee toch? we hebben met jou toch al een ballonvouwer?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nou oké, je krijgt een herkansing.
Die stem is overigens wel heel erg intrigerend....quote:
Ik wil me ook wel eens minder eenzaam voelen okéquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:33 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
[..]
Ja doei, ik hoor nu al overal enge geluiden
[..]
Fijn is dat he?
[..]
Nee toch? we hebben met jou toch al een ballonvouwer?
Kan je altijd bij me terecht, wel grote kans dat ik je negeer, dat doe ik bij mezelf ookquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik wil me ook wel eens minder eenzaam voelen oké
Eerlijk? Ze is bizar getalenteerd.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:35 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Die stem is overigens wel heel erg intrigerend....
ok....
even kiekn
wil toch weer met je friemelen
Ja dat doen die imperialisten ook al, dus jij kan er ook wel bijquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:36 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Kan je altijd bij me terecht, wel grote kans dat ik je negeer, dat doe ik bij mezelf ook
CW ook hoorquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Eerlijk? Ze is bizar getalenteerd.
Als je 't maar laat. Al moet ik je achtervolgen door de poorten van de hel!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:38 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
CW ook hoor
maar ik hoor het
ze heeft een bijonder geluid, en geen mickey mouse autosync
Ik ga haar checken... en niet boos zijn als ze valt voor mijn vileine humor.... zo zijn die snollen
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Als je 't maar laat. Al moet ik je achtervolgen door de poorten van de hel!
Oké na exothermicquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:39 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
luister dit nummer... ik ben serieus
die hoor ik nu... dat is wel een stem... tekst is wel... minder... tenminste ik hou niet zo van liefdesliedjesquote:
Hoe kom je er bij dat het een liefdesliedje isquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:43 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
die hoor ik nu... dat is wel een stem... tekst is wel... minder... tenminste ik hou niet zo van liefdesliedjes
Dat hoorde ik erin.... nou hoorquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat het een liefdesliedje is
Moet je voor me zegge, ik stomp je zo tussen je bolle ogen dat het bloed in twee dikke stralen uit je puntneus spuitquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
Hier een liefdesliedje op je bakkes
Ik denk dat er een muzieksmaak missmatch is.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nou oké, je krijgt een herkansing.
Het zou in ieder geval aandacht zijnquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:46 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Moet je voor me zegge, ik stomp je zo tussen je bolle ogen dat het bloed in twee dikke stralen uit je puntneus spuit
Terwijl ik toch best een brede muzieksmaak heb. Het ligt aan jou.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik denk dat er een muzieksmaak missmatch is.
Ze heeft iets dromerigs... dat is ook haar thema, ze heeft sleep paralysis tenminste dat is haar verhaal...quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
Preface of a dream ben ik nog niet over uit, ik vind haar sowieso niet echt uitgesproken. Beetje vlak zeg maar, kan het niet zo goed uitleggen.
Zo breed mogelijk, alles is mooi als je de tijd neemtquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Terwijl ik toch best een brede muzieksmaak heb. Het ligt aan jou.
En dan ernst en bobby niet kunnen waarderen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Terwijl ik toch best een brede muzieksmaak heb. Het ligt aan jou.
Niet mee eens. Wat verder ook prima is. Zal er rekening mee houdenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:49 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Zo breed mogelijk, alles is mooi als je de tijd neemt
behalve hiphop en rap
Gelieve uzelf te verplaatsen naar de dichtstbijzijnde afvalscheiding om uzelf vervolgens in een willekeurige bak te deponeren.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En dan ernst en bobby niet kunnen waarderen.
Ja godman ik ben echt teringwit, als ik een beat hoor ga ik spastisch kwijlen, dat is allesquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Niet mee eens. Wat verder ook prima is. Zal er rekening mee houden
Pretty fly for a White Guyquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:52 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ja godman ik ben echt teringwit, als ik een beat hoor ga ik spastisch kwijlen, dat is alles
Ik hoor linksom en rechtsom ook dat ik een kleine zou hebben, nou ik laat ze echt wel gillen hoor.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:53 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik heb ook een kleintje godverdomme
IK WIL EEN GROTE ZOALS EEN NEGER
Handen en mond... die heeft iedereenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik hoor linksom en rechtsom ook dat ik een kleine zou hebben, nou ik laat ze echt wel gillen hoor.
Nou ok ik ga zo klikkenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ook rap als deze? Tinie is wel een beetje een wigger.
Ik mag nooit zingen van mijn vrouw... ja in kerk alleenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
Zou deze
uit volle borst voor haar zingen
Voor 't zingen de kerk uit man, dat weet je tochquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:07 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik mag nooit zingen van mijn vrouw... ja in kerk alleen
Nee joh, elke dag, als je toch de riemen checkt, geef je haar de pil.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Voor 't zingen de kerk uit man, dat weet je toch
Aaah doortrapt, maar daardoor niet minder slim.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:10 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Nee joh, elke dag, als je toch de riemen checkt, geef je haar de pil.
Ze moet toch drinken je weet
ze ligt daar al 27 jaarquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Aaah doortrapt, maar daardoor niet minder slim.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Gelieve uzelf te verplaatsen naar de dichtstbijzijnde afvalscheiding om uzelf vervolgens in een willekeurige bak te deponeren.
mijn guilty pleasure is Depeche Modequote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dit is ook echt zo'n guilty pleasure van me
niet waarderen dat een man, want dat is het, in contact staat met zijn emotiesquote:
Dat jankerd was niet over de muziek hoor dikke papoeaquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:14 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
niet waarderen dat een man, want dat is het, in contact staat met zijn emoties_______________!
Moet je nog een keer zeggenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat jankerd was niet over de muziek hoor dikke papoea
Dikke papoeaquote:
Pas maar op anders hoest ik eens in jouw richtingquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:16 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Goedzo, commando's opvolgen kan je
ik sta versteld
Kut nu ril ik weer.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Pas maar op anders hoest ik eens in jouw richting
Krijg je straks nog sars of zo
Ik vond al dat je zo nauw keek... vies wijfquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:21 schreef ZarB het volgende:
Ik heb corona denk ik. Terwijl ik al weken de (Chinese) snackbar vermijd. Maar ik was vorige week ergens en daar was een Chinees ook onaangekondigd. Ik verdenk die ervan. Beetje stiekem verspreiden.
Het gaat hier echt allang niet meer over, beetje bijblijven.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:21 schreef ZarB het volgende:
Ik heb corona denk ik. Terwijl ik al weken de (Chinese) snackbar vermijd. Maar ik was vorige week ergens en daar was een Chinees ook onaangekondigd. Ik verdenk die ervan. Beetje stiekem verspreiden.
Nou en ik overleef het toch wel. Dan heb ik het gehad, ben ik immuun en lach ik jullie allemaal uit doeiquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:21 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik vond al dat je zo nauw keek... vies wijf
Zijn al allemaal filmpjes van Chinezen die op de knoppen in liften en zo spugen zou maar bij ze uit de buurt blijven.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:21 schreef ZarB het volgende:
Kan je lekker met mijn lijk lopen slepenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:24 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nou en ik overleef het toch wel. Dan heb ik het gehad, ben ik immuun en lach ik jullie allemaal uit doei
Ik reageer gewoon op de OP/TT en niet op een suffe homo conversatie bestaande uit vage clipjes.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het gaat hier echt allang niet meer over, beetje bijblijven.
Dit kun je echt niet zeggen tegen ZarB. Ze is high class.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:24 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Kan je lekker met mijn lijk lopen slepenik hoop dat de pus in je oog spuit, snol
Hou je dikke bek tegen Sebbe of ik djoek jequote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:25 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon op de OP/TT en niet op een suffe homo converstatie bestaande uit vage clipjes.
Zal t nog eens voor je opnemen, kutwijfquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:25 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon op de OP/TT en niet op een suffe homo conversatie bestaande uit vage clipjes.
Ja heb ik ook gezien. Monsterlijkquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zijn al allemaal filmpjes van Chinezen die op de knoppen in liften en zo spugen zou maar bij ze uit de buurt blijven.
Ik ken haar niet, ik kom hier netquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dit kun je echt niet zeggen tegen ZarB. Ze is high class.
Thnx matsco ik wist dat je m'n rug zou hebbequote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:26 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Hou je dikke bek tegen Sebbe of ik djoek je
Ik heb denk ik de reactie gemist waarin je het voor me opnamquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zal t nog eens voor je opnemen, kutwijf
We pakken die kechquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Thnx matsco ik wist dat je m'n rug zou hebbe
En nu al een gevestigde naam in the game. Doe je goed.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:26 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik ken haar niet, ik kom hier net
Was pas de 18e keerquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En nu al een gevestigde naam in the game. Doe je goed.
Ja daarom ga ik dat dus ook lekker niet meer doenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:26 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik heb denk ik de reactie gemist waarin je het voor me opnam
Je kan hem ook gewoon uitleggen in plaats van me aan te vallen op m'n onzekerhedenquote:
Kom, fietsenhok, nuquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je kan hem ook gewoon uitleggen in plaats van me aan te vallen op m'n onzekerheden![]()
#feelz #homoconversatiemetvageclipjes
Het is me nog niet helemaal duidelijk of je nou wil friemelen of m'n keel wil dichtknijpen, dus ik wacht het nog even af als je het goed vindt.quote:
Beidenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het is me nog niet helemaal duidelijk of je nou wil friemelen of m'n keel wil dichtknijpen, dus ik wacht het nog even af als je het goed vindt.
Geen zwellingen in bepaalde regio's?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ja precies, die onduidelijkheid is heel beangstigend.
Hierquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:36 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Geen zwellingen in bepaalde regio's?
Daarover gesproken, waar is ZarB
Daarvoor ben ik net iets te veel hetero denk ik, #disappointmentquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:36 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Geen zwellingen in bepaalde regio's?
Daarover gesproken, waar is ZarB
Kipjes zijn altijd welkom, ik hou van gekwetterquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:39 schreef ZarB het volgende:
[..]
Hier
Maar het werd weer zo knus dat ik twijfelde of ik wat zou zeggen
Godverdomme man... nog net niet wanhopig genoegquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Daarvoor ben ik net iets te veel hetero denk ik, #disappointment
Geef het nog ff, kan nooit lang meer duren.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:40 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Godverdomme man... nog net niet wanhopig genoeg
Ik breek jequote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Geef het nog ff, kan nooit lang meer duren.
Ok ik krijg gemixte signalen maar dan blijf ik welquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:39 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Kipjes zijn altijd welkom, ik hou van gekwetter
Fijn, ik lust wel koffiequote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:43 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ok ik krijg gemixte signalen maar dan blijf ik wel
Vrouwenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:43 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ok ik krijg gemixte signalen maar dan blijf ik wel
Welke koffie. Alleen koffie bestaat niet meer. Heb alleen koffievariatiequote:
Beetje gay is okéquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:43 schreef ZarB het volgende:
Maar deze conversatie is toch gay? Ik snap niet waarom daar net zo op gevibreerd werd.
Welkom broederquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:46 schreef PiyeReloaded het volgende:
Zozo, een ouderwets baggertopic in KLB.
Ja godverdomme gewoon zo uit een douwe egberts pak in een nummer 4 filter en dn water eroverheen laten sijpelen... jezus christusquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:44 schreef ZarB het volgende:
[..]
Welke koffie. Alleen koffie bestaat niet meer. Heb alleen koffievariatie
hoiquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:46 schreef PiyeReloaded het volgende:
Zozo, een ouderwets baggertopic in KLB.
Gatverdamme manquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:49 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ja godverdomme gewoon zo uit een douwe egberts pak in een nummer 4 filter en dn water eroverheen laten sijpelen... jezus christus
Ik ben een zeer eenvoudig mensquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Gatverdamme mankoop een bonenmachine.
Trek een nummertje.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:53 schreef Fer_de_Lance het volgende:
oh nee, ik heb een extreem complex
Als er maar iets te fixen valtquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:55 schreef ZarB het volgende:
Complexen ben ik goed in.
Nog iemand die zegeltjes spaart van de DE verpakking? Leuk hoor, bij 40000 kan je een kopje kiezen met 15 euro bijbetaling.
Strijden tot we er bij neervallen broer.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:57 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
[..]
Props voor de toewijding. @:ZarB ook.
Mijn beste dagboek everquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:57 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
[..]
Als ik corona krijg en langzaam stik in mijn vloeistoffen zal ik aan dit topic denken en weet je... ik had zoveel kunnen doen met deze tijdquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:01 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ere wie ere toekomt, goeie toppa deez.
Tijd is geld, daarom heb ik het geen van beiden.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:02 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Als ik corona krijg en langzaam stik in mijn vloeistoffen zal ik aan dit topic denken en weet je... ik had zoveel kunnen doen met deze tijd
godverdomme
Soms ff kijken of we het oude niveau weer kunnen bereiken.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:57 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
[..]
Joh als ik moet gaan opnoemen waar ik tekort aan heb komen we internet tekort en moet je router vervangen wordenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Tijd is geld, daarom heb ik het geen van beiden.
Nooit meer, sleutelfiguren ontbrekenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:04 schreef ZarB het volgende:
[..]
Soms ff kijken of we het oude niveau weer kunnen bereiken.
Is pistache één van die dingen?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:04 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Joh als ik moet gaan opnoemen waar ik tekort aan heb komen we internet tekort en moet je router vervangen worden
Ik ben erquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:05 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Nooit meer, sleutelfiguren ontbreken
Zo die zijn lekker jah... en die heb ik niet... god eten tot je nagels bloedenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Is pistache één van die dingen?
Het wordt tijd voor een goed gesprek.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:06 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Zo die zijn lekker jah... en die heb ik niet... god eten tot je nagels bloeden
Vraag 1quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
Of een potje zaalvoetbal. Ik twijfel nog.
Is dat dan vraag 1.b? En is die eerste dan 1.a? Ga uit m'n hoofd whaaa😩quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:12 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Vraag 1
Zijn er douches
Vraag B
Komt ZarB
Ja ik ben helaas krankzinnig, ik kan er ook niets aan helpenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Is dat dan vraag 1.b? En is die eerste dan 1.a? Ga uit m'n hoofd whaaa😩
Als ze mij ontmoet zal ze jou slechts herinneren met een meewarige grijnsquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
Maar als ik en ZarB een keer zouden meeten, weet ik wel zeker dat ze komt ja. Huts!
Moet je het nou constant inwrijven dat ik niet aan jou kan tippen?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:15 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Als ze mij ontmoet zal ze jou slechts herinneren met een meewarige grijns
Ik zwelg in mijn internet-superioriteitquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Moet je het nou constant inwrijven dat ik niet aan jou kan tippen?
Mentaal gezond is het nieuwe krankzinnig.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:14 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ja ik ben helaas krankzinnig, ik kan er ook niets aan helpen
Zelfs dat is voor mij onbereikbaarquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:17 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik zwelg in mijn internet-superioriteit
het is alles dat ik heb
oh fuck... fuck... FUCKquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Mentaal gezond is het nieuwe krankzinnig.
Uiteindelijk is de enige weg omhoogquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zelfs dat is voor mij onbereikbaar
Amen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:18 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Uiteindelijk is de enige weg omhoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |