Groenland is een bitchquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:09 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Dat ligt er aan, heb je Madagaskar en Groenland al?
Slim, houdt het ook Corona tegen?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat is m'n masker om niet te laten zien hoe kwetsbaar ik ben.
Nee daar heb ik alcohol voor.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:10 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Slim, houdt het ook Corona tegen?
Jouw brein is zo groot als een planeet is het niet? Marvin....quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nee daar heb ik alcohol voor.
Met gesloten havens wordt Groenland wel erg lastig te pakkenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:10 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Groenland is een bitch
Havens zijn al dicht, ik heb Avian aan en combined zoonose unlocked
Heb je ZML gekeken? Ik ben als die wethouder van de VVD.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:13 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Jouw brein is zo groot als een planeet is het niet? Marvin....
Heb ik sowbersow aan staan, ik hoop op bird migrationquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:14 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Met gesloten havens wordt Groenland wel erg lastig te pakken![]()
Zou voor cold résistance 1 en 2 gaan
Godtering man rot op ik ben lid van de btaquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Heb je ZML gekeken? Ik ben als die wethouder van de VVD.
Geen flauw idee wat het is en geen greintje zin om het te googlen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:15 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Godtering man rot op ik ben lid van de bta
Ik wacht tot de US president besmet wordt en dan full paranoid gaanquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:15 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Heb ik sowbersow aan staan, ik hoop op bird migration
Als je doelt op Colijn klopt daar helemaal niks van. Die uitspraak was van 1936, vier jaar voor de oorlog.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:12 schreef Fer_de_Lance het volgende:
"gaat u rustig slapen vannacht"
Dat was onze minister president, vlak voor het uitbreken van de tweede wereldoorlog.
Bond tegen afkortingenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat het is en geen greintje zin om het te googlen.
en kwam het goed?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:22 schreef Pendule het volgende:
[..]
Als je doelt op Colijn klopt daar helemaal niks van. Die uitspraak was van 1936, vier jaar voor de oorlog.
ah zo.. auwquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:24 schreef Pendule het volgende:
[..]
Nee, maar op dat moment was hij geen minister-president. Je ziet al waar het fout gaat.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:23 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Bond tegen afkortingen![]()
![]()
snappie?
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:26 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Is echt sinds jaren dat ik weer een downie vind die erin trapt
ik wil echt met je friemelen
quote:
Blijf nou even ontopic man... jeetjequote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:32 schreef xpompompomx het volgende:
DarkwaveNiet gewoon lekkere Power Electronics uit je speakers blazen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |