Pretty fly for a White Guyquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:52 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ja godman ik ben echt teringwit, als ik een beat hoor ga ik spastisch kwijlen, dat is alles
Ik hoor linksom en rechtsom ook dat ik een kleine zou hebben, nou ik laat ze echt wel gillen hoor.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:53 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik heb ook een kleintje godverdomme
IK WIL EEN GROTE ZOALS EEN NEGER
Handen en mond... die heeft iedereenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik hoor linksom en rechtsom ook dat ik een kleine zou hebben, nou ik laat ze echt wel gillen hoor.
Nou ok ik ga zo klikkenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ook rap als deze? Tinie is wel een beetje een wigger.
Ik mag nooit zingen van mijn vrouw... ja in kerk alleenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
Zou deze
uit volle borst voor haar zingen
Voor 't zingen de kerk uit man, dat weet je tochquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:07 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik mag nooit zingen van mijn vrouw... ja in kerk alleen
Nee joh, elke dag, als je toch de riemen checkt, geef je haar de pil.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Voor 't zingen de kerk uit man, dat weet je toch
Aaah doortrapt, maar daardoor niet minder slim.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:10 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Nee joh, elke dag, als je toch de riemen checkt, geef je haar de pil.
Ze moet toch drinken je weet
ze ligt daar al 27 jaarquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Aaah doortrapt, maar daardoor niet minder slim.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Gelieve uzelf te verplaatsen naar de dichtstbijzijnde afvalscheiding om uzelf vervolgens in een willekeurige bak te deponeren.
mijn guilty pleasure is Depeche Modequote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dit is ook echt zo'n guilty pleasure van me
niet waarderen dat een man, want dat is het, in contact staat met zijn emotiesquote:
Dat jankerd was niet over de muziek hoor dikke papoeaquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:14 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
niet waarderen dat een man, want dat is het, in contact staat met zijn emoties_______________!
Moet je nog een keer zeggenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat jankerd was niet over de muziek hoor dikke papoea
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |