Kan je altijd bij me terecht, wel grote kans dat ik je negeer, dat doe ik bij mezelf ookquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik wil me ook wel eens minder eenzaam voelen oké
Eerlijk? Ze is bizar getalenteerd.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:35 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Die stem is overigens wel heel erg intrigerend....
ok....
even kiekn
wil toch weer met je friemelen
Ja dat doen die imperialisten ook al, dus jij kan er ook wel bijquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:36 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Kan je altijd bij me terecht, wel grote kans dat ik je negeer, dat doe ik bij mezelf ook
CW ook hoorquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Eerlijk? Ze is bizar getalenteerd.
Als je 't maar laat. Al moet ik je achtervolgen door de poorten van de hel!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:38 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
CW ook hoor
maar ik hoor het
ze heeft een bijonder geluid, en geen mickey mouse autosync
Ik ga haar checken... en niet boos zijn als ze valt voor mijn vileine humor.... zo zijn die snollen
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Als je 't maar laat. Al moet ik je achtervolgen door de poorten van de hel!
Oké na exothermicquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:39 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
luister dit nummer... ik ben serieus
die hoor ik nu... dat is wel een stem... tekst is wel... minder... tenminste ik hou niet zo van liefdesliedjesquote:
Hoe kom je er bij dat het een liefdesliedje isquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:43 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
die hoor ik nu... dat is wel een stem... tekst is wel... minder... tenminste ik hou niet zo van liefdesliedjes
Dat hoorde ik erin.... nou hoorquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat het een liefdesliedje is
Moet je voor me zegge, ik stomp je zo tussen je bolle ogen dat het bloed in twee dikke stralen uit je puntneus spuitquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
Hier een liefdesliedje op je bakkes
Ik denk dat er een muzieksmaak missmatch is.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nou oké, je krijgt een herkansing.
Het zou in ieder geval aandacht zijnquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:46 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Moet je voor me zegge, ik stomp je zo tussen je bolle ogen dat het bloed in twee dikke stralen uit je puntneus spuit
Terwijl ik toch best een brede muzieksmaak heb. Het ligt aan jou.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik denk dat er een muzieksmaak missmatch is.
Ze heeft iets dromerigs... dat is ook haar thema, ze heeft sleep paralysis tenminste dat is haar verhaal...quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
Preface of a dream ben ik nog niet over uit, ik vind haar sowieso niet echt uitgesproken. Beetje vlak zeg maar, kan het niet zo goed uitleggen.
Zo breed mogelijk, alles is mooi als je de tijd neemtquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Terwijl ik toch best een brede muzieksmaak heb. Het ligt aan jou.
En dan ernst en bobby niet kunnen waarderen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Terwijl ik toch best een brede muzieksmaak heb. Het ligt aan jou.
Niet mee eens. Wat verder ook prima is. Zal er rekening mee houdenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:49 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Zo breed mogelijk, alles is mooi als je de tijd neemt
behalve hiphop en rap
Gelieve uzelf te verplaatsen naar de dichtstbijzijnde afvalscheiding om uzelf vervolgens in een willekeurige bak te deponeren.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En dan ernst en bobby niet kunnen waarderen.
Ja godman ik ben echt teringwit, als ik een beat hoor ga ik spastisch kwijlen, dat is allesquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Niet mee eens. Wat verder ook prima is. Zal er rekening mee houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |