Goed zo! Die slangen proberen je topic te kapen de seconde dat je ff niet oplet.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:34 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Blijf nou even ontopic man... jeetje
Met je spruitjesgeur
Ik ben een feeks hoor wat dat betreft, alert en waakzaamquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Goed zo! Die slangen proberen je topic te kapen de seconde dat je ff niet oplet.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:35 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik ben een feeks hoor wat dat betreft, alert en waakzaam
Welke?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:38 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Lelijk dom kutwijf trouwens, maar dat nummer is echt goud op plutonium
https://nl.wikipedia.org/wiki/Berylliumquote:Naar verluidt heeft een oplossing van beryllium een zoetige smaak [...] De vroege chemici die dit gemeld hebben deden dat echter stervend: berylliumverbindingen zijn namelijk zeer giftig.
Courtney Lovequote:
Ik heb een heel klein zwaardjequote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:42 schreef Questular het volgende:
Je bent welkom in m'n doomsday bunker. Wel je eigen wapens meenemen.
Oh oke, want Paloma Faith wint ook niet de schoonheidsprijs, maar ze maakt unieke muziek.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:42 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Courtney Love
Dat nummer schreef ze volgens mij toen het uit wa smet Billy, van smashing pumpkins
godtering
Smashing Pumpkins
dit nummer:
Keihard, in de zon, met een biertje
Een prettig uiterlijk is geen vereiste, alleen een prettige bijkomstigheid... tenminste, dat zegt mijn moeder altijd...quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Oh oke, want Paloma Faith wint ook niet de schoonheidsprijs, maar ze maakt unieke muziek.
Je moeder klinkt als een verstandige vrouw, op alle terreinen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:45 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Een prettig uiterlijk is geen vereiste, alleen een prettige bijkomstigheid... tenminste, dat zegt mijn moeder altijd...
ze haat me
Valt best mee, steeds als ik haar bel vraagt ze hoe ik aan haar nummer komquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je moeder klinkt als een verstandige vrouw, op alle terreinen.
Daarom bel ik de mijne ook niet, ik weet wanneer ik ergens niet welkom ben.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:48 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Valt best mee, steeds als ik haar bel vraagt ze hoe ik aan haar nummer kom
Relax man! Je hebt gewoon ff wat ontspanning nodig.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:12 schreef Fer_de_Lance het volgende:
De klacht is dat ik kennelijk een bange sukkel ben
Toch zit je nog steeds op klbquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Daarom bel ik de mijne ook niet, ik weet wanneer ik ergens niet welkom ben.
Ik hoop dat je op het verkeerde moment in een mal zitquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:52 schreef Werkman het volgende:
[..]
De klacht is dat ik kennelijk een bange sukkel ben
Relax man! Je hebt gewoon ff wat ontspanning nodig.
Hier, ga even gezellig een vid kijken...
M'n fanbasequote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:52 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Toch zit je nog steeds op klb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |