Welkom broederquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:46 schreef PiyeReloaded het volgende:
Zozo, een ouderwets baggertopic in KLB.
Ja godverdomme gewoon zo uit een douwe egberts pak in een nummer 4 filter en dn water eroverheen laten sijpelen... jezus christusquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:44 schreef ZarB het volgende:
[..]
Welke koffie. Alleen koffie bestaat niet meer. Heb alleen koffievariatie
hoiquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:46 schreef PiyeReloaded het volgende:
Zozo, een ouderwets baggertopic in KLB.
Gatverdamme manquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:49 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ja godverdomme gewoon zo uit een douwe egberts pak in een nummer 4 filter en dn water eroverheen laten sijpelen... jezus christus
Ik ben een zeer eenvoudig mensquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Gatverdamme mankoop een bonenmachine.
Trek een nummertje.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:53 schreef Fer_de_Lance het volgende:
oh nee, ik heb een extreem complex
Als er maar iets te fixen valtquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:55 schreef ZarB het volgende:
Complexen ben ik goed in.
Nog iemand die zegeltjes spaart van de DE verpakking? Leuk hoor, bij 40000 kan je een kopje kiezen met 15 euro bijbetaling.
Strijden tot we er bij neervallen broer.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:57 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
[..]
Props voor de toewijding. @:ZarB ook.
Mijn beste dagboek everquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:57 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
[..]
Props voor de toewijding. @:ZarB ook.
Als ik corona krijg en langzaam stik in mijn vloeistoffen zal ik aan dit topic denken en weet je... ik had zoveel kunnen doen met deze tijdquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:01 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ere wie ere toekomt, goeie toppa deez.
Tijd is geld, daarom heb ik het geen van beiden.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:02 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Als ik corona krijg en langzaam stik in mijn vloeistoffen zal ik aan dit topic denken en weet je... ik had zoveel kunnen doen met deze tijd
godverdomme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |