Pas maar op anders hoest ik eens in jouw richtingquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:16 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Goedzo, commando's opvolgen kan je
ik sta versteld
Kut nu ril ik weer.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Pas maar op anders hoest ik eens in jouw richting
Krijg je straks nog sars of zo
Ik vond al dat je zo nauw keek... vies wijfquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:21 schreef ZarB het volgende:
Ik heb corona denk ik. Terwijl ik al weken de (Chinese) snackbar vermijd. Maar ik was vorige week ergens en daar was een Chinees ook onaangekondigd. Ik verdenk die ervan. Beetje stiekem verspreiden.
Het gaat hier echt allang niet meer over, beetje bijblijven.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:21 schreef ZarB het volgende:
Ik heb corona denk ik. Terwijl ik al weken de (Chinese) snackbar vermijd. Maar ik was vorige week ergens en daar was een Chinees ook onaangekondigd. Ik verdenk die ervan. Beetje stiekem verspreiden.
Nou en ik overleef het toch wel. Dan heb ik het gehad, ben ik immuun en lach ik jullie allemaal uit doeiquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:21 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik vond al dat je zo nauw keek... vies wijf
Zijn al allemaal filmpjes van Chinezen die op de knoppen in liften en zo spugen zou maar bij ze uit de buurt blijven.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:21 schreef ZarB het volgende:
Kan je lekker met mijn lijk lopen slepenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:24 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nou en ik overleef het toch wel. Dan heb ik het gehad, ben ik immuun en lach ik jullie allemaal uit doei
Ik reageer gewoon op de OP/TT en niet op een suffe homo conversatie bestaande uit vage clipjes.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het gaat hier echt allang niet meer over, beetje bijblijven.
Dit kun je echt niet zeggen tegen ZarB. Ze is high class.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:24 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Kan je lekker met mijn lijk lopen slepenik hoop dat de pus in je oog spuit, snol
Hou je dikke bek tegen Sebbe of ik djoek jequote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:25 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon op de OP/TT en niet op een suffe homo converstatie bestaande uit vage clipjes.
Zal t nog eens voor je opnemen, kutwijfquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:25 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon op de OP/TT en niet op een suffe homo conversatie bestaande uit vage clipjes.
Ja heb ik ook gezien. Monsterlijkquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zijn al allemaal filmpjes van Chinezen die op de knoppen in liften en zo spugen zou maar bij ze uit de buurt blijven.
Ik ken haar niet, ik kom hier netquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dit kun je echt niet zeggen tegen ZarB. Ze is high class.
Thnx matsco ik wist dat je m'n rug zou hebbequote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:26 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Hou je dikke bek tegen Sebbe of ik djoek je
Ik heb denk ik de reactie gemist waarin je het voor me opnamquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zal t nog eens voor je opnemen, kutwijf
We pakken die kechquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Thnx matsco ik wist dat je m'n rug zou hebbe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |