Soms ff kijken of we het oude niveau weer kunnen bereiken.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:57 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
[..]
Props voor de toewijding. @:ZarB ook.
Joh als ik moet gaan opnoemen waar ik tekort aan heb komen we internet tekort en moet je router vervangen wordenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Tijd is geld, daarom heb ik het geen van beiden.
Nooit meer, sleutelfiguren ontbrekenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:04 schreef ZarB het volgende:
[..]
Soms ff kijken of we het oude niveau weer kunnen bereiken.
Is pistache één van die dingen?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:04 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Joh als ik moet gaan opnoemen waar ik tekort aan heb komen we internet tekort en moet je router vervangen worden
Ik ben erquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:05 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Nooit meer, sleutelfiguren ontbreken
Zo die zijn lekker jah... en die heb ik niet... god eten tot je nagels bloedenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Is pistache één van die dingen?
Het wordt tijd voor een goed gesprek.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:06 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Zo die zijn lekker jah... en die heb ik niet... god eten tot je nagels bloeden
Vraag 1quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
Of een potje zaalvoetbal. Ik twijfel nog.
Is dat dan vraag 1.b? En is die eerste dan 1.a? Ga uit m'n hoofd whaaa😩quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:12 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Vraag 1
Zijn er douches
Vraag B
Komt ZarB
Ja ik ben helaas krankzinnig, ik kan er ook niets aan helpenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Is dat dan vraag 1.b? En is die eerste dan 1.a? Ga uit m'n hoofd whaaa😩
Als ze mij ontmoet zal ze jou slechts herinneren met een meewarige grijnsquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
Maar als ik en ZarB een keer zouden meeten, weet ik wel zeker dat ze komt ja. Huts!
Moet je het nou constant inwrijven dat ik niet aan jou kan tippen?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:15 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Als ze mij ontmoet zal ze jou slechts herinneren met een meewarige grijns
Ik zwelg in mijn internet-superioriteitquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Moet je het nou constant inwrijven dat ik niet aan jou kan tippen?
Mentaal gezond is het nieuwe krankzinnig.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:14 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ja ik ben helaas krankzinnig, ik kan er ook niets aan helpen
Zelfs dat is voor mij onbereikbaarquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:17 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik zwelg in mijn internet-superioriteit
het is alles dat ik heb
oh fuck... fuck... FUCKquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Mentaal gezond is het nieuwe krankzinnig.
Uiteindelijk is de enige weg omhoogquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zelfs dat is voor mij onbereikbaar
Amen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:18 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Uiteindelijk is de enige weg omhoog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |