quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:18 schreef Cinemaniak het volgende:
Over twee dagen......
[ afbeelding ]
Kimquote:
Godverdomme wat mooiquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
voor zij die wijzen is het weten dat ze niets weten.
Retteketet, aan de pep ipv naar bed.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:51 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Ik heb er ook 1
Het is economisch om eerst je neus te snuiten en dan met hetzelfde doekje je kont af te vegen, andersom is echter dom
Hè? Kun je dit uitleggen?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:12 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Ik heb ook geen idee wat je moet doen om je ook maar iets voor te bereiden, ik bedoel ik woon in zuid-holland, kan ik wel preppen met zonnepaneeltjes en weet ik het, maar ja, als ik zonnepaneeltjes nodig heb is er waarschijnlijk geen stroom en staat er hier binnen een dag 9 meter water... dan heb je meer aan een rubberboot...
De klacht is dat ik kennelijk een bange sukkel ben
quote:
Toet toet, boing boing, peppi en kokkie.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
Retteketet, aan de pep ipv naar bed.
Geen coke als ik pepsiquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:55 schreef Nine. het volgende:
[..]
Toet toet, boing boing, peppi en kokkie.
Als het regent in september, valt kerstmis doorgaans in decemberquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:55 schreef Nine. het volgende:
[..]
Toet toet, boing boing, peppi en kokkie.
Ja god, ik denk ik open gewoon een KLB topic dat volkomen ontspoort en dan heb ik weer even afleidingquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:54 schreef kuolema het volgende:
In beide gevallen helpt het misschien om wat informatie op te zoeken.
Ik ga je missen manquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
Alleen ouderen en zwakkeren gaan dood. De rest wordt alleen maar ziek.
We komen er vast wel overheen, we maken er gewoon "goed topic weer kluun" van.quote:
Ik vind dat je er wel heel luchtig over doet, het is wel VD hequote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:01 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
We komen er vast wel overheen, we maken er gewoon "goed topic weer kluun" van.
Dat ligt er aan, heb je Madagaskar en Groenland al?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:40 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ja lekker, airborne unlockt...
full systemic shock nog slechts 34 DNA points
Of doorsparen voor suddendeath.. 64 DNA points
Dat is m'n masker om niet te laten zien hoe kwetsbaar ik ben.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:06 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik vind dat je er wel heel luchtig over doet, het is wel VD he
akelige vent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |