Bron: https://www.fr12.nl/nieuw(...)naart-schneider.htmlquote:Bozeník in voetsporen van Makaay, Berghuis evenaart Schneider
Door de overwinning op Fortuna Sittard (2-1) verlengde Feyenoord de ongeslagen reeks in de Eredivisie onder Dick Advocaat. Maar er waren meer mooie statistieken. We zetten ze voor je op een rijtje!
Feyenoord won de laatste tien duels in alle competities. De club noteerde in de laatste 45 jaar slechts één keer een langere serie: vijftien duels in de periode februari-mei 2003. De laatste nederlaag van Feyenoord dateert van 12 december, toen FC Porto in de Europa League in eigen huis met 3-2 te sterk bleek
Feyenoord (W10-G2-V0) bleef twaalf Eredivisieduels op rij ongeslagen. Dat is voor het eerst sinds november 2016 - februari 2017 (W11-G1-V0).
Feyenoord won de eerste vijf competitiewedstrijden van dit kalenderjaar. In de laatste twintig seizoenen hervatte Feyenoord de Eredivisie na de winterstop slechts één keer met vijf opeenvolgende zeges: in het kampioensjaar 2017 (toen zeven overwinningen op rij).
Dick Advocaat (W10-G2-V0) is de eerste trainer sinds Ernst Happel in 1969-1970 die ongeslagen blijft in zijn eerste twaalf Eredivisieduels als coach van Feyenoord. Happel bleef ongeslagen in zijn eerste 31 competitiewedstrijden als coach van de Rotterdammers (W20-G11-V0).
Róbert Bozeník maakte net als vorige week tegen PEC Zwolle de winnende goal. De enige andere spelers die dit seizoen minstens twee keer de winnende goal maakten de Eredivisie zijn ploeggenoot Steven Berghuis en Quincy Promes en Myron Boadu.
De laatste Feyenoorder die de winnende goal maakte in twee Eredivisieduels op rij was Roy Makaay in april 2009.
Steven Berghuis maakte zijn 51ste Eredivisiedoelpunt voor Feyenoord. Daarmee evenaart onze aanvoerder het totaal van Dick Schneider. Hij heeft Mario Been (53) en József Kiprich (53) in het vizier.
Sinds Berghuis (51 goals sinds 2016-2017) bij Feyenoord speelt, maakte alleen Vitessenaar Bryan Linssen (51) ook meer dan 50 doelpunten in de Eredivisie.
Berghuis is dit seizoen bij 21 van de 46 Feyenoord-treffers betrokken (veertien goals, zeven assists).
een scheit is een onvruchtbaar jong van een ram en een geit.quote:Op maandag 24 februari 2020 14:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Jezus christus, wat ben jij een DOM VARKEN HAHAHAHAHA![]()
![]()
Het persoonquote:Op maandag 24 februari 2020 14:25 schreef Gutanoth het volgende:
Ik hoopte al dat het domste persoon op dit forum mijn post zou quoten
Dank voor de mention. Uitstekend topic.quote:Op maandag 24 februari 2020 14:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:onlogisch @:lenny_leonard @:tjacka @:caland en ik vonden hem wel geslaagd
het domste persoonquote:Op maandag 24 februari 2020 14:25 schreef Gutanoth het volgende:
Ik hoopte al dat het domste persoon op dit forum mijn post zou quoten
Bedankt makker.quote:Op maandag 24 februari 2020 14:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dank voor de mention. Uitstekend topic.
Erg beschamend inderdaad, ik heb echter geen pakket rituals naar een meisje gestuurd in de hoop dat ik wat nudes zou krijgen.quote:Op maandag 24 februari 2020 14:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
het domste persoon
Godverdomme zeg.
Je maakt het met elke post erger.
Veranderdquote:Op maandag 24 februari 2020 14:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Mijn voorspelling op dit moment:
3-1 voor PSV
Meestal veranderd mijn gevoel nog, dus ik zal vrijdag een definitieve voorspelling plaatsen!
Dan speel ik hem door naar @PicoMMPquote:Op maandag 24 februari 2020 14:32 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik mag dit niet doen van mijzelf, niet na de "het persoon"
Scheitquote:Op maandag 24 februari 2020 14:20 schreef Gutanoth het volgende:
Wat een scheit OP![]()
Doe even dat plaatje van "Feyenoord is psv op alle vlakken voorbij"
Hebben die havenslaven weer wat te janken straks
Bij bepaalde users lach ik niet meer om spelfouten, anders blijf je bezig. Net zoals bij @KingRoland bijvoorbeeld.quote:Op maandag 24 februari 2020 14:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dan speel ik hem door naar @:picommp
Deze wedstrijden was mooier?quote:Op maandag 24 februari 2020 15:12 schreef PSVCL het volgende:
Deze wedstrijden was mooier dan de 10-0
Met opnieuw een jankende Leo Driessen na het winnende doelpint van Memphis
Deze wedstrijden wasquote:Op maandag 24 februari 2020 15:12 schreef PSVCL het volgende:
Grappig dat jonge spelers obv 100 minuten al worden afgeschreven. Jij zei ook al snel over Sinisterra dat hij er niet veel van kon, toch?quote:Op maandag 24 februari 2020 15:15 schreef maxi-mus het volgende:
Als je dit topic leest ga je bijna denken dat PSV-supporters niet zo intelligent zijn.
OT: Dit gaat Feyenoord met 1-2 winnen dankzij Berghuis. (Bozenik kan er niks van)
Deze wedstrijden wasquote:Op maandag 24 februari 2020 15:12 schreef PSVCL het volgende:
Maar om heel eerlijk te zijn kan Bozenik er niet heel veel van, das vrij duidelijkquote:Op maandag 24 februari 2020 15:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Grappig dat jonge spelers obv 100 minuten al worden afgeschreven. Jij zei ook al snel over Sinisterra dat hij er niet veel van kon, toch?
Dan hebben jullie ook nog kans om te winnen tegen het fabelachtig voetballende AZ.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom dat plaatje van de ArenA (met de lelijke stoeltjes) onder die logo's van PSV en Feyenoord? Lijkt me niet goed voor de grasmat als er twee wedstrijden op een dag zijn daar.
Maar tegenwoordig zijn er maar heel weinig pure spitsen in de Europese top. Lewa, Benzema, Haaland (voor zover je dat na 5 wedstrijden tegen de lamme en de blinde kunt bepalen), dan heb je het wel gehad. En Lewa en Benz kunnen op hun dag ook zeer goed faciliterend voetballen, vooral Karim.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar om heel eerlijk te zijn kan Bozenik er niet heel veel van, das vrij duidelijk
Ik zie hem toch wel tot een redelijke spits uitgroeien, hij positioneert zich goed en scoort gewoon echt makkelijk. Daarnaast is ie snel, kaatst hij goed en werkt hij keihard, veel meer heb je ook niet nodig als spits op dit niveau. In de Eredivisie heb je zo vaak spitsen die er helemaal niks van kunnen maar wel veel scoren en daadwerkelijk waardevol zijn. Neem een Vincent Jansen, of zelfs Guidetti, die hadden ook geen fluwelen techniek. Met name met eerstgenoemde vind ik hem vooralsnog vrij vergelijkbaar.
Dat wordt echt vreselijk kut. Allebei ook nog met een kater van de uitschakeling in Europa (lol)quote:Op maandag 24 februari 2020 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan hebben jullie ook nog kans om te winnen tegen het fabelachtig voetballende AZ.
quote:Op maandag 24 februari 2020 15:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom dat plaatje van de ArenA (met de lelijke stoeltjes) onder die logo's van PSV en Feyenoord? Lijkt me niet goed voor de grasmat als er twee wedstrijden op een dag zijn daar.
Jelly.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo Davy-achtig.
Qua tempo zal het ongeveer hetzelfde zijn.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom dat plaatje van bijna grijs gras onder die logo's van PSV en Feyenoord? Zo lijkt het net alsof die ploegen voetbal spelen als ze in 1942 deden.
Tot nu toe vind ik hem ook niet zo goed hoor. Maar hij is uitgebreid gescout, is nog niet helemaal (wedstrijd)fit, jong en echt net begonnen. Dus om het definitieve oordeel te vellen lijkt mij wat vroegquote:Op maandag 24 februari 2020 15:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar om heel eerlijk te zijn kan Bozenik er niet heel veel van, das vrij duidelijk
quote:Op maandag 24 februari 2020 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Qua tempo zal het ongeveer hetzelfde zijn.
Mwah, nu doe je het voetbal in 1942 ernstig tekort.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Qua tempo zal het ongeveer hetzelfde zijn.
Hij gaat ook niet de Europese top halen me dunkt.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar tegenwoordig zijn er maar heel weinig pure spitsen in de Europese top. Lewa, Benzema, Haaland (voor zover je dat na 5 wedstrijden tegen de lamme en de blinde kunt bepalen), dan heb je het wel gehad. En Lewa en Benz kunnen op hun dag ook zeer goed faciliterend voetballen, vooral Karim.
Maar dat kunnen de lamme en de blinde waarschijnlijk nog wel.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij gaat ook niet de Europese top halen me dunkt.
Maar hij kan zich wel echt gaan ontwikkelen tot een waardevolle spits voor Feyenoord.
En dat is voldoende, als hij vervolgens ook nog een leuk bedrag oplevert. Toekomstmuziekquote:Op maandag 24 februari 2020 16:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij gaat ook niet de Europese top halen me dunkt.
Maar hij kan zich wel echt gaan ontwikkelen tot een waardevolle spits voor Feyenoord.
Meer spitsen niet dan wel.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dat kunnen de lamme en de blinde waarschijnlijk nog wel.
Uitgebreid gescout door Feyenoord. Dat is hetzelfde als de arbitrage afkeuren wegens een uitgebreid rapport van yatsquote:Op maandag 24 februari 2020 16:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik hem ook niet zo goed hoor. Maar hij is uitgebreid gescout, is nog niet helemaal (wedstrijd)fit, jong en echt net begonnen. Dus om het definitieve oordeel te vellen lijkt mij wat vroeg
Jorgensen heeft jullie ook gewoon kampioen gemaakt.quote:
Jorgensen is juist een heel goede voetballer. Die had met zijn talent veel verder kunnen komen dan Feyenoord (alhoewel hij al zijn hele carrière kampt met blessures).quote:Op maandag 24 februari 2020 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jorgensen heeft jullie ook gewoon kampioen gemaakt.
Die was ook heel erg goed in dat seizoen.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Huh? Was gewoon onderdeel van een team, niet de belangrijkste man ofzo.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit weten we niet echt. Zijn vaak genoeg berichten naar buiten gekomen dat er juist niet wordt geluisterd naar de scouting van Feyenoord dus we kunnen het moeilijk beoordelen.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Uitgebreid gescout door Feyenoord. Dat is hetzelfde als de arbitrage afkeuren wegens een uitgebreid rapport van yats
Ja zonde. Als hij nou weer eens een keer 20+ wedstrijden achter elkaar fit blijft. Ach, gebeurt toch niet meer dus lekker verkopen.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jorgensen is juist een heel goede voetballer. Die had met zijn talent veel verder kunnen komen dan Feyenoord (alhoewel hij al zijn hele carrière kampt met blessures).
Zelfs dan vraag ik het mij af of ie zijn oude niveau voor een langere tijd kan halen. Vorig jaar heeft Gio dat toen ook niet goed gedaan, door hem direct te passeren nadat hij tegen PSV eindelijk weer een fantastische wedstrijd speelde. Het was begrijpelijk, maar dat is mentaal de laatste knak geweest bij hem.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja zonde. Als hij nou weer eens een keer 20+ wedstrijden achter elkaar fit blijft. Ach, gebeurt toch niet meer dus lekker verkopen.
Hahahaquote:Op maandag 24 februari 2020 16:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jorgensen is juist een heel goede voetballer.
Het was vooral de bedoeling dat er iemand ging happen, bedankt daarvoorquote:Op maandag 24 februari 2020 15:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Grappig dat jonge spelers obv 100 minuten al worden afgeschreven. Jij zei ook al snel over Sinisterra dat hij er niet veel van kon, toch?
Kutzooi. Tuin ik er gewoon vol in.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het was vooral de bedoeling dat er iemand ging happen, bedankt daarvoorSinisterra zei ik laatst, vind ik nog steeds geen groot talent eigenlijk hoewel hij het dit seizoen aardig deed in de wedstrijden die ik heb gekeken. Zonde van de blessure wat dat betreft.
Theresienstadt uit, altijd lastig.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom dat plaatje van bijna grijs gras onder die logo's van PSV en Feyenoord? Zo lijkt het net alsof die ploegen voetbal spelen als ze in 1942 deden.
quote:Op maandag 24 februari 2020 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, nu doe je het voetbal in 1942 ernstig tekort.
ADO werd in 1942 kampioen.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:34 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Theresienstadt uit, altijd lastig.
Niet gekliktquote:Op maandag 24 februari 2020 21:12 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
[..]
ADO werd in 1942 kampioen.![]()
Hij lijkt de techniek van een aardappel te hebben, maar volgens mij is het geen domme jongen.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij oogt wel wat ongepolijst maar laten we die jongen nog maar even de tijd geven.
3 eigen doelpunten, nice.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik kan niet wachten om Bozeniks eerste hattrick te zien aanstaande zondag.
Niet dat ie kan voetballen, maar hij gaat er wel drie scoren. Zo nodig helpen Viergever en Schwaab wel een handje.
Dennis Higler is de scheidsrechter.twitter:KNVB twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 12:03:53De aanstellingen voor komend weekend in de @eredivisie en @1e_Divisie: https://t.co/NKcuFomlOK. https://t.co/Qw6fdvCLyr reageer retweet
Mooiquote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Wedstrijd nieuws!Dennis Higler is de scheidsrechter.twitter:KNVB twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 12:03:53De aanstellingen voor komend weekend in de @:eredivisie en @:1e_Divisie: https://t.co/NKcuFomlOK. https://t.co/Qw6fdvCLyr reageer retweet
En goed nieuws voor PSV fans:
https://www.ed.nl/psv/ble(...)t-haalbaar~a03ca230/
Hendix kan gewoon spelen dus!
Hendixquote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Wedstrijd nieuws!Dennis Higler is de scheidsrechter.twitter:KNVB twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 12:03:53De aanstellingen voor komend weekend in de @:eredivisie en @:1e_Divisie: https://t.co/NKcuFomlOK. https://t.co/Qw6fdvCLyr reageer retweet
Hendix kan gewoon spelen dus!
quote:Feyenoord ziet Botteghin en Özyakup terugkeren
Eric Botteghin en Oguzhan Özyakup zijn aangesloten bij de groepstraining van Feyenoord. Ze zijn mogelijk op tijd fit voor de uitwedstrijd van zondag tegen PSV.
Botteghin fit, lucky PSV.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:53 schreef Scrummie2.1 het volgende:
!!! Nog meer TOPPER NIEUWS !!! !!! Nog meer TOPPER NIEUWS !!! !!! Nog meer TOPPER NIEUWS !!! !!! Nog meer TOPPER NIEUWS !!!
[..]
Prima voor ons ook!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Wedstrijd nieuws!En goed nieuws voor PSV fans:twitter:KNVB twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 12:03:53De aanstellingen voor komend weekend in de @:eredivisie en @:1e_Divisie: https://t.co/NKcuFomlOK. https://t.co/Qw6fdvCLyr reageer retweet
Hendrix kan gewoon spelen dus!
Als Luuk de Jong nog bij PSV had gespeeld had je wel wat aan Botteghin gehad ja.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik speel liever met Botteghin dan met Ie.
[..]
Eens
Ach, Lammers is ook geen geweldenaar.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Luuk de Jong nog bij PSV had gespeeld had je wel wat aan Botteghin gehad ja.
Mee eens, maar Botteghin is over het algemeen natuurlijk nuttiger tegen een spits die het vooral van zijn koppen moet hebben en een draaicirkel van een tank heeft.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach, Lammers is ook geen geweldenaar.
True. Maar Ié is zo waardeloos dat ik ook nu liever Botteghin hebquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens, maar Botteghin is over het algemeen natuurlijk nuttiger tegen een spits die het vooral van zijn koppen moet hebben en een draaicirkel van een tank heeft.
Goed nieuws? Voor Feyenoord misschienquote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hendrix kan gewoon spelen dus!
Ik moet zeggen dat ik zelden op die hele Ie heb geletquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:27 schreef fetX het volgende:
[..]
True. Maar Ié is zo waardeloos dat ik ook nu liever Botteghin heb
twitter:veronicainside twitterde op vrijdag 28-02-2020 om 14:51:09Haps als linksbuiten in topper tegen PSV https://t.co/YJmExPn41b #veronicainside #psvfey https://t.co/oDVCXvAAIw reageer retweet
Mooi nieuws!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:55 schreef GGMM het volgende:
!!! Nog meer TOPPER NIEUWS !!! !!! Nog meer TOPPER NIEUWS !!! !!! Nog meer TOPPER NIEUWS !!! !!! Nog meer TOPPER NIEUWS !!!twitter:veronicainside twitterde op vrijdag 28-02-2020 om 14:51:09Haps als linksbuiten in topper tegen PSV https://t.co/YJmExPn41b #veronicainside #psvfey https://t.co/oDVCXvAAIw reageer retweet
Is dit je definitieve voorspelling?quote:
Sommige mensen moet je ook alles uitleggen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dit je definitieve vorospelling?
Ik zie geen !!! DEFINITIEVE VOORSPELLING !!! !!! DEFINITIEVE VOORSPELLING !!! !!! DEFINITIEVE VOORSPELLING !!! !!! DEFINITIEVE VOORSPELLING !!! !!! DEFINITIEVE VOORSPELLING !!! !!! DEFINITIEVE VOORSPELLING !!! !!! DEFINITIEVE VOORSPELLING !!! !!! DEFINITIEVE VOORSPELLING !!! staan namelijk
Jazeker 😎quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dit je definitieve voorspelling?
Ik zie geen !!! DEFINITIEVE VOORSPELLING !!! !!! DEFINITIEVE VOORSPELLING !!! !!! DEFINITIEVE VOORSPELLING !!! !!! DEFINITIEVE VOORSPELLING !!! !!! DEFINITIEVE VOORSPELLING !!! !!! DEFINITIEVE VOORSPELLING !!! !!! DEFINITIEVE VOORSPELLING !!! !!! DEFINITIEVE VOORSPELLING !!! staan namelijk
Doe rustig man debielquote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verder alles goed met je, René?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was een verwijzing naar deze post mensen!!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
!!! DEFINITIEVE VOORSPELLING !!! !!! DEFINITIEVE VOORSPELLING !!! !!! DEFINITIEVE VOORSPELLING !!! !!! DEFINITIEVE VOORSPELLING !!! !!! DEFINITIEVE VOORSPELLING !!! !!! DEFINITIEVE VOORSPELLING !!! !!! DEFINITIEVE VOORSPELLING !!! !!! DEFINITIEVE VOORSPELLING !!!
Ik ga voor 1-1.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was een verwijzing naar deze post mensen!!
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:14 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Sommige mensen moet je ook alles uitleggen.
Dat Scrummie niet goed bij zijn hoofd is wisten we al maar daarom hoef je hem nog niet na te doen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was een verwijzing naar deze post mensen!!
Hier heb je een heel goed punt.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:16 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dat Scrummie niet goed bij zijn hoofd is wisten we al maar daarom hoef je hem nog niet na te doen.
Joh, die wedstrijd is al weer 10 jaar geleden, das een eeuwigheid.quote:
Ongeacht het resultaat vanmiddag is PSVCL degene die zichzelf het meest voor joker zetquote:
Raar ja. Het is niet alsof Fok overloopt van drukte.quote:
Dat gezegd hebbende, 2-6quote:Op zondag 1 maart 2020 14:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ongeacht het resultaat vanmiddag is PSVCL degene die zichzelf het meest voor joker zet
Wat heeft dat er mee te maken. Juist daarom is een apart topic juist goed.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:22 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Raar ja. Het is niet alsof Fok overloopt van drukte.
Genoteerd.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:22 schreef GGMM het volgende:
Ik denk 1-2
Dit is mijn DEFINITIEVE VOORSPELLING !!! @:scrummie2.1 @:lenny_leonard @:de_kraam
10-0quote:Op zondag 1 maart 2020 14:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ongeacht het resultaat vanmiddag is PSVCL degene die zichzelf het meest voor joker zet
Ben je niet voor Sevilla, nu Luuk de Jong daar speelt?quote:
Niet alleen de spelers maar ook de supporters weten hun emotie niet onder controle te houden omtrent Getafequote:
Voor de 5 PSV-ers en verdwaalde Feyenoorder. Dan hoor ik iemand zeggen, ja de andere voetballiefhebbers dan?!quote:Op zondag 1 maart 2020 14:22 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Raar ja. Het is niet alsof Fok overloopt van drukte.
De jong-En Nesyriquote:Op zondag 1 maart 2020 14:26 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ben je niet voor Sevilla, nu Luuk de Jong daar speelt?
Wat gaat het worden denk je? Ik denk gelijkspelletje.quote:
Datgene wat het meest uitkomt voor Ajaxquote:Op zondag 1 maart 2020 14:30 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Weet niet of hij meer anti PSV of anti Feyenoord is.
Deze opmerking zou ergens op slaan als ik ook daadwerkelijk voor Ajax was, maar helaasquote:Op zondag 1 maart 2020 14:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet alleen de spelers maar ook de supporters weten hun emotie niet onder controle te houden omtrent Getafe
Genot
Getafegod
Een opmerking van doublepain die nergens op slaat.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Deze opmerking zou ergens op slaan als ik ook daadwerkelijk voor Ajax was, maar helaas
quote:Op zondag 1 maart 2020 14:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet alleen de spelers maar ook de supporters weten hun emotie niet onder controle te houden omtrent Getafe
Genot
Getafegod
Die klotedingen moeten ze gewoon verbieden.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik had na 20 seconden kijken al ooraids van die kuttrommel.
Die is die 10-0 aan het terugkijken, je zag haar toch lachen.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Malen zijn vriendin is erg geïnteresseerd in de wedstrijd.
Denk eerder dat ze wil kijken hoe ze eruit zou zien als ze een cartoonhondje was geweest.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die is die 10-0 aan het terugkijken, je zag haar toch lachen.
quote:Op zondag 1 maart 2020 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk eerder dat ze wil kijken hoe ze eruit zou zien als ze een cartoonhondje was geweest.
quote:Op zondag 1 maart 2020 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk eerder dat ze wil kijken hoe ze eruit zou zien als ze een cartoonhondje was geweest.
Dan kan ze toch gewoon in de spiegel kijken?quote:Op zondag 1 maart 2020 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hehequote:Op zondag 1 maart 2020 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wow grapjequote:Op zondag 1 maart 2020 15:06 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jeetje zeg, ik wist niet dat je kwaad werd
Ik denk er hetzelfde over.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wow grapje
Maar ik twijfelde al aan dit topic, Ajax - AZ vond ik net geen topic waard.
maar als jij hier anders over denkt mag je natuurlijk gewoon een topic maken!
Geen knietje er achter aan. Beetje jammerquote:
Ziekenhuis in Gorinchem is dicht, niemand (behalve personeel) meer in of uit. Aldus breaking NOSquote:
k heb concurrentie https://psvnetwerk.forum2(...)607&p=197498#p197498quote:
Ja, er komt nu een persconferentie met de minister.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ziekenhuis in Gorinchem is dicht, niemand (behalve personeel) meer in of uit. Aldus breaking NOS
Wat raar om dat te doen vanwege een griepjequote:Op zondag 1 maart 2020 15:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ziekenhuis in Gorinchem is dicht, niemand (behalve personeel) meer in of uit. Aldus breaking NOS
10-100 keer dodelijker dan de standaard griep... Mwoah... Mag wel wat aandacht krijgen imo.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat raar om dat te doen vanwege een griepje
@:Gutanoth @:onlogisch
quote:Op zondag 1 maart 2020 15:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat raar om dat te doen vanwege een griepje
@:Gutanoth @:onlogisch
@onlogisch @Gutanothquote:Op zondag 1 maart 2020 15:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
10-100 keer dodelijker dan de standaard griep... Mwoah... Mag wel wat aandacht krijgen imo.
Waar héb jij het overquote:Op zondag 1 maart 2020 15:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
10-100 keer dodelijker dan de standaard griep... Mwoah... Mag wel wat aandacht krijgen imo.
quote:Op zondag 1 maart 2020 15:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, het zijn de feiten. Kun je niets tegen doen.
K, dan wordt het 7-70 keer dodelijker. Percentage griep is 0,02-0,2% doden.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar héb jij het over
Een nieuwe studie onder 1.099 coronapatiënten in China heeft aangetoond dat het overlijdenspercentage lager ligt dan eerder werd geschat. Gingen experts eerst uit van zo'n 2 procent, het in The New England Journal of Medicine gepubliceerde onderzoek gaat er vanuit dat 1,4 procent van de coronapatiënten aan het virus overlijdt.
Omdat mensen zonder of met slechts milde klachten misschien niet eens de diagnose krijgen, zou het werkelijke sterftepercentage in China nog lager kunnen zijn.
Weet ik.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, het zijn de feiten. Kun je niets tegen doen.
Plaat?quote:Op zondag 1 maart 2020 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik.Ik plaat Onlogisch en Gutanoth even omdat ze van Robert Jensen hebben gehoord dat het allemaal wel meevalt.
Doet het an sich ook wel hoor, maar neemt niet weg dat voorzorgsmaatregelen niet nodig zijn.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik.Ik plaat Onlogisch en Gutanoth even omdat ze van Robert Jensen hebben gehoord dat het allemaal wel meevalt.
Griep veroorzaakt jaarlijks 3 tot 5 miljoen ernstige zieken en 250.000 tot 500.000 doden.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
K, dan wordt het 7-70 keer dodelijker. Percentage griep is 0,02-0,2% doden.
Plaatquote:Op zondag 1 maart 2020 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als die minister Robert Jensen had gehoord, dan was het ziekenhuis nu vast nog gewoon open geweest.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
In Nederland:quote:Op zondag 1 maart 2020 15:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Griep veroorzaakt jaarlijks 3 tot 5 miljoen ernstige zieken en 250.000 tot 500.000 doden.
Hoe is dat 0,02-0,2%?![]()
Deze man
Bronquote:Toch veroorzaakt de griep jaarlijks 3 tot 5 miljoen ernstige zieken en 250.000 tot 500.000 doden. Elk jaar krijgen ongeveer 820.000 Nederlanders griep. Tijdens een gemiddelde griepepidemie in de winter gaan er in Nederland 250 tot 2.000 personen direct aan de griep of aan de gevolgen ervan dood.
Tja, je hebt altijd mensen die de feiten proberen te ontkennen...quote:Op zondag 1 maart 2020 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, bespaar je de moeite. Hij wil het niet snappen.
Moet hij wetenquote:
Driessen zei het goed (hoe onwaarschijnlijk ookquote:
En dan als het straks over is dankzij al deze maatregelen zeggen "JA ZIE JE WEL DAT HET WEL MEEVALT1!"quote:Op zondag 1 maart 2020 15:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, je hebt altijd mensen die de feiten proberen te ontkennen...
Gewoon negeren, niveautje feminazi's... Ook al zulk dom volkquote:Op zondag 1 maart 2020 15:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dan als het straks over is dankzij al deze maatregelen zeggen "JA ZIE JE WEL DAT HET WEL MEEVALT1!"
erg irritant!
hij was gefrustreerd dat PSV gelijk heeft gemaaktquote:Op zondag 1 maart 2020 15:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Driessen zei het goed (hoe onwaarschijnlijk ook)
Scheids laat van alles gaan, maar geeft hier dan geel voor. Beetje verkeerde prioriteiten.
Tyfus domquote:Op zondag 1 maart 2020 15:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, dit soort zaken zijn gewoon direct geel. Hartstikke objectief te beoordelen ook. Gewoon enorm dom dus.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Scheids laat van alles gaan, maar geeft hier dan geel voor. Beetje verkeerde prioriteiten.
Ja, het is maar beter als het ondanks die maatregelen toch flink misgaat, dat lijkt me de enige manier om ze te laten beseffen dat ze de plank volkomen mis slaan.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dan als het straks over is dankzij al deze maatregelen zeggen "JA ZIE JE WEL DAT HET WEL MEEVALT1!"
erg irritant!
Tyfus is niet dom, maar een infectie... Ik begrijp dat dat wellicht te moeilijk is voor jou, maar goed.quote:
Daarom zal ik als ik corona heb consequent concerten, voetbalwedstrijden en andere grote evenementen gaan bezoeken.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, het is maar beter als het ondanks die maatregelen toch flink misgaat, dat lijkt me de enige manier om ze te laten beseffen dat ze de plank volkomen mis slaan.
Misschien kan het nog muteren tot een zombievirus.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, het is maar beter als het ondanks die maatregelen toch flink misgaat, dat lijkt me de enige manier om ze te laten beseffen dat ze de plank volkomen mis slaan.
Niemand ontkent dat 'het mis gaat'. Honderdduizenden Nederlanders zullen besmet raken. Duizenden Nederlanders zullen sterven. Zoals.Ieder.Jaar.Met.De.Griep.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hier kan je moeilijk omheen laat staan negeren. Dat Gakpo dom is kan higler weinig aan doen.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als je niet snapt dat het sterftepercentage van sloppenwijken in China het beeld van de ziekte behoorlijk vertekenen, zou ik lekker mijn mond houden over "te moeilijk"quote:Op zondag 1 maart 2020 15:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tyfus is niet dom, maar een infectie... Ik begrijp dat dat wellicht te moeilijk is voor jou, maar goed.
Ik help je, ik zal vanaf dat moment geen wedstrijd van PSV meer missen.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom zal ik als ik corona heb consequent concerten, voetbalwedstrijden en andere grote evenementen gaan bezoeken.
Waarom zou jij dan gelijk dood zijn?quote:Op zondag 1 maart 2020 15:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kan het nog muteren tot een zombievirus.
Zou ook interessant zijn, ook al ben ik dan dood de eerste dag.
En slechtquote:Op zondag 1 maart 2020 15:42 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hier kan je moeilijk omheen laat staan negeren. Dat Gakpo dom is kan higler weinig aan doen.
Dat zei je moeder gisteravond ook.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:48 schreef Makamba_ het volgende:
Het schijnt spannend te zijn maar ik vind er geen bal aan.
Voor de neutrale supporter misschien niet neequote:Op zondag 1 maart 2020 15:48 schreef Makamba_ het volgende:
Het schijnt spannend te zijn maar ik vind er geen bal aan.
Meestal toch?quote:Op zondag 1 maart 2020 15:50 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Dumfries is vandaag de beste aanvaller van PSV
Ideaal dit topic, dan hoef ik zijn posts niet te lezen.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:54 schreef Coco. het volgende:
Yats is weer (nog steeds) eens mad in het live eredivisie topic.
Nooit twijfelen aan Gakpo, makker.quote:
Dat blijft toch een mooi moment.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:58 schreef Protoplanet het volgende:
Zoet zou de bal nu over de doellijn hebben getrokken
Refereert Rijnmond nu ook aanquote:Op zondag 1 maart 2020 15:58 schreef Protoplanet het volgende:
Godverdomme, die grap maakte ik alquote:Op zondag 1 maart 2020 15:58 schreef Protoplanet het volgende:
quote:Op zondag 1 maart 2020 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als Zoet op goal stond zat hij wel.
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 december 2019 19:15 schreef PSVCL het volgende:
Gakpo jaartje verhuren aan vittese ofzo
Forum Opties | |
---|---|