Bron: https://www.fr12.nl/nieuw(...)naart-schneider.htmlquote:Bozeník in voetsporen van Makaay, Berghuis evenaart Schneider
Door de overwinning op Fortuna Sittard (2-1) verlengde Feyenoord de ongeslagen reeks in de Eredivisie onder Dick Advocaat. Maar er waren meer mooie statistieken. We zetten ze voor je op een rijtje!
Feyenoord won de laatste tien duels in alle competities. De club noteerde in de laatste 45 jaar slechts één keer een langere serie: vijftien duels in de periode februari-mei 2003. De laatste nederlaag van Feyenoord dateert van 12 december, toen FC Porto in de Europa League in eigen huis met 3-2 te sterk bleek
Feyenoord (W10-G2-V0) bleef twaalf Eredivisieduels op rij ongeslagen. Dat is voor het eerst sinds november 2016 - februari 2017 (W11-G1-V0).
Feyenoord won de eerste vijf competitiewedstrijden van dit kalenderjaar. In de laatste twintig seizoenen hervatte Feyenoord de Eredivisie na de winterstop slechts één keer met vijf opeenvolgende zeges: in het kampioensjaar 2017 (toen zeven overwinningen op rij).
Dick Advocaat (W10-G2-V0) is de eerste trainer sinds Ernst Happel in 1969-1970 die ongeslagen blijft in zijn eerste twaalf Eredivisieduels als coach van Feyenoord. Happel bleef ongeslagen in zijn eerste 31 competitiewedstrijden als coach van de Rotterdammers (W20-G11-V0).
Róbert Bozeník maakte net als vorige week tegen PEC Zwolle de winnende goal. De enige andere spelers die dit seizoen minstens twee keer de winnende goal maakten de Eredivisie zijn ploeggenoot Steven Berghuis en Quincy Promes en Myron Boadu.
De laatste Feyenoorder die de winnende goal maakte in twee Eredivisieduels op rij was Roy Makaay in april 2009.
Steven Berghuis maakte zijn 51ste Eredivisiedoelpunt voor Feyenoord. Daarmee evenaart onze aanvoerder het totaal van Dick Schneider. Hij heeft Mario Been (53) en József Kiprich (53) in het vizier.
Sinds Berghuis (51 goals sinds 2016-2017) bij Feyenoord speelt, maakte alleen Vitessenaar Bryan Linssen (51) ook meer dan 50 doelpunten in de Eredivisie.
Berghuis is dit seizoen bij 21 van de 46 Feyenoord-treffers betrokken (veertien goals, zeven assists).
een scheit is een onvruchtbaar jong van een ram en een geit.quote:Op maandag 24 februari 2020 14:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Jezus christus, wat ben jij een DOM VARKEN HAHAHAHAHA![]()
![]()
Het persoonquote:Op maandag 24 februari 2020 14:25 schreef Gutanoth het volgende:
Ik hoopte al dat het domste persoon op dit forum mijn post zou quoten
Dank voor de mention. Uitstekend topic.quote:Op maandag 24 februari 2020 14:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:onlogisch @:lenny_leonard @:tjacka @:caland en ik vonden hem wel geslaagd
het domste persoonquote:Op maandag 24 februari 2020 14:25 schreef Gutanoth het volgende:
Ik hoopte al dat het domste persoon op dit forum mijn post zou quoten
Bedankt makker.quote:Op maandag 24 februari 2020 14:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dank voor de mention. Uitstekend topic.
Erg beschamend inderdaad, ik heb echter geen pakket rituals naar een meisje gestuurd in de hoop dat ik wat nudes zou krijgen.quote:Op maandag 24 februari 2020 14:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
het domste persoon
Godverdomme zeg.
Je maakt het met elke post erger.
Veranderdquote:Op maandag 24 februari 2020 14:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Mijn voorspelling op dit moment:
3-1 voor PSV
Meestal veranderd mijn gevoel nog, dus ik zal vrijdag een definitieve voorspelling plaatsen!
Dan speel ik hem door naar @PicoMMPquote:Op maandag 24 februari 2020 14:32 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik mag dit niet doen van mijzelf, niet na de "het persoon"
Scheitquote:Op maandag 24 februari 2020 14:20 schreef Gutanoth het volgende:
Wat een scheit OP![]()
Doe even dat plaatje van "Feyenoord is psv op alle vlakken voorbij"
Hebben die havenslaven weer wat te janken straks
Bij bepaalde users lach ik niet meer om spelfouten, anders blijf je bezig. Net zoals bij @KingRoland bijvoorbeeld.quote:Op maandag 24 februari 2020 14:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dan speel ik hem door naar @:picommp
Deze wedstrijden was mooier?quote:Op maandag 24 februari 2020 15:12 schreef PSVCL het volgende:
Deze wedstrijden was mooier dan de 10-0
Met opnieuw een jankende Leo Driessen na het winnende doelpint van Memphis
Deze wedstrijden wasquote:Op maandag 24 februari 2020 15:12 schreef PSVCL het volgende:
Grappig dat jonge spelers obv 100 minuten al worden afgeschreven. Jij zei ook al snel over Sinisterra dat hij er niet veel van kon, toch?quote:Op maandag 24 februari 2020 15:15 schreef maxi-mus het volgende:
Als je dit topic leest ga je bijna denken dat PSV-supporters niet zo intelligent zijn.
OT: Dit gaat Feyenoord met 1-2 winnen dankzij Berghuis. (Bozenik kan er niks van)
Deze wedstrijden wasquote:Op maandag 24 februari 2020 15:12 schreef PSVCL het volgende:
Maar om heel eerlijk te zijn kan Bozenik er niet heel veel van, das vrij duidelijkquote:Op maandag 24 februari 2020 15:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Grappig dat jonge spelers obv 100 minuten al worden afgeschreven. Jij zei ook al snel over Sinisterra dat hij er niet veel van kon, toch?
Dan hebben jullie ook nog kans om te winnen tegen het fabelachtig voetballende AZ.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom dat plaatje van de ArenA (met de lelijke stoeltjes) onder die logo's van PSV en Feyenoord? Lijkt me niet goed voor de grasmat als er twee wedstrijden op een dag zijn daar.
Maar tegenwoordig zijn er maar heel weinig pure spitsen in de Europese top. Lewa, Benzema, Haaland (voor zover je dat na 5 wedstrijden tegen de lamme en de blinde kunt bepalen), dan heb je het wel gehad. En Lewa en Benz kunnen op hun dag ook zeer goed faciliterend voetballen, vooral Karim.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar om heel eerlijk te zijn kan Bozenik er niet heel veel van, das vrij duidelijk
Ik zie hem toch wel tot een redelijke spits uitgroeien, hij positioneert zich goed en scoort gewoon echt makkelijk. Daarnaast is ie snel, kaatst hij goed en werkt hij keihard, veel meer heb je ook niet nodig als spits op dit niveau. In de Eredivisie heb je zo vaak spitsen die er helemaal niks van kunnen maar wel veel scoren en daadwerkelijk waardevol zijn. Neem een Vincent Jansen, of zelfs Guidetti, die hadden ook geen fluwelen techniek. Met name met eerstgenoemde vind ik hem vooralsnog vrij vergelijkbaar.
Dat wordt echt vreselijk kut. Allebei ook nog met een kater van de uitschakeling in Europa (lol)quote:Op maandag 24 februari 2020 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan hebben jullie ook nog kans om te winnen tegen het fabelachtig voetballende AZ.
quote:Op maandag 24 februari 2020 15:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom dat plaatje van de ArenA (met de lelijke stoeltjes) onder die logo's van PSV en Feyenoord? Lijkt me niet goed voor de grasmat als er twee wedstrijden op een dag zijn daar.
Jelly.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo Davy-achtig.
Qua tempo zal het ongeveer hetzelfde zijn.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom dat plaatje van bijna grijs gras onder die logo's van PSV en Feyenoord? Zo lijkt het net alsof die ploegen voetbal spelen als ze in 1942 deden.
Tot nu toe vind ik hem ook niet zo goed hoor. Maar hij is uitgebreid gescout, is nog niet helemaal (wedstrijd)fit, jong en echt net begonnen. Dus om het definitieve oordeel te vellen lijkt mij wat vroegquote:Op maandag 24 februari 2020 15:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar om heel eerlijk te zijn kan Bozenik er niet heel veel van, das vrij duidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |