Scheitquote:Op maandag 24 februari 2020 14:20 schreef Gutanoth het volgende:
Wat een scheit OP![]()
Doe even dat plaatje van "Feyenoord is psv op alle vlakken voorbij"
Hebben die havenslaven weer wat te janken straks
Bij bepaalde users lach ik niet meer om spelfouten, anders blijf je bezig. Net zoals bij @KingRoland bijvoorbeeld.quote:Op maandag 24 februari 2020 14:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dan speel ik hem door naar @:picommp
Deze wedstrijden was mooier?quote:Op maandag 24 februari 2020 15:12 schreef PSVCL het volgende:
Deze wedstrijden was mooier dan de 10-0
Met opnieuw een jankende Leo Driessen na het winnende doelpint van Memphis
Deze wedstrijden wasquote:Op maandag 24 februari 2020 15:12 schreef PSVCL het volgende:
Grappig dat jonge spelers obv 100 minuten al worden afgeschreven. Jij zei ook al snel over Sinisterra dat hij er niet veel van kon, toch?quote:Op maandag 24 februari 2020 15:15 schreef maxi-mus het volgende:
Als je dit topic leest ga je bijna denken dat PSV-supporters niet zo intelligent zijn.
OT: Dit gaat Feyenoord met 1-2 winnen dankzij Berghuis. (Bozenik kan er niks van)
Deze wedstrijden wasquote:Op maandag 24 februari 2020 15:12 schreef PSVCL het volgende:
Maar om heel eerlijk te zijn kan Bozenik er niet heel veel van, das vrij duidelijkquote:Op maandag 24 februari 2020 15:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Grappig dat jonge spelers obv 100 minuten al worden afgeschreven. Jij zei ook al snel over Sinisterra dat hij er niet veel van kon, toch?
Dan hebben jullie ook nog kans om te winnen tegen het fabelachtig voetballende AZ.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom dat plaatje van de ArenA (met de lelijke stoeltjes) onder die logo's van PSV en Feyenoord? Lijkt me niet goed voor de grasmat als er twee wedstrijden op een dag zijn daar.
Maar tegenwoordig zijn er maar heel weinig pure spitsen in de Europese top. Lewa, Benzema, Haaland (voor zover je dat na 5 wedstrijden tegen de lamme en de blinde kunt bepalen), dan heb je het wel gehad. En Lewa en Benz kunnen op hun dag ook zeer goed faciliterend voetballen, vooral Karim.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar om heel eerlijk te zijn kan Bozenik er niet heel veel van, das vrij duidelijk
Ik zie hem toch wel tot een redelijke spits uitgroeien, hij positioneert zich goed en scoort gewoon echt makkelijk. Daarnaast is ie snel, kaatst hij goed en werkt hij keihard, veel meer heb je ook niet nodig als spits op dit niveau. In de Eredivisie heb je zo vaak spitsen die er helemaal niks van kunnen maar wel veel scoren en daadwerkelijk waardevol zijn. Neem een Vincent Jansen, of zelfs Guidetti, die hadden ook geen fluwelen techniek. Met name met eerstgenoemde vind ik hem vooralsnog vrij vergelijkbaar.
Dat wordt echt vreselijk kut. Allebei ook nog met een kater van de uitschakeling in Europa (lol)quote:Op maandag 24 februari 2020 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan hebben jullie ook nog kans om te winnen tegen het fabelachtig voetballende AZ.
quote:Op maandag 24 februari 2020 15:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom dat plaatje van de ArenA (met de lelijke stoeltjes) onder die logo's van PSV en Feyenoord? Lijkt me niet goed voor de grasmat als er twee wedstrijden op een dag zijn daar.
Jelly.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo Davy-achtig.
Qua tempo zal het ongeveer hetzelfde zijn.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom dat plaatje van bijna grijs gras onder die logo's van PSV en Feyenoord? Zo lijkt het net alsof die ploegen voetbal spelen als ze in 1942 deden.
Tot nu toe vind ik hem ook niet zo goed hoor. Maar hij is uitgebreid gescout, is nog niet helemaal (wedstrijd)fit, jong en echt net begonnen. Dus om het definitieve oordeel te vellen lijkt mij wat vroegquote:Op maandag 24 februari 2020 15:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar om heel eerlijk te zijn kan Bozenik er niet heel veel van, das vrij duidelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |