Ik moet zeggen dat ik zelden op die hele Ie heb geletquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:27 schreef fetX het volgende:
[..]
True. Maar Ié is zo waardeloos dat ik ook nu liever Botteghin heb
twitter:veronicainside twitterde op vrijdag 28-02-2020 om 14:51:09Haps als linksbuiten in topper tegen PSV https://t.co/YJmExPn41b #veronicainside #psvfey https://t.co/oDVCXvAAIw reageer retweet
Mooi nieuws!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:55 schreef GGMM het volgende:
!!! Nog meer TOPPER NIEUWS !!! !!! Nog meer TOPPER NIEUWS !!! !!! Nog meer TOPPER NIEUWS !!! !!! Nog meer TOPPER NIEUWS !!!twitter:veronicainside twitterde op vrijdag 28-02-2020 om 14:51:09Haps als linksbuiten in topper tegen PSV https://t.co/YJmExPn41b #veronicainside #psvfey https://t.co/oDVCXvAAIw reageer retweet
Is dit je definitieve voorspelling?quote:
Sommige mensen moet je ook alles uitleggen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dit je definitieve vorospelling?
Ik zie geen !!! DEFINITIEVE VOORSPELLING !!! !!! DEFINITIEVE VOORSPELLING !!! !!! DEFINITIEVE VOORSPELLING !!! !!! DEFINITIEVE VOORSPELLING !!! !!! DEFINITIEVE VOORSPELLING !!! !!! DEFINITIEVE VOORSPELLING !!! !!! DEFINITIEVE VOORSPELLING !!! !!! DEFINITIEVE VOORSPELLING !!! staan namelijk
Jazeker 😎quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dit je definitieve voorspelling?
Ik zie geen !!! DEFINITIEVE VOORSPELLING !!! !!! DEFINITIEVE VOORSPELLING !!! !!! DEFINITIEVE VOORSPELLING !!! !!! DEFINITIEVE VOORSPELLING !!! !!! DEFINITIEVE VOORSPELLING !!! !!! DEFINITIEVE VOORSPELLING !!! !!! DEFINITIEVE VOORSPELLING !!! !!! DEFINITIEVE VOORSPELLING !!! staan namelijk
Doe rustig man debielquote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verder alles goed met je, René?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was een verwijzing naar deze post mensen!!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
!!! DEFINITIEVE VOORSPELLING !!! !!! DEFINITIEVE VOORSPELLING !!! !!! DEFINITIEVE VOORSPELLING !!! !!! DEFINITIEVE VOORSPELLING !!! !!! DEFINITIEVE VOORSPELLING !!! !!! DEFINITIEVE VOORSPELLING !!! !!! DEFINITIEVE VOORSPELLING !!! !!! DEFINITIEVE VOORSPELLING !!!
Ik ga voor 1-1.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was een verwijzing naar deze post mensen!!
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:14 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Sommige mensen moet je ook alles uitleggen.
Dat Scrummie niet goed bij zijn hoofd is wisten we al maar daarom hoef je hem nog niet na te doen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was een verwijzing naar deze post mensen!!
Hier heb je een heel goed punt.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:16 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dat Scrummie niet goed bij zijn hoofd is wisten we al maar daarom hoef je hem nog niet na te doen.
Joh, die wedstrijd is al weer 10 jaar geleden, das een eeuwigheid.quote:
Ongeacht het resultaat vanmiddag is PSVCL degene die zichzelf het meest voor joker zetquote:
Raar ja. Het is niet alsof Fok overloopt van drukte.quote:
Dat gezegd hebbende, 2-6quote:Op zondag 1 maart 2020 14:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ongeacht het resultaat vanmiddag is PSVCL degene die zichzelf het meest voor joker zet
Wat heeft dat er mee te maken. Juist daarom is een apart topic juist goed.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:22 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Raar ja. Het is niet alsof Fok overloopt van drukte.
Genoteerd.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:22 schreef GGMM het volgende:
Ik denk 1-2
Dit is mijn DEFINITIEVE VOORSPELLING !!! @:scrummie2.1 @:lenny_leonard @:de_kraam
10-0quote:Op zondag 1 maart 2020 14:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ongeacht het resultaat vanmiddag is PSVCL degene die zichzelf het meest voor joker zet
Ben je niet voor Sevilla, nu Luuk de Jong daar speelt?quote:
Niet alleen de spelers maar ook de supporters weten hun emotie niet onder controle te houden omtrent Getafequote:
Voor de 5 PSV-ers en verdwaalde Feyenoorder. Dan hoor ik iemand zeggen, ja de andere voetballiefhebbers dan?!quote:Op zondag 1 maart 2020 14:22 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Raar ja. Het is niet alsof Fok overloopt van drukte.
De jong-En Nesyriquote:Op zondag 1 maart 2020 14:26 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ben je niet voor Sevilla, nu Luuk de Jong daar speelt?
Wat gaat het worden denk je? Ik denk gelijkspelletje.quote:
Datgene wat het meest uitkomt voor Ajaxquote:Op zondag 1 maart 2020 14:30 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Weet niet of hij meer anti PSV of anti Feyenoord is.
Deze opmerking zou ergens op slaan als ik ook daadwerkelijk voor Ajax was, maar helaasquote:Op zondag 1 maart 2020 14:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet alleen de spelers maar ook de supporters weten hun emotie niet onder controle te houden omtrent Getafe
Genot
Getafegod
Een opmerking van doublepain die nergens op slaat.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Deze opmerking zou ergens op slaan als ik ook daadwerkelijk voor Ajax was, maar helaas
quote:Op zondag 1 maart 2020 14:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet alleen de spelers maar ook de supporters weten hun emotie niet onder controle te houden omtrent Getafe
Genot
Getafegod
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |