Raar ja. Het is niet alsof Fok overloopt van drukte.quote:
Dat gezegd hebbende, 2-6quote:Op zondag 1 maart 2020 14:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ongeacht het resultaat vanmiddag is PSVCL degene die zichzelf het meest voor joker zet
Wat heeft dat er mee te maken. Juist daarom is een apart topic juist goed.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:22 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Raar ja. Het is niet alsof Fok overloopt van drukte.
Genoteerd.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:22 schreef GGMM het volgende:
Ik denk 1-2
Dit is mijn DEFINITIEVE VOORSPELLING !!! @:scrummie2.1 @:lenny_leonard @:de_kraam
10-0quote:Op zondag 1 maart 2020 14:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ongeacht het resultaat vanmiddag is PSVCL degene die zichzelf het meest voor joker zet
Ben je niet voor Sevilla, nu Luuk de Jong daar speelt?quote:
Niet alleen de spelers maar ook de supporters weten hun emotie niet onder controle te houden omtrent Getafequote:
Voor de 5 PSV-ers en verdwaalde Feyenoorder. Dan hoor ik iemand zeggen, ja de andere voetballiefhebbers dan?!quote:Op zondag 1 maart 2020 14:22 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Raar ja. Het is niet alsof Fok overloopt van drukte.
De jong-En Nesyriquote:Op zondag 1 maart 2020 14:26 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ben je niet voor Sevilla, nu Luuk de Jong daar speelt?
Wat gaat het worden denk je? Ik denk gelijkspelletje.quote:
Datgene wat het meest uitkomt voor Ajaxquote:Op zondag 1 maart 2020 14:30 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Weet niet of hij meer anti PSV of anti Feyenoord is.
Deze opmerking zou ergens op slaan als ik ook daadwerkelijk voor Ajax was, maar helaasquote:Op zondag 1 maart 2020 14:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet alleen de spelers maar ook de supporters weten hun emotie niet onder controle te houden omtrent Getafe
Genot
Getafegod
Een opmerking van doublepain die nergens op slaat.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Deze opmerking zou ergens op slaan als ik ook daadwerkelijk voor Ajax was, maar helaas
quote:Op zondag 1 maart 2020 14:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet alleen de spelers maar ook de supporters weten hun emotie niet onder controle te houden omtrent Getafe
Genot
Getafegod
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |