Ziekenhuis in Gorinchem is dicht, niemand (behalve personeel) meer in of uit. Aldus breaking NOSquote:
k heb concurrentie https://psvnetwerk.forum2(...)607&p=197498#p197498quote:
Ja, er komt nu een persconferentie met de minister.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ziekenhuis in Gorinchem is dicht, niemand (behalve personeel) meer in of uit. Aldus breaking NOS
Wat raar om dat te doen vanwege een griepjequote:Op zondag 1 maart 2020 15:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ziekenhuis in Gorinchem is dicht, niemand (behalve personeel) meer in of uit. Aldus breaking NOS
10-100 keer dodelijker dan de standaard griep... Mwoah... Mag wel wat aandacht krijgen imo.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat raar om dat te doen vanwege een griepje
@:Gutanoth @:onlogisch
quote:Op zondag 1 maart 2020 15:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat raar om dat te doen vanwege een griepje
@:Gutanoth @:onlogisch
@onlogisch @Gutanothquote:Op zondag 1 maart 2020 15:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
10-100 keer dodelijker dan de standaard griep... Mwoah... Mag wel wat aandacht krijgen imo.
Waar héb jij het overquote:Op zondag 1 maart 2020 15:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
10-100 keer dodelijker dan de standaard griep... Mwoah... Mag wel wat aandacht krijgen imo.
quote:Op zondag 1 maart 2020 15:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, het zijn de feiten. Kun je niets tegen doen.
K, dan wordt het 7-70 keer dodelijker. Percentage griep is 0,02-0,2% doden.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar héb jij het over
Een nieuwe studie onder 1.099 coronapatiënten in China heeft aangetoond dat het overlijdenspercentage lager ligt dan eerder werd geschat. Gingen experts eerst uit van zo'n 2 procent, het in The New England Journal of Medicine gepubliceerde onderzoek gaat er vanuit dat 1,4 procent van de coronapatiënten aan het virus overlijdt.
Omdat mensen zonder of met slechts milde klachten misschien niet eens de diagnose krijgen, zou het werkelijke sterftepercentage in China nog lager kunnen zijn.
Weet ik.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, het zijn de feiten. Kun je niets tegen doen.
Plaat?quote:Op zondag 1 maart 2020 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik.Ik plaat Onlogisch en Gutanoth even omdat ze van Robert Jensen hebben gehoord dat het allemaal wel meevalt.
Doet het an sich ook wel hoor, maar neemt niet weg dat voorzorgsmaatregelen niet nodig zijn.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik.Ik plaat Onlogisch en Gutanoth even omdat ze van Robert Jensen hebben gehoord dat het allemaal wel meevalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |