Dat lijkt me sterk. Lenny komt op mij over als een verstandige jongenquote:
Heel veel meer is er ook niet voor nodig om Vitesse te verslaan zo te zien.quote:Op zondag 23 februari 2020 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV speelt weer als je comazuipende broertje van 14.
Echt afschuwelijk inderdaad.quote:Op zondag 23 februari 2020 14:58 schreef El-Stinho het volgende:
Vitesse v PSV is een parodie op voetbal.
PSVCL is chronisch dronken.quote:Op zondag 23 februari 2020 14:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Echt afschuwelijk inderdaad.
@:psvcl wist afgelopen week nog te melden dat PSV en Feyenoord het beste voetbal van NL spelen. Gezien gisteravond en wat ik nu zie kan dat echt niet
Soms heb ik het idee dat PSVCL niet zo objectief kan oordelen.quote:Op zondag 23 februari 2020 14:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Echt afschuwelijk inderdaad.
@:psvcl wist afgelopen week nog te melden dat PSV en Feyenoord het beste voetbal van NL spelen. Gezien gisteravond en wat ik nu zie kan dat echt niet
Diep in de avond.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:02 schreef Zipportal het volgende:
Volgende week Ajax - AZ om 20:00. (lol)
Slim duwtje inderdaad.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:08 schreef TehRocks het volgende:
Dat duwtje zorgt wel dat Schwaab niet bij de bal kan?
Dumfries maakte een overtreding.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:08 schreef TehRocks het volgende:
Dat duwtje zorgt wel dat Schwaab niet bij de bal kan?
Oké maatquote:Op zondag 23 februari 2020 15:10 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ik claim ook geen penalty vriend.
Misschien een leuke aankoop voor PSV.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:11 schreef fetX het volgende:
Die Buitink kan er echt helemaal niets van.
Leuk dat je 'm Teun mag noemenquote:Op zondag 23 februari 2020 15:14 schreef Durmada het volgende:
Overigens terecht dat Teun miste, het leek mij geen strafschop.
Met de naam Peer.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:17 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het is godverdomme een stukje fruit
Peerquote:Op zondag 23 februari 2020 15:15 schreef Durmada het volgende:
[..]
Is ook wel nodig als binnenkort zijn broertje Peer ook AZ 1 haalt.
schopt zichzelf de wedstrijd uit de sukkel, verder slaapverwekkend voetbal, Lammers het enige lichtpuntjequote:
Bij de Film van Ome Willem had je Teun, Toon en August.quote:
Moet hij wetenquote:Op zondag 23 februari 2020 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo heette iemand uit Pipo de Clown #leukefeitjes
Willem vd Veer GODquote:Op zondag 23 februari 2020 15:22 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een peertje.
[ afbeelding ]
Namen en rugnummers.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een hele matige user heeft mij daar ooit eens een note voor aangesmeerd.
twitter:marcotimmer twitterde op zondag 23-02-2020 om 15:24:00Geen Hakim Ziyech vandaag, de #Ajax speler is niet wedstrijdfit reageer retweet
Ook zonder blessures stelt het allemaal niet veel voor.quote:
Moet hij wetenquote:Op zondag 23 februari 2020 15:25 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:marcotimmer twitterde op zondag 23-02-2020 om 15:24:00Geen Hakim Ziyech vandaag, de #Ajax speler is niet wedstrijdfit reageer retweet
Nee, maar zonder zo'n Dumfries bijvoorbeeld is het net nog wat minder.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ook zonder blessures stelt het allemaal niet veel voor.
@NIODquote:Op zondag 23 februari 2020 15:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan een jood.
#prayforcidi
Heeft Heerenveen weer verloren ofzo dat je zo bozig doetquote:Op zondag 23 februari 2020 15:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ga carnaval vieren zachte G clown.
Viert Caland carnaval?quote:Op zondag 23 februari 2020 15:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ga carnaval vieren zachte G clown.
Ik heb een flinke kater maar dat heeft geen invloed op mijn postgedrag.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft Heerenveen weer verloren ofzo dat je zo bozig doet
quote:Op zondag 23 februari 2020 15:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb een flinke kater maar dat heeft geen invloed op mijn postgedrag.
Caland is ook de laatste van wie ik dit verwacht had.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Mensen die carnaval vieren bestaan niet voor mij.
Meh. Ik geloof @RensAjacied niet op zijn woord.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Caland is ook de laatste van wie ik dit verwacht had.
Ik denk nog even goed na wat dit betekent voor onze vriendschap.
Nog even en dan is dat racistische feest ook afgeschaft.quote:
Tsja Nijmegen hè. Gevaarlijk dichtbij Brabantaidsquote:Op zondag 23 februari 2020 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
twitter:Bedankt_Hans twitterde op zaterdag 22-02-2020 om 18:35:44@MeesOomens @Ajaxshowtimecom Mario Been is een parodie op een analist. reageer retweet
KingRoland beweerde ook al dat hij een leugenaar is.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Meh. Ik geloof @:RensAjacied niet op zijn woord.
Waar sloeg zijn laatste tweet op danquote:Op zondag 23 februari 2020 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
KingRoland beweerde ook al dat hij een leugenaar is.
Waar rook is is vuur maat. We moeten dus voorzichter zijn met de uitspraken van @RensAjacied.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dat weer een nieuwe act van Roland?quote:Op zondag 23 februari 2020 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is een beetje in de war denk ik.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waar sloeg zijn laatste tweet op dan
twitter:Roland_de_echte twitterde op zaterdag 22-02-2020 om 23:04:26@Voetbalisgeloo1 iemand zat op mijn twitter-account. weer die kk hackers die denken dat ze leuk zijn. sorry makker. kk zooi reageer retweet
Die gast is niet goed snik manquote:Op zondag 23 februari 2020 15:34 schreef RensAjacied het volgende:
Deze dustwitter:Roland_de_echte twitterde op zaterdag 22-02-2020 om 23:04:26@:Voetbalisgeloo1 iemand zat op mijn twitter-account. weer die kk hackers die denken dat ze leuk zijn. sorry makker. kk zooi reageer retweet
Dan had ik hier nu niet gepost achterlijke mongoolquote:Op zondag 23 februari 2020 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was die onzin niet gisteravond?quote:Op zondag 23 februari 2020 15:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan had ik hier nu niet gepost achterlijke mongool
SOWquote:Op zondag 23 februari 2020 15:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou nou nou, carnaval is meerdere dagen. Jij was gisteren niet verkleed aan de zuip?quote:Op zondag 23 februari 2020 15:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat Roland heel weinig lol heeft in zijn leven.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zou hij er zelf lol in hebben?
Ik was gisteren in Rotterdam, daar doen ze niet aan die ongein.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nou nou nou, carnaval is meerdere dagen. Jij was gisteren niet verkleed aan de zuil?
Wow.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:35 schreef Caland het volgende:
[..]
In het hoofd van @Caland is het altijd carnaval.quote:
Ah nee. De wederopbouw wijkt voor niks.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was gisteren in Rotterdam, daar doen ze niet aan die ongein.
Benieuwd wat Willem hier van vindt.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:37 schreef Zipportal het volgende:
Ik ga het parodie topic afstoffen. Met een leuke post.
@onlogischquote:Op zondag 23 februari 2020 15:38 schreef GGMM het volgende:
Schwaab is een parodie op een verdediger.
Dit zou een leuk topic zijn, maar helaas hebben we al 3 parodietopics
quote:Op zondag 23 februari 2020 15:38 schreef GGMM het volgende:
Shitquote:Op zondag 23 februari 2020 15:38 schreef GGMM het volgende:
Onlogisch komt goed weg. Anders hadden we een parodie op een mod topic kunnen maken.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:38 schreef GGMM het volgende:
Terwijl juist dat algemene eredivisie parodie topic bij uitstek geschikt was voor clubs die net geen eigen topic verdienen maar wel een parodie waardige actie doen.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:38 schreef GGMM het volgende:
Onlogisch is tot nu toe de grote verliezer van 2020.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Terwijl juist dat algemene eredivisie parodie topic bij uitstek geschikt was voor clubs die net geen eigen topic verdienen maar wel een parodie waardige actie doen.
Echt. Wat een flopmod.
Eensquote:Op zondag 23 februari 2020 15:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Terwijl juist dat algemene eredivisie parodie topic bij uitstek geschikt was voor clubs die net geen eigen topic verdienen maar wel een parodie waardige actie doen.
Echt. Wat een flopmod.
Het is nog niet zijn jaar gebleken neequote:Op zondag 23 februari 2020 15:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Onlogisch is tot nu toe de grote verliezer van 2020.
Ja ze liepen alweer in de polonaise daar.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:40 schreef RensAjacied het volgende:
Het lek was toch boven bij PSV na een overwinning in Den Haag?
Ik begin zelfs bijna medelijden met hem te krijgen.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Onlogisch is tot nu toe de grote verliezer van 2020.
Als het terecht is is het terecht.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:41 schreef fetX het volgende:
AZ blijft maar strafschoppen krijgen dit jaar
Daar heb je een punt.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het terecht is is het terecht.
(maar zo niet, dan niet)
KAASEDquote:Op zondag 23 februari 2020 15:41 schreef fetX het volgende:
AZ blijft maar strafschoppen krijgen dit jaar
En dan duurt het nog een seconde of 10 voordat het bij je binnenkomt..quote:Op zondag 23 februari 2020 15:41 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Jongens, ik loop zo'n 20 seconden achter.
Hier valt geen speld tussen te krijgen.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
(maar zo niet, dan niet)
Je weet het nooit in deze knotsgekke competitie , AZ staat op instorten en Feyenoord wint wel steeds maar is niet overtuigend.quote:
quote:Op zondag 23 februari 2020 15:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dan duurt het nog een seconde of 10 voordat het bij je binnenkomt..
Laatste paar potjes is punten harken.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:42 schreef Caland het volgende:
Feyenoord moet nog tegen Ajax, PSV en AZ
Alleen het laatste deel van het programma is wel aardig dacht ik
PSV moet ook nog tegen Feyenoord, Ajax en AZ vgm dus dat zegt niets.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:42 schreef Caland het volgende:
Feyenoord moet nog tegen Ajax, PSV en AZ
Alleen het laatste deel van het programma is wel aardig dacht ik
Da's toch 5 seconden langer ik heb geen idee wat ik als come back moet posten dus ik stop er maar mee.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dan duurt het nog een seconde of 10 voordat het bij je binnenkomt..
quote:Op zondag 23 februari 2020 15:44 schreef GGMM het volgende:
PSV versiert een strafschop.
Wordt dit het 1ste schot op goal?
Gisteren bij Feyenoord, dat sloeg echt 2 keer nergens op. Nijhuis is gek.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
(maar zo niet, dan niet)
Nijhuis is een parodie op een scheidsrechter ja.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gisteren bij Feyenoord, dat sloeg echt 2 keer nergens op. Nijhuis is gek.
Te laat zijn is geen reden voor een strafschop. Iemand raken omdat je te laat komt uiteraard wel. Maar dat zie ik er niet echt in.quote:
Jammer dat we daar geen topic over mogen maken.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nijhuis is een parodie op een scheidsrechter ja.
Geen contact te zien. Mag je de scheids best even naar de kant halen.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is lastig te zien. Snap wel dat de VAR niet zomaar terugdraait.
snap dan weer niet waarom die daar weer zo teringlang over moet doen maar jaquote:Op zondag 23 februari 2020 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mwah, ik snap wel dat ze de beslissing van de scheids laten staanquote:
Ik ook. Juiste camerastandpunt ontbreekt. Dan maar afgaan op oordeel scheidsrechter.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doen ze in die wedstrijd ook nog andere dingen?quote:
Het is vrij bizar. Maar de laatste twee zijn wel terecht.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Doen ze in die wedstrijd ook nog andere dingen?
Tja, vorige week kon Senesi daar ook niks aan doen.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee joh, hij ziet de bal niet eens aankomen.
Nee. Lees de regels nog eens zou ik zeggen.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:49 schreef WethouderHekking het volgende:
Hands is toch hands, al dan niet bewust ??
Alleen aanvallend.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:49 schreef WethouderHekking het volgende:
Zeuren over de KNJB.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Doen ze in die wedstrijd ook nog andere dingen?
Die veranderen zo vaak.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:49 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nee. Lees de regels nog eens zou ik zeggen.
dat is aanvallend handsquote:Op zondag 23 februari 2020 15:49 schreef WethouderHekking het volgende:
Zo is dat maatquote:Op zondag 23 februari 2020 15:38 schreef GGMM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |