Griep veroorzaakt jaarlijks 3 tot 5 miljoen ernstige zieken en 250.000 tot 500.000 doden.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
K, dan wordt het 7-70 keer dodelijker. Percentage griep is 0,02-0,2% doden.
Plaatquote:Op zondag 1 maart 2020 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik.Ik plaat Onlogisch en Gutanoth even omdat ze van Robert Jensen hebben gehoord dat het allemaal wel meevalt.
Als die minister Robert Jensen had gehoord, dan was het ziekenhuis nu vast nog gewoon open geweest.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik.Ik plaat Onlogisch en Gutanoth even omdat ze van Robert Jensen hebben gehoord dat het allemaal wel meevalt.
In Nederland:quote:Op zondag 1 maart 2020 15:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Griep veroorzaakt jaarlijks 3 tot 5 miljoen ernstige zieken en 250.000 tot 500.000 doden.
Hoe is dat 0,02-0,2%?![]()
Deze man
Bronquote:Toch veroorzaakt de griep jaarlijks 3 tot 5 miljoen ernstige zieken en 250.000 tot 500.000 doden. Elk jaar krijgen ongeveer 820.000 Nederlanders griep. Tijdens een gemiddelde griepepidemie in de winter gaan er in Nederland 250 tot 2.000 personen direct aan de griep of aan de gevolgen ervan dood.
Tja, je hebt altijd mensen die de feiten proberen te ontkennen...quote:Op zondag 1 maart 2020 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, bespaar je de moeite. Hij wil het niet snappen.
Moet hij wetenquote:
Driessen zei het goed (hoe onwaarschijnlijk ookquote:
En dan als het straks over is dankzij al deze maatregelen zeggen "JA ZIE JE WEL DAT HET WEL MEEVALT1!"quote:Op zondag 1 maart 2020 15:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, je hebt altijd mensen die de feiten proberen te ontkennen...
Gewoon negeren, niveautje feminazi's... Ook al zulk dom volkquote:Op zondag 1 maart 2020 15:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dan als het straks over is dankzij al deze maatregelen zeggen "JA ZIE JE WEL DAT HET WEL MEEVALT1!"
erg irritant!
hij was gefrustreerd dat PSV gelijk heeft gemaaktquote:Op zondag 1 maart 2020 15:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Driessen zei het goed (hoe onwaarschijnlijk ook)
Scheids laat van alles gaan, maar geeft hier dan geel voor. Beetje verkeerde prioriteiten.
Tyfus domquote:Op zondag 1 maart 2020 15:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
10-100 keer dodelijker dan de standaard griep... Mwoah... Mag wel wat aandacht krijgen imo.
Tja, dit soort zaken zijn gewoon direct geel. Hartstikke objectief te beoordelen ook. Gewoon enorm dom dus.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Scheids laat van alles gaan, maar geeft hier dan geel voor. Beetje verkeerde prioriteiten.
Ja, het is maar beter als het ondanks die maatregelen toch flink misgaat, dat lijkt me de enige manier om ze te laten beseffen dat ze de plank volkomen mis slaan.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dan als het straks over is dankzij al deze maatregelen zeggen "JA ZIE JE WEL DAT HET WEL MEEVALT1!"
erg irritant!
Tyfus is niet dom, maar een infectie... Ik begrijp dat dat wellicht te moeilijk is voor jou, maar goed.quote:
Daarom zal ik als ik corona heb consequent concerten, voetbalwedstrijden en andere grote evenementen gaan bezoeken.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, het is maar beter als het ondanks die maatregelen toch flink misgaat, dat lijkt me de enige manier om ze te laten beseffen dat ze de plank volkomen mis slaan.
Misschien kan het nog muteren tot een zombievirus.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, het is maar beter als het ondanks die maatregelen toch flink misgaat, dat lijkt me de enige manier om ze te laten beseffen dat ze de plank volkomen mis slaan.
Niemand ontkent dat 'het mis gaat'. Honderdduizenden Nederlanders zullen besmet raken. Duizenden Nederlanders zullen sterven. Zoals.Ieder.Jaar.Met.De.Griep.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hier kan je moeilijk omheen laat staan negeren. Dat Gakpo dom is kan higler weinig aan doen.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als je niet snapt dat het sterftepercentage van sloppenwijken in China het beeld van de ziekte behoorlijk vertekenen, zou ik lekker mijn mond houden over "te moeilijk"quote:Op zondag 1 maart 2020 15:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tyfus is niet dom, maar een infectie... Ik begrijp dat dat wellicht te moeilijk is voor jou, maar goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |